Nee dat is meer iets voor een hoertje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:34 schreef dud0r het volgende:
En niet zoals de brabo's zeggen dat je afgewerkt bent
ja, maar die rare mensen maken ook een deur los en vertellen je hoe laat ze aanrijdenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:34 schreef dud0r het volgende:
En niet zoals de brabo's zeggen dat je afgewerkt bent
Vooral dat aanrijden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar die rare mensen maken ook een deur los en vertellen je hoe laat ze aanrijden
brabo'squote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar die rare mensen maken ook een deur los en vertellen je hoe laat ze aanrijden
Deur los is meer Gelderland / achterhoek / OoOoooooooooost'nquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is nog altijd de beste koffiequote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
brabo's
Nou kunnen ze er in limburg ook wat van met hun koffie opschudden
Wat bedoelen ze daarmee sowieso?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
brabo's
Nou kunnen ze er in limburg ook wat van met hun koffie opschudden
Kan ook wel hoor, zou het alleen niet boven het dekbed doen want dat geeft zo'n zooi.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze daarmee sowieso?![]()
Een dekbed kun je opschudden. Koffie niet
koffie zettenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat ziet er toch wel heel erg leuk uitquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:45 schreef kwiwi het volgende:
Het sneeuwt hier al de hele dagHome office uitzicht
[ afbeelding ]
opgieten. Dus ouderwetse filterkoffie maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze kokend water met een kannetje op een filter met koffiepoeder GIETEN?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook wel hoor, zou het alleen niet boven het dekbed doen want dat geeft zo'n zooi.
Beter dan op kantoor in het centrum van de stad in ieder gevalquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat ziet er toch wel heel erg leuk uit
Bij jullie praten ze helemaal raarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik bij jou op vakantie komen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij jullie praten ze helemaal raar
slecht gewetenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:47 schreef CherryLips het volgende:
CHRISTUS TE PAARD
Ik zit met koptelefoon op naast het raam aan de galerij te werken, heb alles even op pauze om iets op te zoeken, rent er een gillend kind langs over de galerij. En om de een of andere manier schrik ik me he-le-maal de vinkentering.
Wil ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk is het sjutten, niet schudden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze kokend water met een kannetje op een filter met koffiepoeder GIETEN?
En dat ze allemaal zo straalKorsakov zijn dat het schudden wordt, zoiets?
Deze man weetquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
opgieten. Dus ouderwetse filterkoffie maken.
Anders is het inschudden, wat gewoon inschenken is.
Ternauwernood aan een hartaanval ontsnapt?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:47 schreef CherryLips het volgende:
CHRISTUS TE PAARD
Ik zit met koptelefoon op naast het raam aan de galerij te werken, heb alles even op pauze om iets op te zoeken, rent er een gillend kind langs over de galerij. En om de een of andere manier schrik ik me he-le-maal de vinkentering.
zien we hier "galerij" in twee verschillende betekenissen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:47 schreef CherryLips het volgende:
CHRISTUS TE PAARD
Die zijn echt vet raar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk is het sjutten, niet schudden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |