abonnement Unibet Coolblue
pi_197359568
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 12:00 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja hè :) De eerste aflevering van het tweede seizoen vond ik nog veel beter dan seizoen één.
eens :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_197359576
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 12:00 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad heel jammer. Ik denk een combinatie van de gedachte "oh het is Zweden, dus dat is natuurlijk bij voorbaat al goed", een 'veilig' land om veel punten aan te geven, en dat de Zweedse bijdrages vrijwel altijd heel erg goed gestaged en geproduceerd zijn, waardoor het totaalpakketje vaak gewoon van goede kwaliteit is.

Maar persoonlijk hoop ik zelf toch op wat meer variatie in Melfest in de toekomst. Niet altijd maar dezelfde popdeuntjes met hier en daar een oudgediende en wat schlagerfolk.
Ergens hoop ik dat Zweden weer een keer rechterrijtje scoort. Of zelfs in de halve finale blijft steken :X Ze mogen wat mij betreft wel een keer wakkergeschud worden dat iets anders ook wel een keer mag.
  Moderator dinsdag 12 januari 2021 @ 12:04:36 #28
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197359602
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 12:03 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ergens hoop ik dat Zweden weer een keer rechterrijtje scoort. Of zelfs in de halve finale blijft steken :X Ze mogen wat mij betreft wel een keer wakkergeschud worden dat iets anders ook wel een keer mag.
Ik vind het ook allemaal een ingelikt kliekje, allemaal geschreven door dezelfde 10 producenten, elke keer dezelfde namen...
pi_197359652
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 12:03 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ergens hoop ik dat Zweden weer een keer rechterrijtje scoort. Of zelfs in de halve finale blijft steken :X Ze mogen wat mij betreft wel een keer wakkergeschud worden dat iets anders ook wel een keer mag.
Ja precies, maar ik vrees dat het niet zo snel zal gebeuren. De jury's blijven toch wel massaal stemmen om de redenen die ik hierboven noemde. Of ze moeten met complete prut aan komen zetten, maar dat zie ik ook niet snel gebeuren.

Ik vind het jammer, want puur qua show is Melfest wel tof om te volgen en qua staging nailt Zweden het altijd wel. Zij zijn nu juist in een heel goede positie om eens een keer wat meer te experimenteren.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 12 januari 2021 @ 12:07:37 #30
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197359658
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 12:02 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dan moet een Mod er maar: 'Gaar de vakantieplannen' van maken.
De beginletters zouden eigenlijk een zin moeten vormen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_197359677
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 12:04 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik vind het ook allemaal een ingelikt kliekje, allemaal geschreven door dezelfde 10 producenten, elke keer dezelfde namen...
Ja inderdaad dat ook; altijd weer dezelfde artiesten en producenten. En dan krijg je ook snel dat artiesten die vaker terug zijn gekomen al een soort fanbase hebben en heel erg gehyped worden, ook al is het liedje verder niet heel veel soeps.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 12 januari 2021 @ 12:09:36 #32
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197359690
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

De beginletters zouden eigenlijk een zin moeten vormen.
En dan een verborgen boodschap als je ze onder elkaar zet?

Heb we al eens een keer gedaan. Toen stond er: Luctor is gek :o
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_197359705
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 12:07 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja precies, maar ik vrees dat het niet zo snel zal gebeuren. De jury's blijven toch wel massaal stemmen om de redenen die ik hierboven noemde. Of ze moeten met complete prut aan komen zetten, maar dat zie ik ook niet snel gebeuren.

Ik vind het jammer, want puur qua show is Melfest wel tof om te volgen en qua staging nailt Zweden het altijd wel. Zij zijn nu juist in een heel goede positie om eens een keer wat meer te experimenteren.
Anderszijds snap ik ook wel dat als je als land op een ontzettend goed en fijn spoor zit, dat je daar niet van af gaat wijken.

Nederland was zoekende maar lijkt nu een prima methode te hebben gevonden. Dat is waaarschijnlijk ook wel iets waar "we" meerdere jaren aan vast gaan houden, zolang die methode lijkt te werken.

Stiekem geloof ik ook dat Nederland ook een jurylievelingetje zou kúnnen worden zelfs.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 12:12:55 #34
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197359734
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 12:02 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat wil je nog hebben? Of is het gewoon kijken en niet kopen? :P
Nog een joggingbroek :')
Maar die ik wilde is niet meer in mijn maat dus dat scheelt :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 12 januari 2021 @ 12:18:38 #35
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197359840
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 12:10 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Anderszijds snap ik ook wel dat als je als land op een ontzettend goed en fijn spoor zit, dat je daar niet van af gaat wijken.

Nederland was zoekende maar lijkt nu een prima methode te hebben gevonden. Dat is waaarschijnlijk ook wel iets waar "we" meerdere jaren aan vast gaan houden, zolang die methode lijkt te werken.

Stiekem geloof ik ook dat Nederland ook een jurylievelingetje zou kúnnen worden zelfs.
Nederland is eigenlijk al een beetje een jurylieveling. Arcade scoorde dan iets beter bij het publiek. Maar daarvoor zijn de meeste inzendingen flink hoger gewaardeerd door de jury dan het publiek.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_197359857
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 12:10 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Anderszijds snap ik ook wel dat als je als land op een ontzettend goed en fijn spoor zit, dat je daar niet van af gaat wijken.

Nederland was zoekende maar lijkt nu een prima methode te hebben gevonden. Dat is waaarschijnlijk ook wel iets waar "we" meerdere jaren aan vast gaan houden, zolang die methode lijkt te werken.

Stiekem geloof ik ook dat Nederland ook een jurylievelingetje zou kúnnen worden zelfs.
Ja, ik snap het wel en van Nederland ook (al hoop ik dat Nederland ook wel een keer wat meer gaat variëren), want de jury is zo wel binnen. Gewoon puur als fan is het alleen leuker als de boel wat verrassender is.

Daarom waardeer ik een land als Georgië ook _O_ Ondanks dat die ook wel inzendingen hebben gehad waar ik helemaal niks mee kon. Maar die variatie is heerlijk.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 12 januari 2021 @ 12:23:27 #37
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197359923
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 12:09 schreef Redefine het volgende:

[..]

En dan een verborgen boodschap als je ze onder elkaar zet?

Heb we al eens een keer gedaan. Toen stond er: Luctor is gek :o
Niks aan gelogen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_197359950
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 12:19 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, ik snap het wel en van Nederland ook (al hoop ik dat Nederland ook wel een keer wat meer gaat variëren), want de jury is zo wel binnen. Gewoon puur als fan is het alleen leuker als de boel wat verrassender is.

Daarom waardeer ik een land als Georgië ook _O_ Ondanks dat die ook wel inzendingen hebben gehad waar ik helemaal niks mee kon. Maar die variatie is heerlijk.
Ja, ik vind landen als Portugal en Georgië ook tof, puur omdat je helemaal niet kan bedenken waar ze nou dít jaar weer mee aankomen. Van Zweden kan je het zo ongeveer wel een beetje raden :P

Nederland mag van mij ook wat meer variëren daarin hoor. Ik ben sowieso benieuwd bij het benaderen van artiesten of ze daar ook echt veel verschillende stijlen in uitnodigen. Inmiddels heb ik wel een beetje een idee wat het straatje is van de selectiecommissie :P Van mij mogen ze daar best een keer van af wijken. Kijk maar wat het doet. Als Nederland een keer de finale niet haalt, geen ramp (in mijn ogen). Want dan is het toch onderdeel van een leerproces. Maar Nederland is tegenwoordig al zo gewend aan die finale (sinds 2013 hem slechts één keer niet gehaald), dat veel in de keuze nu ook gefixeerd is op "kunnen we hiermee de finale halen?".
pi_197360046
Ik wil Serhat *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_197360092
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 12:25 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ja, ik vind landen als Portugal en Georgië ook tof, puur omdat je helemaal niet kan bedenken waar ze nou dít jaar weer mee aankomen. Van Zweden kan je het zo ongeveer wel een beetje raden :P

Nederland mag van mij ook wat meer variëren daarin hoor. Ik ben sowieso benieuwd bij het benaderen van artiesten of ze daar ook echt veel verschillende stijlen in uitnodigen. Inmiddels heb ik wel een beetje een idee wat het straatje is van de selectiecommissie :P Van mij mogen ze daar best een keer van af wijken. Kijk maar wat het doet. Als Nederland een keer de finale niet haalt, geen ramp (in mijn ogen). Want dan is het toch onderdeel van een leerproces. Maar Nederland is tegenwoordig al zo gewend aan die finale (sinds 2013 hem slechts één keer niet gehaald), dat veel in de keuze nu ook gefixeerd is op "kunnen we hiermee de finale halen?".
Nou ja goed, het is ook wel een vicieuze cirkel natuurlijk. Als ‘we’ goed scoren op het ESF, wordt dat aantrekkelijker voor artiesten en schrijvers om zich ermee te bemoeien en vindt iedereen het leuk om te volgen. Terwijl als het niet lekker gaat, het tegenovergestelde gebeurt, en het lastig is om uit zo’n slechte reeks te komen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator dinsdag 12 januari 2021 @ 13:07:15 #41
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197360602
twitter
\
Inhalige Belgen
  dinsdag 12 januari 2021 @ 13:16:52 #42
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197360719
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:07 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]\
Inhalige Belgen
Misschien dat onze Luctor ook nog wat meepikt :(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 12 januari 2021 @ 13:18:16 #43
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197360739
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:16 schreef Arizona het volgende:

[..]

Misschien dat onze Luctor ook nog wat meepikt :(
Ja, zo te zien wel inderdaad. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 13:18:52 #44
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197360748
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ja, zo te zien wel inderdaad. :o
Misgunner :(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 12 januari 2021 @ 13:20:54 #45
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197360781
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:18 schreef Arizona het volgende:

[..]

Misgunner :(
Nou, van mij hoeft het niet hoor. :{w
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_197360796
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:07 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]\
Inhalige Belgen
Hmmm, ik zit in paars gebied, maar de weerapp verwacht 1 mm natte sneeuw. Dat lijkt me nog niet echt een gekkenhuis.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator dinsdag 12 januari 2021 @ 13:25:29 #47
375570 crew  Cyan9
pi_197360855
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 12:02 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dan moet een Mod er maar: 'Gaar de vakantieplannen' van maken.
Ik kan er wel van maken: "Gossie! Er worden vakantieplannen gemaakt." :')
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator dinsdag 12 januari 2021 @ 13:28:39 #48
375570 crew  Cyan9
pi_197360893
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:07 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]\
Inhalige Belgen
Het komt niet eens in de buurt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_197361033
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ja, zo te zien wel inderdaad. :o
Inhalig hoor :(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator dinsdag 12 januari 2021 @ 13:37:28 #50
375570 crew  Cyan9
pi_197361042
Ik had gisteravond trouwens een sms van de GGD, er was plek vrij gekomen. Ik dus nog snel bellen, blijkt dat er iets fout gaat met die sms waarschuwing. Die krijg je momenteel als er plek vrij komt, ERGENS in Nederland. Maar in het noorden was nog steeds nergens plek, dus sta nog steeds in de wacht.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')