Het is ook heel ongelukkig, je kan de ingang vanaf 3 kanten benaderen, mensen kwamen van overal totaal onoverzihtelijk, de beveiliger had dat beter moeten begeleiden dacht ik later.quote:

Raar idee best wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik alleen in mijn oude dorp op 30 december. Heb ik zeker 10 minuten buiten staan wachten

In het begin wel meegemaakt maar nu niet meer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In sommige steden/gebieden is dat normaal, ik heb het nog nooit meegemaakt.

Helemaal die maandag voor bekend werd gemaakt dat er een lockdown aankwamquote:

Voldoening!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is ook heel ongelukkig, je kan de ingang vanaf 3 kanten benaderen, mensen kwamen van overal totaal onoverzihtelijk, de beveiliger had dat beter moeten begeleiden dacht ik later.
Maar ik heb het goedgemaakt bij de kassa. Toen ben ik voorgedrongen.
Nah ja had die vrouw maar niet met haar neus tussen de rollen pleepapier moeten gaan sneupen.

Bakker hier ook. Even buiten wachten het is niet een probleem (5 mensen in de winkel)quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Raar idee best wel.
En als het dan nog druk is of zo, maar de winkel lijkt dan ook nog zo leeg.

Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In het begin wel meegemaakt maar nu niet meer.

quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is ook heel ongelukkig, je kan de ingang vanaf 3 kanten benaderen, mensen kwamen van overal totaal onoverzihtelijk, de beveiliger had dat beter moeten begeleiden dacht ik later.
Maar ik heb het goedgemaakt bij de kassa. Toen ben ik voorgedrongen.
Nah ja had die vrouw maar niet met haar neus tussen de rollen pleepapier moeten gaan sneupen.

Dat was wel gekkenhuis, maar niet gek genoeg dat er een rij stond.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal die maandag voor bekend werd gemaakt dat er een lockdown aankwam
Idd.quote:

Ja, dat blijft bizar inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Raar idee best wel.
En als het dan nog druk is of zo, maar de winkel lijkt dan ook nog zo leeg.

5 mensen is hier ook bij zulke winkels.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Bakker hier ook. Even buiten wachten het is niet een probleem (5 mensen in de winkel)

Oh ja altijd rijen buiten, maar is ook een lekkere bakkerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
5 mensen is hier ook bij zulke winkels.
Maar zoveel zie ik er nooit tegelijk.

Ja.quote:

Dat zal ook een stuk schelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja altijd rijen buiten, maar is ook een lekkere bakker

Ook zo fijn als er dan een vrouw met 3 kinderen naar binnen gaatquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
5 mensen is hier ook bij zulke winkels.
Maar zoveel zie ik er nooit tegelijk.

Ja belachelijk, ie kunnen net zo goed buiten vast gelijnd aan het fietsenrek.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook zo fijn als er dan een vrouw met 3 kinderen naar binnen gaat

Ja dat is wel gek, plus wil je niet andere passanten blokkeren, dus sta je soms tegen de gevel aan de andere kant je plekje te behoudenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja.
Voor je gevoel gaat het dan een eeuwigheid duren omdat het smoordruk is, maar eigenlijk ben je zo aan de beurt omdat er amper mensen voor je zijn.
Best wel een mindfuck.![]()
![]()

Jij snapt hetquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja belachelijk, ie kunnen net zo goed buiten vast gelijnd aan het fietsenrek.![]()
![]()

Ligt er ook aan hoe oud ze zijn. Als je alleen staande moeder bent met kleine kinderen moet je wel natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]

Die worden naar buiten gestuurd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]

Daarom zelfscan genotquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja.
Voor je gevoel gaat het dan een eeuwigheid duren omdat het smoordruk is, maar eigenlijk ben je zo aan de beurt omdat er amper mensen voor je zijn.
Best wel een mindfuck.![]()
![]()

Ze kunnen makkelijk even buiten wachten lijkt mijquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe oud ze zijn. Als je alleen staande moeder bent met kleine kinderen moet je wel natuurlijk

Ja idd. Dat deed ik ook en toen kwamen er mensen van de andere kant die er zo tussendoken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is wel gek, plus wil je niet andere passanten blokkeren, dus sta je soms tegen de gevel aan de andere kant je plekje te behouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |