vroeger wist ik niet dat je die gang van een flat ook een galerij noemdequote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zien we hier "galerij" in twee verschillende betekenissen?
Sjuddelen bedoel jequote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk is het sjutten, niet schudden.
Ik ga nog even sjoggelen. Tot laterquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jong0ns even niet zo sjoggelen nu. Ik moet nog even iets doen.
Altijd 2x sjoggelen voordat je hem terug in je broek stoptquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jong0ns even niet zo sjoggelen nu. Ik moet nog even iets doen.
bij 3x of meer is het spelenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Altijd 2x sjoggelen voordat je hem terug in je broek stopt
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit klinkt gewoon zo kut
Bij heel Holland bakt zit 1 vrouw, als haar naam in beeld komt staat er altijd "scrum master" bij.
Geen idee wat het is, maar het klinkt echt totaal nutteloos
Die wel. Maar ik gag mijn gasten dus daar hoor je weinig van.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Alleen veel ruige Budaddy feestjes
Beetje welquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Van die werkverschaffings functies
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een zakje gemixte noten, daar zaten twee hele lekkere nootjes in, twee, heb de hele zak drie keer doorzocht, nu ben ik nijdig.
dat is dan de gene de van de zijkant de rugbybal er tussen in rolt?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Een scrum master begeleid de processen binnen een scrum team. Heeft een soort coachende rol.
Van rugby weet ik niks. Behalve dat de bal er raar uitziet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is dan de gene de van de zijkant de rugbybal er tussen in rolt?
mooie sport is dat.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van rugby weet ik niks. Behalve dat de bal er raar uitziet.
Precies. ROL.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Een scrum master begeleidt de processen binnen een scrum team. Heeft een soort coachende rol.
Ik lees wat anders iedere keer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. ROL.
Scrum master is geen functie, maar een rol.
Door deze post lees ik nu drol.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees wat anders iedere keer.
Kan ook een functie zijn. Althans, wij hebben een paar mensen die het fulltime zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. ROL.
Scrum master is geen functie, maar een rol.
Ja op de TV bij HHB. Okee.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees wat anders iedere keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |