Dat laatste zag ik dame.quote:

Ja, tochquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het.

Staat open en bloot iedereen kan het zienquote:

Hello Aloaquote:

quote:

Vanavond misschien na de precoquote:

Even kijken welke maatregelen er komen waar we collectief er lekker niet aan gaan houdenquote:

Ik denk weinig verandering in Lockdown nog drie weken en moeten voorzichtig zijn en blablabla veel meer denk ikquote:

Er werd over nagedacht voor een Avondklok maar de burgemeesters wilde nietquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even kijken welke maatregelen er komen waar we collectief er lekker niet aan gaan houden

Valt wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even kijken welke maatregelen er komen waar we collectief er lekker niet aan gaan houden

Denk het ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk weinig verandering in Lockdown nog drie weken en moeten voorzichtig zijn en blablabla veel meer denk ik

Was ff aardappeltjes bakkenquote:

Had honger en bedacht mij dat ik nog aardappeltje over had van het weekend die eet ik 1 keer per week maar vond het zonder ze weg te gooien. Dus nu smokkelen opbakken en had nog verse boontjes en kipfilet van gisteren vover dus makkelijke prakquote:

Hij is onderweg hoorde ik, als e wind tenminste niet draaitquote:

Eetsequote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had honger en bedacht mij dat ik nog aardappeltje over had van het weekend die eet ik 1 keer per week maar vond het zonder ze weg te gooien. Dus nu smokkelen opbakken en had nog verse boontjes en kipfilet van gisteren vover dus makkelijke prak

Ik las het net. Gaat het dan toch de goede kant op.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:08 schreef Dotteke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RIVM: effect lockdown begint zichtbaar te worden
https://nos.nl/artikel/23(...)tbaar-te-worden.html

Asl dat Britse ding maar weg blijft en ze snel kunnen entenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik las het net. Gaat het dan toch de goede kant op.

Hopen dat het doorzet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik las het net. Gaat het dan toch de goede kant op.

Die is er al. Helaas.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Asl dat Britse ding maar weg blijft en ze snel kunnen enten

Code zwart.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:12 schreef Dotteke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mortuaria ziekenhuizen bij Londen vol: lichamen nu in tent
https://www.telegraaf.nl/(...)-lichamen-nu-in-tent

Ja ik bedoel ook dat wat in London nu aan de hand is, dat ze er hier op tijd bij zijn geweestquote:

Ligt eraan. Als die variatie hier ook gaat exploderenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook dat wat in London nu aan de hand is, dat ze er hier op tijd bij zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |