abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 13:33:31 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197383647
quote:
14s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:24 schreef Myraela het volgende:
Fiets komt naar verwachting in week 6 al binnen. Dat vind ik best snel. *O*
Wat is het geworden?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 13 januari 2021 @ 13:33:34 #252
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197383648
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

wat kan die daar dan mee doen?
Die is er onder andere voor om te zorgen dat dingen in de woonwijken niet gaan escaleren, dus in eerste instantie een gesprek zou ik denken. Plus dat ze kortere lijnen hebben naar gemeente en bijvoorbeeld woningbouw, dus naast dossiervorming kunnen ze ook helpen met waar je kan aankloppen. (Of waar bovenbuuf kan aankloppen, als blijkt dat er andere problematiek speelt.)

Het voordeel is dat je die in eerste instantie gewoon een belletje/mailtje kan doen met je verhaal en dat je niet midden in de nacht de politie hoeft te bellen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197383761
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

wat kan die daar dan mee doen?
Ik volg op instagram onze wijkagenten. En daar lees je ook regelmatig dat ze bij "bekende" overlastgevers gaan praten om ze weer bij de les te krijgen, en vervolgens gaat het dan weer een tijdje goed.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197383872
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat is het geworden?
Iets met een stuur, twee wielen en een bel denk ik :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197383899
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:33 schreef derLudolf het volgende:
Wat is het geworden?
Deze: https://www.gazelle.nl/puurnl-midnight

Geen spannende opties ofzo, gewoon basic maar hopelijk wel degelijk.
pi_197383907
Oh, ik link naar de mannenfiets. Maar ik heb wel de vrouwenfiets. :D
pi_197383923
Ohnee, het is geen linkje naar de mannenfiets. Het is gewoon een linkje naar de fiets, en dan kun je zelf de optie later aangeven.

#chaoshoofd.
pi_197383966
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:46 schreef PdeHoog het volgende:
Iets met een stuur, twee wielen en een bel denk ik :Y
Present.
pi_197383975
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Die is er onder andere voor om te zorgen dat dingen in de woonwijken niet gaan escaleren, dus in eerste instantie een gesprek zou ik denken. Plus dat ze kortere lijnen hebben naar gemeente en bijvoorbeeld woningbouw, dus naast dossiervorming kunnen ze ook helpen met waar je kan aankloppen. (Of waar bovenbuuf kan aankloppen, als blijkt dat er andere problematiek speelt.)

Het voordeel is dat je die in eerste instantie gewoon een belletje/mailtje kan doen met je verhaal en dat je niet midden in de nacht de politie hoeft te bellen.
mja met dr praten is het issue niet
ze is overdag vriendelijk en schappelijk genoeg... probleem is dat het kennelijk snachts snel vergeten is.
ik geloof ook wel dat ze het oprecht meent... maarja... typisch gevalletje.. dat je voor goede bedoelingen niks koopt.

net ook weer: het zal ECHT niet meer gebeuren

maarja ondertussen slaapt mijn lief inmiddels liever thuis dan bij mij want dan kan ie tenminste zeker weten heel de nacht slapen.
en zij stapt net pas dr bed uit... terwijl ik al sinds half 6 uit bed ben.

en buuf vindt zelf denk ik niet dat ze een probleem heeft.. gezien ze vorige keer vooral wist te melden dat het kwam doordat ze tegen de muren opliep vanwege het niet kunnen stappen.
pi_197384259
Hmmm....afwijzing voor een maandlastenbeschermer (uitkering bij arbeidsongeschiktheidsverklaring) vanwege een te hoog BMI. Ok...dat kan ik nog wel begrijpen.....maar als je dan vraagt wat die grenzen zijn: "Ja meneer, dat mag ik u niet vertellen....." :|W |:(
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 13 januari 2021 @ 14:14:19 #261
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197384394
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja met dr praten is het issue niet
ze is overdag vriendelijk en schappelijk genoeg... probleem is dat het kennelijk snachts snel vergeten is.
ik geloof ook wel dat ze het oprecht meent... maarja... typisch gevalletje.. dat je voor goede bedoelingen niks koopt.

net ook weer: het zal ECHT niet meer gebeuren

maarja ondertussen slaapt mijn lief inmiddels liever thuis dan bij mij want dan kan ie tenminste zeker weten heel de nacht slapen.
en zij stapt net pas dr bed uit... terwijl ik al sinds half 6 uit bed ben.

en buuf vindt zelf denk ik niet dat ze een probleem heeft.. gezien ze vorige keer vooral wist te melden dat het kwam doordat ze tegen de muren opliep vanwege het niet kunnen stappen.
Nee, maar daarom de agent. Dan heb je én dossiervorming én een sterker signaal dat wat jou betreft haar best doen, niet goed genoeg is.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197384660
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....afwijzing voor een maandlastenbeschermer (uitkering bij arbeidsongeschiktheidsverklaring) vanwege een te hoog BMI. Ok...dat kan ik nog wel begrijpen.....maar als je dan vraagt wat die grenzen zijn: "Ja meneer, dat mag ik u niet vertellen....." :|W |:(
Het zou me niet eens verbazen als dat 30 is :D Waar dus een groot deel van de Nederlanders onder valt :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197384790
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het zou me niet eens verbazen als dat 30 is :D Waar dus een groot deel van de Nederlanders onder valt :7
Ongetwijfeld :D Maar ik vind het een gebrek aan transparantie :{ Zo moeilijk hoeft dat toch niet te zijn lijkt me :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197384864
Vingers zagen er goed uit (zover als dat kan met brandwonden). Het moet waarschijnlijk nog wel minstens een week in het verband. Ben wel echt heel blij dat het mijn linkerhand is :D
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:13:42 #265
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197385484
quote:
14s.gif Op woensdag 13 januari 2021 09:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een eerste wit jurkje besteld. *O* Niet als bruidsjurk, maar wel voor dat weekend. Ik wil stiekem gewoon het hele weekend in witte jurkjes lopen. :D
Dit vind ik een tof idee!
Subtiel maar leuk! en ik stem voor de witte bikini :D
pi_197385516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:38 schreef Sarabi het volgende:
Vingers zagen er goed uit (zover als dat kan met brandwonden). Het moet waarschijnlijk nog wel minstens een week in het verband. Ben wel echt heel blij dat het mijn linkerhand is :D
Dat vergat ik steeds te vragen, maar gelukkig maar dat je niet links bent dan.

Pff ben een beetje gaar van werk. Stapel blijft hoog, wat ik ook doe. En allemaal stom werk, dus dat geeft ook al geen energie.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:16:03 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197385545
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een prachtige locatie speciaal uitgezocht met zwembad, terwijl ik zelf waarschijnlijk niet durf te zwemmen met al die mensen die mij kennen. :')
Paar glaasjes prosecco erin

En vooral: lol hebben

Echt, dik feest met al je leukste naasten, hoe tof _O_ *O* _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:16:45 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197385560
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:21 schreef sigme het volgende:
Bijlezen doe ik later.
Ik had zojuist een jong, net afgestudeerd assistent/meelopend dierenartsin op bezoek. Jong, blond, slank, grote ogen, en ze heet Madeleine. Bijnabijnabijna.

Reden is niet zo leuk natuurlijk: jongste lammetje is ziek; diarree. Zes dagen oud. Veearts vond het nog geen verloren zaak (maar euthanasie mocht als wij de energie er niet in wouden steken). 3 dikke prikken gehad, lam & ooi naar binnen gehaald, met een warmtelamp (en stro, hooi en water). Nu maar duimen.
Wat sneu... Lijken me rotkeuzes, om überhaupt over na te denken. Enig idee hoe het komt?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:22:40 #269
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197385668
Overigens zin om Myraela te stompen tot ze me zat is en wél gewoon lekker gaat zwemmen

:+

Je hebt één leven, geniet ervan _O_ O+ _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197385670
Fijn dat het er naar omstandigheden goed uitzag sarabi!


Vaag dat ze die grens niet wilden noemen P.


Zo, ik lig inmiddels onder een dekentje op de bank. Was naar mijn ouders gegaan maar voelde me al snel niet heel top (wel nog extra veel kroeltjes met de 2 katten uitgewisseld O+ ) maar na de lunch voelde ik me steeds groener worden.

Mijn vader heeft me thuisgebracht en de door mijn moeder gebakken appelflappen moet ik morgen maar opeten.

Tijd van de maand + stress die samenkomt is nooit zo'n puike combi :')

Beter nu dan gisteren dat dan wel weer natuurlijk :) .
pi_197385958
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:22 schreef Molo het volgende:
Overigens zin om Myraela te stompen tot ze me zat is en wél gewoon lekker gaat zwemmen

:+

Je hebt één leven, geniet ervan _O_ O+ _O_
Ja, dit dus. Als je later terug kijkt dan denk je: 'gut wat stom dat ik niet eens durfde te zwemmen en lol hebben met mijn familie en vrienden in het zwembad'. Geniet, Myra, geniet :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197386043
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:13 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dit vind ik een tof idee!
Subtiel maar leuk! en ik stem voor de witte bikini :D
witte bikini's zijn tof
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 januari 2021 @ 15:43:06 #273
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197386079


Stukje nostalgie. Bijna 5 jaar geleden brak er in La Belle (of eigenlijk in Villa Sportiva de sportschool ernaast, stond toen al leeg) brand uit. Een kroeg waar ik vaak op donderdag te vinden was.
De brand was aangestoken zo bleek. De daders zijn nooit gepakt. Vandaag is begonnen met de sloop. Dat heeft nog jaren geduurd, want omdat er geen dader was, werd het lang verzekeringsgedoe.

Afijn het wordt nu gesloopt en er komt een hotel voor terug. Maar wel weer is wat uit je jeugd nu definitief anders wordt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197386234
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:22 schreef Molo het volgende:
Overigens zin om Myraela te stompen tot ze me zat is en wél gewoon lekker gaat zwemmen

:+

Je hebt één leven, geniet ervan _O_ O+ _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dit dus. Als je later terug kijkt dan denk je: 'gut wat stom dat ik niet eens durfde te zwemmen en lol hebben met mijn familie en vrienden in het zwembad'. Geniet, Myra, geniet :*
Komt vast ook wel goed hoor. Ik had me ook voorgenomen niet in het zwembadje te gaan toen wat collega's van m'n vriend hier waren, maar uiteindelijk toch gewoon gedaan. Het was fucking heet, gek. :')

En ik zag pas een dag later (nadat ze een foto van een gestoken en dikke voet stuurde) dat een van die collega's aan elkaar gegroeide tenen had. Dus dan vallen mijn littekens vast ook niet iedereen op.
pi_197386312
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:41 schreef Uhmmpie het volgende:
witte bikini's zijn tof
Alleen als je zelf ook een beetje kleur hebt. :D Ik heb overigens hele toffe bikini's, dus die staan nog niet op m'n wishlist.
pi_197386647
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:52 schreef Myraela het volgende:

[..]


[..]

Komt vast ook wel goed hoor. Ik had me ook voorgenomen niet in het zwembadje te gaan toen wat collega's van m'n vriend hier waren, maar uiteindelijk toch gewoon gedaan. Het was fucking heet, gek. :')

En ik zag pas een dag later (nadat ze een foto van een gestoken en dikke voet stuurde) dat een van die collega's aan elkaar gegroeide tenen had. Dus dan vallen mijn littekens vast ook niet iedereen op.
Nee joh, er zijn zelfs mensen die mijn bochel/ litteken niet eens opmerken :D. (Dat is best een prestatie)

En al zouden ze dat wel doen, dan zullen vrienden daar echt niet onaardig over doen :)
pi_197386685
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Alleen als je zelf ook een beetje kleur hebt. :D Ik heb overigens hele toffe bikini's, dus die staan nog niet op m'n wishlist.
Dit wel ja.

Ik ben ook te bleek voor witte bikini's. Het enige voordeel is dat je benen íets minder wit lijken, als de stof nóg witter is :')

Ik heb een turquoise O+
pi_197386781
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:15 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb een turquoise O+
Ik ook, met bloemen. O+ En een rode met stipjes.
pi_197387538
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Alleen als je zelf ook een beetje kleur hebt. :D Ik heb overigens hele toffe bikini's, dus die staan nog niet op m'n wishlist.
Dat is wel een punt ja.
Ik ben witter dan wit.. dus ik ga zelf toch meestal voor iets donkers.
pi_197387609
quote:
17s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik verdenk jou er van dat je alle Proper Corn hebt gekocht bij AH. Hij is niet leverbaar bij mij. Ik heb nu maar twee losse zakken gekocht en mijn eigen sweet & salty gemaakt.
Spoilers!
pi_197387625
Ik probeer mezelf aan te leren om pas weer nieuwe popcorn te pakken als mijn mond leeg is. Dat is moeilijk 8)7
Spoilers!
pi_197387643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik verdenk jou er van dat je alle Proper Corn hebt gekocht bij AH. Hij is niet leverbaar bij mij. Ik heb nu maar twee losse zakken gekocht en mijn eigen sweet & salty gemaakt.
Ik koop alleen de chips. :D Maar geen bestelling deze week en mijn Appie heeft ze niet, dus helaas. Gelukkig heb ik nog wel wat zakken liggen. :9

Ik heb deze week wel de 'bites we love' nootjes leeg gegraaid, die zijn ook erg lekker. :9
pi_197387647
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is wel een punt ja.
Ik ben witter dan wit.. dus ik ga zelf toch meestal voor iets donkers.
Mijn nichtje is ook enorm wit (ook roodharig) maar wanneer ik op haar portfolio kijk (ze is parttime model) heeft ze ook witte badkleding aan en da’s best mooi
We have far more in common than that which devides us..
pi_197387704
quote:
14s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik koop alleen de chips. :D Maar geen bestelling deze week en mijn Appie heeft ze niet, dus helaas. Gelukkig heb ik nog wel wat zakken liggen. :9

Ik heb deze week wel de 'bites we love' nootjes leeg gegraaid, die zijn ook erg lekker. :9
Ik dacht dat je een paar maanden geleden een pallet Sweet&Salty uitdeelzakjes had laten komen :D Verkeerd onthouden denk ik.

Ik heb ook 2 zakjes Bites we Love. Ik heb ze nog niet op, ben benieuwd. Het zijn erwten geloof ik.
Spoilers!
pi_197387708
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mijn nichtje is ook enorm wit (ook roodharig) maar wanneer ik op haar portfolio kijk (ze is parttime model) heeft ze ook witte badkleding aan en da’s best mooi
Hehe mja.. maar dan heeft ze vast andere dingen om te compenseren :)

Ik vind mezelf verre van sexy in een bikini... maar wit gaat echt niet gebeuren :/
Dan ben ik zo’n grote witte.. tja.. dinges.
pi_197387746
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik dacht dat je een paar maanden geleden een pallet Sweet&Salty uitdeelzakjes had laten komen :D Verkeerd onthouden denk ik.

Ik heb ook 2 zakjes Bites we Love. Ik heb ze nog niet op, ben benieuwd. Het zijn erwten geloof ik.
Nee, die sweet&salty zijn wel lekker hoor, die nam ik soms mee naar m'n werk. Maar de chips zijn echt mijn verslaving. Al moet ik zeggen, die verslaving is ook wel weer een beetje over.
pi_197387802
Mijn huidige verslaving is pindakaas uit de pot lepelen. Maar alleen die van Calvé, dus die koop ik niet meer. :')
pi_197387968
Verslaving? Rond een uur of vier uit de trommel met café noirs snaaien.
Per drie stuks, dus moet wel steeds opstaan en erheen lopen.😂
Gelukkig is zo’n volle trommel eindig.

[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 13-01-2021 17:25:39 ]
  woensdag 13 januari 2021 @ 17:35:38 #289
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197388287
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een paar maanden geleden een pallet Sweet&Salty uitdeelzakjes had laten komen :D Verkeerd onthouden denk ik.

Ik heb ook 2 zakjes Bites we Love. Ik heb ze nog niet op, ben benieuwd. Het zijn erwten geloof ik.
Wij hadden laatst 2 verschillende van die erwten. Waren erg lekker. En omdat gezond meteen de zak leeggegeten :D
pi_197388317
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wij hadden laatst 2 verschillende van die erwten. Waren erg lekker. En omdat gezond meteen de zak leeggegeten :D
417 kcal per zak. Ik zag het net toen ik daar ook een schaaltje van nam. Ik mag alleen die peper/zout. Wel lekker maar te scherp om het schaaltje in een keer leeg te eten. Dus dat is wel een win.

:')
Spoilers!
  woensdag 13 januari 2021 @ 17:40:22 #291
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197388375
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

417 kcal per zak. Ik zag het net toen ik daar ook een schaaltje van nam. Ik mag alleen die peper/zout. Wel lekker maar te scherp om het schaaltje in een keer leeg te eten. Dus dat is wel een win.

:')
Ja niet echt gezond uiteindelijk helaas. Maar zo is dat altijd.
Ik weet niet meer precies welke we hadden, ze zaten in een kado box. Wist ook niet dat je ze gewoon in de winkel kan kopen.
pi_197388699
Ik heb geen zin meer. Ik moet nog een kwariertje.
Spoilers!
pi_197389205
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:19 schreef AnneX het volgende:
Verslaving? Rond een uur of vier uit de trommel met café noirs snaaien.
Per drie stuks, dus moet wel steeds opstaan en erheen lopen.😂
Gelukkig is zo’n volle trommel eindig.
Ik wilde een (paar) koekje(s) pakken, nam een appel #trotsopmezelf :D
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 13 januari 2021 @ 18:27:13 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197389327
@Myraela
Is jouw Oil & Vinegar box al verzonden? Ik heb er twee cadeau gedaan maar krijg bij verzendstatus checken allemaal errors te zien (echt knullige onder water codes ook echt :') )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 13 januari 2021 @ 18:35:14 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197389496
Klacht: mijn nieuwe t-shirt heeft stippels in verschillende groottes erop en nu denk ik steeds dat ik geknoeid heb :') :') :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197389704
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 18:35 schreef Molo het volgende:
Klacht: mijn nieuwe t-shirt heeft stippels in verschillende groottes erop en nu denk ik steeds dat ik geknoeid heb :') :') :')
_O-
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 13 januari 2021 @ 18:58:38 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197390040
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 18:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

_O-
Ja lach maar, is een drama
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197390119
Of je hebt helemaal niet geknoeid, want het is niet te zien
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 13 januari 2021 @ 19:06:54 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197390201
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Of je hebt helemaal niet geknoeid, want het is niet te zien
Ik ben een heel net meisje
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 13 januari 2021 @ 19:07:57 #300
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197390214
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:19 schreef AnneX het volgende:
Verslaving? Rond een uur of vier uit de trommel met café noirs snaaien.
Per drie stuks, dus moet wel steeds opstaan en erheen lopen.😂
Gelukkig is zo’n volle trommel eindig.
Je kan dat laagje er ook afknagen, wist je dat? Leg je m op je tong tot het bruin wat zacht is, en dan schraap je het er met je tanden af. Net zo lang herhalen tot het een kaakje is.
En dat dan opeten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')