Sorry maar dat is gewoon lomp. Alsof de GGD weet waar je precies werkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:58 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ik begreep uit een interview (volgens mij bij nieuwsuur) dat de werkgever een uitnodiging had doorgestuurd naar het personeel die zich dan konden inschrijven voor een afspraak. De werkgever en het personeel gingen ervanuit dat de GGD dan een lijst op volgorde zou maken en de mensen die er niet voor in aanmerking kwamen er weer uit zouden halen. Kortom, het was onduidelijk wie de schifting moest maken (werkgever, personeel zelf of GGD).
Ja maar nu zou dat ook niet de bedoeling moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Opa en oma kunnen ook gewoon weigeren als ze er niet op zitten te wachten. Veel grootouders vinden het juist geweldig om hun kleinkinderen over de vloer te hebben. Als ze die behoefte niet hebben kunnen ze nee zeggen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zelf kijk ik niet naar schaatsen, gelukkig niet, maar ik zit inmiddels op het punt dat ik verwacht dat Diederik Gommers en Ernst Kuipers binnenkort de analyses verzorgen vanuit Thialf over Sven Kramer. Weg, weg, weg.
Ja, maar neem dat beppie van het restaurant in het ziekenhuis maar eens kwalijk. Kortom niet goed geregeld dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Sorry maar dat is gewoon lomp. Alsof de GGD weet waar je precies werkt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Inb4 ook in Nederland een lockdown tot na Pasen
We zien gewoon elke keer hetzelfde patroon terug. De ziekenhuizen zijn uitstekend gepositioneerd en gebruiken dat om hun eigen positie veilig te stellen, ook als dat ten koste gaat van het algemeen belang. In het voorjaar hadden de ziekenhuizen geen gebrek aan beschermingsmiddelen. Wel in de verzorgingshuizen, waar ze bij bosjes tegelijk stierven. En nu zijn er vaccins, is de prioriteit gelegd bij de verzorgingshuizen, en krijgen de ziekenhuizen het voor elkaar om eerder gevaccineerd te zijn. En niet alleen de overbelaste IC's, maar ook op dermatologie en ook de kantinejufrrouw.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:57 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat er ergens een stapeltje verkeerd verstuurd is wil niet zeggen dat het overal zo gegaan is natuurlijk.
Dat weet je dus niet. Het kan ook de spontanere feestjes in de kiem hebben gesmoord. Ik heb daar verder geen cijfers van dus geen idee of het zo is. Maar het zonder cijfers afdoen als een regel die 'niets doet' kan ook niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:58 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De regel heeft er dus hooguit voor gezorgd dat mensen die een feestje willen geven eerder inkopen doen
Beppie had geen uitnodiging mogen krijgen van de werkgever, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:00 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ja, maar neem dat beppie van het restaurant in het ziekenhuis maar eens kwalijk. Kortom niet goed geregeld dus.
Knalfuif hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:58 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nu 2 kratjes in plaats van 1 op voorraad.
Werkgevers vertrouwen is ook het meest domme wat je kunt doen. Die zorgbonus vroegen ze ook al aan voor de koffiejufrouw. Parasieten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:03 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Beppie had geen uitnodiging mogen krijgen van de werkgever, zo simpel is het.
Ik denk niet dat de GGD überhaupt mag weten welke rol je precies hebt binnen een bedrijf, alleen de sector waarin je werkt? Dus die zouden de schifting nooit hebben kunnen maken, die hebben geen inzicht in het personeelsbestand op die manier lijkt me.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:03 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Beppie had geen uitnodiging mogen krijgen van de werkgever, zo simpel is het.
Na een paar biertjes lig ik echt wel onder de tafel.quote:
Gaat wel langzaam sinds vrijdag dan toen er nog 12k op 1 dag geprikt werden en we al op 27k ofzo zaten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
35.5K gezet en voor 175K afspraken ingepland (350K prikken dus).
Daar ben ik het wel mee eens hoor. Het blijft nog altijd jouw Sterre en jullie Bink, red je er maar mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:01 schreef skrn het volgende:
Ik snap dat ouders dit doen hoor, niks mis mee, maar ik mis een bepaalde dankbaarheid, of beter besef, dat het toch allemaal mooi geregeld is met kinderopvang, 4-daagse werkweken, ouderschapsverloven, en inderdaad grootouders die hun steentje bijdragen. Dat is er allemaal voor ouders.
Ik zeg alleen: vaak is er gezeur en gekanker als ergens een kink in de kabel komt. En zijn ouders niet zo meedenkend meer. Sterker nog, de houding is meer als in ' wij hebben belangrijke banen dus moeten anderen maar inschikken'. Dat bedoel ik.
Nu zal ik er maar over ophouden.![]()
Mijn buurmeisje van 17 heeft stage gelopen in een bejaardentehuis. 5 weken koffie inschenken. Heeft ook de zorgbonus van 1000 euro gehad.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Werkgevers vertrouwen is ook het meest domme wat je kunt doen. Die zorgbonus vroegen ze ook al aan voor de koffiejufrouw. Parasieten.
Goh nou scherp hoor (technisch gezien niet want de zinsdelen horen bij elkaar maar je mag hier nooit dingen over taalgebruik zeggen), maar laat ik het voor je spellen: heb je een bron voor "geen alcoholverkoop na 20u doet ook helemaal niks"?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mag er weer alcohol worden verkocht na 20u dan?zou ook wel tijd worden...
Waarheid als een dikke vette koe.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:05 schreef Noek het volgende:
En parkeren bij de schoolpleinen kunnen ze ook al niet.
Bofkont, maar lijkt me niet helemaal de bedoeling.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:06 schreef Mammietje het volgende:
Mijn buurmeisje van 17 heeft stage gelopen in een bejaardentehuis. 5 weken koffie inschenken. Heeft ook de zorgbonus van 1000 euro gehad.
Beter toch. Goed gedaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:06 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje van 17 heeft stage gelopen in een bejaardentehuis. 5 weken koffie inschenken. Heeft ook de zorgbonus van 1000 euro gehad.
Beppie heeft toch ook hersens en een mond waarmee ze kan zeggen 'joh ik hoef nog niet'?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:00 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ja, maar neem dat beppie van het restaurant in het ziekenhuis maar eens kwalijk. Kortom niet goed geregeld dus.
Aldus Da Sandman.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goh nou scherp hoor (technisch gezien niet want de zinsdelen horen bij elkaar maar je mag hier nooit dingen over taalgebruik zeggen), maar laat ik het voor je spellen: heb je een bron voor "geen alcoholverkoop na 20u doet ook helemaal niks"?
Ik proef wat afgunst.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:06 schreef Mammietje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |