Helaas niet, grote plannen, maar ik was niet echt fit in januari.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:40 schreef Em31 het volgende:
Heeft iemand dit hier nog gedaan? Zo ja, dan ben je nu onderdeel van een Songfestivalnummer
[ twitter ]
@Aoibhin geloof ikquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:40 schreef Em31 het volgende:
Heeft iemand dit hier nog gedaan? Zo ja, dan ben je nu onderdeel van een Songfestivalnummer
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehh, het nummer niet gehoord. Ik wacht ook liever op de hq versie, maar van wat ik zoal lees op andere forums zou het wat teleurstellen en dat kan idd ook komen door de te hoge verwachtingen.
Ik hoop dat de competitie een beetje open blijft.Look for the good
Nee, dat was @Aoibhin in het achtergrondkoor, maar dat wordt er nog uitgeknipt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:10 schreef molloot200 het volgende:
Oh wacht hoort die babystem er niet bij?
quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat was @:aoibhin in het achtergrondkoor, maar dat wordt er nog uitgeknipt.
Sorry Jobi![]()
Ik dacht tot halverwege dat het er bij hoorde, dat het hun kind is.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:10 schreef molloot200 het volgende:
Bedenk wel dat veel mensen het ESF echt alleen maar op tv kijken natuurlijk. Hebben die Dadi nu echt gezien? Heel misschien, waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht tot halverwege dat het er bij hoorde, dat het hun kind is.![]()
Het klinkt lekker, maar ik ben benieuwd naar de staging. Toen ik vorig jaar voor het eerst de nummers voor Songvakeppnin hoorde zat Think about things totaal niet op mijn radar, totdat de staging en clip verschenen.
Het zal echter ongetwijfeld meer een herhaling van zetten zijn dit jaar, dat is nu eenmaal zijn stijl. En ik vraag me af of het dan nog verrassend genoeg zal zijn voor mensen om hem naar de overwinning te stemmen.
Hij heeft, als een van de weinige (of als enige) van heel het deelneemersveld buiten ESF volop aandacht gehad. Dus ook veel casual kijkers kennen hem.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat veel mensen het ESF echt alleen maar op tv kijken natuurlijk. Hebben die Dadi nu echt gezien? Heel misschien, waarschijnlijk niet.
Dat hoort er toch wel bij? Wat ik persoonlijk wel jammer vind, want het stoort enormquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:10 schreef molloot200 het volgende:
Ja dat dacht ik ookquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hoort er toch wel bij? Wat ik persoonlijk wel jammer vind, want het stoort enorm
Whaaa ik was aan het wachten op de audioclips die ingezonden waren, op het laatst “finds a new way to groooooow”quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:03 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht even dat die babystem erbij hoordeKlinkt niet gek, maar even wachten op de clip inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |