Ja dat is precies wat ik zoek in het Nederlandsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja tying up loose ends, maar dat zeg je in het nederlands niet echt.
beetje creepy jaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft eigenlijk wel een vreemd concept, een eenzame man die in zijn laboratorium 3 minderjarige meisjes kweekt
Ja dat tweede.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zei je toch? Of bedoel je de laatste losse eindjes van je project afwerken?
losse eindjes afwikkelen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is precies wat ik zoek in het Nederlands
Heel stom, maar m'n hoofd staat even op pauze.
Ja, ik snap wat ze pogen te zeggen, maar deze zin loop ik op vast.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het percentage positieve tests is ook lager, dat was vorige week nog niet.
Ik ken helemaal geen vaste eindjes. Eindjes zijn altijd los bij mijquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat tweede.
Anders is het zonder 'losse'.
ze bedoelden lager. 12,8 < 13,7.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat ze pogen te zeggen, maar deze zin loop ik op vast.
Van de mensen die zich lieten testen was namelijk dus ook een lager aanzienlijk hoger percentage positief:
Is het niet meer iets als de scherpe randjes afwerken?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is precies wat ik zoek in het Nederlands
Heel stom, maar m'n hoofd staat even op pauze.
Andere kant op denkend, de puntjes op de i zetten?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Brainfart, mensen. Welk werkwoord hoort bij losse eindjes. Als je die... eeh... afwikkelt.
zo iets dacht ik ook alquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Andere kant op denkend, de puntjes op de i zetten?
Klinkt eigenlijk ook wel raar, je noemt het 'puntjes' maar je bedoelt slechts één puntje op een i, anders heb je ī.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Andere kant op denkend, de puntjes op de i zetten?
Even gluren hoe dat gezegde nou eigenlijk gaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk ook wel raar, je noemt het 'puntjes' maar je bedoelt slechts één puntje op een i, anders heb je ī.
Grappig, ze noemen het exact:quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk ook wel raar, je noemt het 'puntjes' maar je bedoelt slechts één puntje op een i, anders heb je ī.
Nee dat is meer iets voor een hoertje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:34 schreef dud0r het volgende:
En niet zoals de brabo's zeggen dat je afgewerkt bent
ja, maar die rare mensen maken ook een deur los en vertellen je hoe laat ze aanrijdenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:34 schreef dud0r het volgende:
En niet zoals de brabo's zeggen dat je afgewerkt bent
Vooral dat aanrijden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar die rare mensen maken ook een deur los en vertellen je hoe laat ze aanrijden
brabo'squote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar die rare mensen maken ook een deur los en vertellen je hoe laat ze aanrijden
Deur los is meer Gelderland / achterhoek / OoOoooooooooost'nquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is nog altijd de beste koffiequote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
brabo's
Nou kunnen ze er in limburg ook wat van met hun koffie opschudden
Wat bedoelen ze daarmee sowieso?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
brabo's
Nou kunnen ze er in limburg ook wat van met hun koffie opschudden
Kan ook wel hoor, zou het alleen niet boven het dekbed doen want dat geeft zo'n zooi.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze daarmee sowieso?![]()
Een dekbed kun je opschudden. Koffie niet
koffie zettenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat ziet er toch wel heel erg leuk uitquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:45 schreef kwiwi het volgende:
Het sneeuwt hier al de hele dagHome office uitzicht
[ afbeelding ]
opgieten. Dus ouderwetse filterkoffie maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze kokend water met een kannetje op een filter met koffiepoeder GIETEN?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook wel hoor, zou het alleen niet boven het dekbed doen want dat geeft zo'n zooi.
Beter dan op kantoor in het centrum van de stad in ieder gevalquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat ziet er toch wel heel erg leuk uit
Bij jullie praten ze helemaal raarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:45 schreef kwiwi het volgende:
Het sneeuwt hier al de hele dagHome office uitzicht
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |