SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik had hem laatst ook opgehouden op de fiets na het boodschappen doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vond ik gisteren niet zo'n straf eigenlijk.Ik had m'n handen vol bij de supermarkt vandaan en de wind was toch koud.
Oftewel: er komt voorlopig geen avondklokquote:In de conceptplannen overweegt het kabinet
huehuequote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
Het is echt ranzig vochtig buiten :/
Ik ben het niet meer gewend merk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent zo iemand die een kan zet die eigenlijk veel te groot is n die dan toch leegdrinkt?
die overdosis heb ik al als ik meer dan 2 koppen drink
Zijn de bommenluiken al aan het rammelen?
Blijft beter zitten dan m'n sjaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hem laatst ook opgehouden op de fiets na het boodschappen doen
dacht dat dit over Budaddy gingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hem laatst ook opgehouden op de fiets na het boodschappen doen
Dat is echt het allerlaatste dat ze kunnen doen; voor Nederland nog te vroeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oftewel: er komt voorlopig geen avondklok
Een mondkapje en een muts is wel ellende samenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijft beter zitten dan m'n sjaal.
Ik ben blij dat ik geen bril draag, m'n vader sleurt steeds z'n bril mee als hij z'n mondkapje afzet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een mondkapje en een muts is wel ellende samen
Ja, mutsen stel ik zo lang mogelijk uit, daar gaat m'n haar zo raar van doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een mondkapje en een muts is wel ellende samen
Dat denk ik ook. Maar we moeten er toch aan geloven want de Hertzenbergers van deze wereld willen het.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
om hier uit te komen moeten we het hebben van een combinatie van stijgende temperaturen en vaccineren. Met maatregelen alleen gaat er niks gebeuren.
zolang er nergens op wordt gehandhaaft is dat sowieso volledig kansloosquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oftewel: er komt voorlopig geen avondklok
Die mis ik ook écht niet nu.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen bril draag, m'n vader sleurt steeds z'n bril mee als hij z'n mondkapje afzet.
Naja, het voordeel van een avondklok is dat de brave burgers er wel naar luisteren en dat de wél aanwezige handhavers wat hardere stokken hebben. Dat ze nu die maatregel "lekken", past wel bij de mi van de overheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang er nergens op wordt gehandhaaft is dat volledig kansloos
[Jambers]Overdag is hij de grootse speler van de lage landen, Budaddy, ook wel Budadonis genaamd. Hij draaft de dames tot dwaze goulash met zijn chickdar. Maar 's avonds, na de noeste arbeid van den dag, verandert hij in een van de drie wijzen van het westen, Budadamus.[/Jambers]quote:
met mn normale bril heb ik weinig last van het mondkapje, maar mijn veiligheidsbril gaat echt totaal niet samen met dat kapjequote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen bril draag, m'n vader sleurt steeds z'n bril mee als hij z'n mondkapje afzet.
Mijn brillen glazen zijn te klein om de truc met mondkapje te kunnen doen. Dus ik zit nog steeds met beslagen ruitenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[Jambers]Overdag is hij de grootse speler van de lage landen, Budaddy, ook wel Budadonis genaamd. Hij draaft de dames tot dwaze goulash met zijn chickdar. Maar 's avonds, na de noeste arbeid van den dag, verandert hij in een van de drie wijzen van het westen, Budadamus.[/Jambers]
zo lang de pakketbezorger en maaltijdbezorgers mogen blijven rijden, blijf ik s avonds wel binnen. Ik kan toch nergens heenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang er nergens op wordt gehandhaaft is dat sowieso volledig kansloos
Ik zet in op 22.00 avondklok, al mag 21.00 van mij ook. Dan ben ik toch altijd wel weer terug.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang de pakketbezorger en maaltijdbezorgers mogen blijven rijden, blijf ik s avonds wel binnen. Ik kan toch nergens heen
Ja het zal het wel weer gelijk net niet worden. 21u idd ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zet in op 22.00 avondklok, al mag 21.00 van mij ook. Dan ben ik toch altijd wel weer terug.
Jaikweetdatzenietnaarmeluisteren
Daar valt vast wel een werk-uitzondering aan vast te hangen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:38 schreef FranticDJ het volgende:
Vraag me wel af wat zo'n avondklok voor gevolgen heeft voor bv restaurants die bezorgen.
Mja als het 21u ofzo wordt, maakt 't natuurlijk vrij weinig uit. Ik bedoel, ik ga geen kaviaar en foie gras meer bestellen na 21u.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar valt vast wel een werk-uitzondering aan vast te hangen.
Ja nee ik doe om half tien boodschappenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zet in op 22.00 avondklok, al mag 21.00 van mij ook. Dan ben ik toch altijd wel weer terug.
et zo nuttig als het verbod op alcoholverkoop na 20:00quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor 20u boodschappen dan maar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou er bijna van aan de zuip gaan. Wat adviseren jullie?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Blue 69quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe rond 21 uur nog graag een rondje door de stadquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kopje thee.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd de draad kwijt met al die vaccins.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:41 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)dkeuring-vaccin.html
AstraZeneca dient officieel verzoek in bij EMA voor goedkeuring vaccin
Ik dacht dat dat onderzoek met een half jaar ofzo vertraagd was omdat ze hadden lopen blunderen met doses?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is dit blue curaįao uit de penor van budaddy zuigen?
ok ok ok ik ben weg
Nou nou...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is dit blue curaįao uit de penor van budaddy zuigen?
ok ok ok ik ben weg
Zul je zien dat het een drastische wordt die start om 20.00quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe rond 21 uur nog graag een rondje door de stad
Is dat die preut die ananas opwarmde?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgende dag is alweer 2:13 langer dan gisteren
![]()
De Toast Hawaii werd in 1955 in Duitsland geīntroduceerd door TV-kok Clemens Wildenrod. Of hij ook de uitvinder ervan was, is omstreden.
18:00!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zul je zien dat het een drastische wordt die start om 20.00
Maar ik zet in op 21.00.
Hij bekt op zich wel lekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
'Vaccinatievoordringer' het woord van januari.
Serieus, hoe dat gegaan isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
'Vaccinatievoordringer' het woord van januari.
Ik denk hetquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat die preut die ananas opwarmde?
"Helft" voor uiteenlopende waarden van "Helft"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
"Helft" losjes toegepast. Hoop ik althans.
bekt cl lekker?quote:
Ik ben geen Katy Perry, sorry.quote:
Ik kon me het ook niet echt voorstellen. Het voelt sowieso meer als een "Volk, we hebben deze maatregel in het achterhoofd, dus gedraag je!".quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Avondklok wel besproken, maar komt er nog niet
https://nos.nl/artikel/23(...)omt-er-nog-niet.html
Sterker nog: ik denk dat heel veel mensen het heel spannend gaan vinden om toch de straat op te gaan en verstoppertje te spelen met de politie.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben bang dat een avondklok hier totaal niet realistisch is. Er zullen meteen honderdduizend groepjes zijn die ontheffing willen en het is totaal niet te handhaven. Daar hebben we ongeveer honderd keer te weinig politie voor.
Is het ook niet, dan ga je al steun moeten vragen van het leger denk ik. En dat was zo te lezen ook een van de dingen die ze als argument tegen hadden, teveel uitzonderingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben bang dat een avondklok hier totaal niet realistisch is. Er zullen meteen honderdduizend groepjes zijn die ontheffing willen en het is totaal niet te handhaven. Daar hebben we ongeveer honderd keer te weinig politie voor.
Gewoon neerschieten, eens kijken of ze verstoppertje dan nog grappig vinden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sterker nog: ik denk dat heel veel mensen het heel spannend gaan vinden om toch de straat op te gaan en verstoppertje te spelen met de politie.
Zou wel een hoop wappies schelenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon neerschieten, eens kijken of ze verstoppertje dan nog grappig vinden.
Drugsdealer vragen ontheffing aan om met hun bmw op een verlaten parkeerplaats te mogen staanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, da's de grap natuurlijk, want dat mogen ze niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon neerschieten, eens kijken of ze verstoppertje dan nog grappig vinden.
"Uitvoeren werkzaamheden"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Drugsdealer vragen ontheffing aan om met hun bmw op een verlaten parkeerplaats te mogen staan
VAN WIE NIETquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's de grap natuurlijk, want dat mogen ze niet.
HIER DE BRANDWEERquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VAN WIE NIET
WIE IS ER HIER NOU DE PIELIETSIE
Ja precies, dat wordt een bende. Juist allemaal brandjes en feestjes en gedoe.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sterker nog: ik denk dat heel veel mensen het heel spannend gaan vinden om toch de straat op te gaan en verstoppertje te spelen met de politie.
Die krijgen een brief waarin dat staat dan natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Ken zo ook wel een paar mensen die voor werk eruit moeten 's nachts, hoe controleer je dat.
Ja, met een bewijsje oid. Probleem is dat dat er stiekem best veel zijn en je ze dus eigenlijk allemaal moet controleren. Maar ja, waar tover je díe poppetjes vandaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Ken zo ook wel een paar mensen die voor werk eruit moeten 's nachts, hoe controleer je dat.
Ja en die bewijsjes, die zijn lekker te kopiëren zeker.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, met een bewijsje oid. Probleem is dat dat er stiekem best veel zijn en je ze dus eigenlijk allemaal moet controleren. Maar ja, waar tover je díe poppetjes vandaan.
Chips implanteren in mensen en checken met drones.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Die zullen wel op naam gaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en die bewijsjes, die zijn lekker te kopiëren zeker.
Sowieso, al die controleerpoppetjes zijn weer extra mensen op straat. Wil je ook niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, met een bewijsje oid. Probleem is dat dat er stiekem best veel zijn en je ze dus eigenlijk allemaal moet controleren. Maar ja, waar tover je díe poppetjes vandaan.
Zestig procent zal zich wel houden aan zo'n avondklok gewoon omdat het beschaafde mensen zijn, dat is toch al winst?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Elektronische enkelband met stroomdraad erin.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chips implanteren in mensen en checken met drones.
Ja, maar het punt is juist de andere kant die het gaat opzoeken. De lui die naar feestjes gaan, houden zich nu toch ook al niet aan maatregelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zestig procent zal zich wel houden aan zo'n avondklok gewoon omdat het beschaafde mensen zijn, dat is toch al winst?
Gewoon een hek eromheen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Elektronische enkelband met stroomdraad erin.
Dat zijn de mensen die nu ook al zo veel mogelijk contact met anderen uit de weg gaan. Geen winst.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zestig procent zal zich wel houden aan zo'n avondklok gewoon omdat het beschaafde mensen zijn, dat is toch al winst?
Ja dat is wel waar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die nu ook al zo veel mogelijk contact met anderen uit de weg gaan. Geen winst.
Nee, die denken "ik ga alleen maar naar x, da's geen probleem toch?".quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Het is niet zo dat beschaafde normale mensen denken, ha kijk die onbeschaafde tokkie gaat gewoon de straat op zonder dat er sancties volgen laat ik ook maar eens lekker onbeschaafd worden dan.
redelijk blauwe lucht met witte wolkjes. Gisteren was het de hele dag grijs.quote:
Ook die gaan op visite. Jijzelf ook, gezien je pohi.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat zijn niet de beschaafde normale mensen die ik ken.
Blauwe lucht? Waar? 😔quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
redelijk blauwe lucht met witte wolkjes. Gisteren was het de hele dag grijs.
Wat er van waar is dan hequote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook die gaan op visite. Jijzelf ook, gezien je pohi.
HOI JALOERS IK BEN DUD0Rquote:
dat is correct en tevens juistquote:
wil je die leren kennenquote:
Netjes volgens de huidige regels hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook die gaan op visite. Jijzelf ook, gezien je pohi.
Kijk.quote:Nog eens 5 miljoen Chinezen in lockdown
De Chinese autoriteiten hebben nieuwe lockdownmaatregelen genomen. 4,9 miljoen inwoners van gebieden rondom Peking moeten binnenblijven.
Het aantal gemelde besmettingen in China blijft relatief laag. Vandaag 55 nieuwe gevallen, gisteren waren het er 103. Lokale autoriteiten nemen ingrijpende maatregelen zodra nieuwe besmettingen zich voordoen.
Ook de inwoners van Shijiazhuang (11 miljoen inwoners) en Xingtai (7,1 miljoen inwoners) moeten sinds een paar dagen binnenblijven, in ieder geval voor een periode van zeven dagen.
"Blijf zoveel mogelijk thuis".quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Netjes volgens de huidige regels hoor.
Meer thuis kan ik amper blijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Blijf zoveel mogelijk thuis".
Illustreert m'n punt alleen des te meer.Het kan binnen de regels, maar het hoofdprincipe blijft zoveel mogelijk thuisblijven.
Mooi toch hoe iedereen de regeltjes in zn eigen voordeel uitlegt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Blijf zoveel mogelijk thuis".
Illustreert m'n punt alleen des te meer.Het kan binnen de regels, maar het hoofdprincipe blijft zoveel mogelijk thuisblijven.
Samen op de bankquote:
Ja, dat gekloot in die supermarkten blijft idioot.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mooi toch hoe iedereen de regeltjes in zn eigen voordeel uitlegt.
Ja, als we nu naar de supermarkt gaan moeten we 2 karretjes pakken..
Nee Ria, Harry moet gewoon thuis blijven als jij de kipfiletjes en de piepers gaat halen.
Hold my beer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer thuis kan ik amper blijven.
Dat kan niet op anderhalve meter afstandquote:
Ik gooi wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kan niet op anderhalve meter afstand
ik vang welquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gooi wel.
Of zet hem op een tafel tussen ons in en stap dan weer weg.
op zich valt het me nog mee bij de supermarkten waar ik kom. Alleen hebben mensen soms de neiging om hun kar grondig te gaan schrobben op een plek waardoor niemand meer de winkel in komtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat gekloot in die supermarkten blijft idioot.
Al heeft m'n lokale Jumbo nu een speedlane voor karretjes, hoeven niet meer te wachten op lui die een mandje willen.
Nee, echt niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer thuis kan ik amper blijven.
Er staat buiten een karwash.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich valt het me nog mee bij de supermarkten waar ik kom. Alleen hebben mensen soms de neiging om hun kar grondig te gaan schrobben op een plek waardoor niemand meer de winkel in komt
Pfff zulke mensenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich valt het me nog mee bij de supermarkten waar ik kom. Alleen hebben mensen soms de neiging om hun kar grondig te gaan schrobben op een plek waardoor niemand meer de winkel in komt
oh die heb ik inderdaad ook al op sommige plekken gezien.quote:
In dat geval hou ik me wel aan het nieuwe normaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Stemmen op FVD is helaas de enige uitweg uit “het nieuwe normaal” jongens.
Wat zou ik blij zijn als er weer gewoon met mandjes kan worden gewinkeld, dat gekut met karretjes heel de tijdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat gekloot in die supermarkten blijft idioot.
Al heeft m'n lokale Jumbo nu een speedlane voor karretjes, hoeven niet meer te wachten op lui die een mandje willen.
+1quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In dat geval hou ik me wel aan het nieuwe normaal.
Ik kan wel mandjes pakken bij m'n lokale, maar íedereen wil een mandje en daar ga ik niet op wachten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zou ik blij zijn als er weer gewoon met mandjes kan worden gewinkeld, dat gekut met karretjes heel de tijd
Denk dat ik eerst nog een keer tegen een boom moet rijden zou ik dat willen overwegenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Jammer alleen dat het psychiatrische patiënten zijn, klein detail.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:41 schreef Lospedrosa het volgende:
De AH hier is denk ik te klein daarvoor, enkel en alleen karretjesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan wel mandjes pakken bij m'n lokale, maar íedereen wil een mandje en daar ga ik niet op wachten.
Reactie op mogelijke avondklok op lokale FB.quote:Doe is normaal jo we zitten niet in de oorlog !!!! En hoe moet dat met honden die laat nog uit gelaten moeten worden of mensen die in verschillende diensten zitten ow ja nee dat niet belangrijk voor jullie als jullie maak in de kont van rutten kunnen kruipen want ja er bestaat geen griep meer is alleen nog maar carona dit carona dat en de mensen die echt hulp nodig hebben laten jullie zitten wat zijn helpen we de medemens toch he nou alleen maar naar de klote werk loos geld problemen kinderen lopen een achterstand op nee jo we laten de mensen niet stikken we helpen alleen maar rutten en ze kontekruipers goed bezig
Handig, interpunctie.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reactie op mogelijke avondklok op lokale FB.
Tokkieville. Geen wonder dat we elke dag in de top 10 staan. Eindelijk ergens goed in.
Ja jezus dit. Stuur er één naar binnen die er tien haalt en ga dan tikkies uitwisselen ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:44 schreef Solotovski het volgende:
Niks zo erg als 3 kinderen die elk met een winkelwagentje de winkel in gaan en waarvan er eentje een blikje energy koopt.
Kan daar zo pislink om worden he en ik ram die winkelwagentjes dan altijd aan de kant.
Kutkinderen
Ze wil een punt maken, maar vergeet de punten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tokkieville. Geen wonder dat we elke dag in de top 10 staan. Eindelijk ergens goed in.
Genietenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wehequote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze wil een punt maken, maar vergeet de punten.
Echt, je zou bijna de hoop verliezen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga even op Funda zoeken naar een normaal dorp.quote:ja ik ook als de hond moet dan moeten ze of we moeten hun ene straffen dat hun niet meer naar de wc mochen zullen we zien dat ze er op terug komen
Carona? Is dat de zus van Carola?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De viruswappie op mijn facebook was deze week ook vol lof over die achterlijke partij waar Willem Engel nu bij zit:quote:
Ze zitten overal.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga even op Funda zoeken naar een normaal dorp.
Vooruitgang qua interpunctie, maar we zijn er nog niet.quote:Om dat ze niet. Goed zijn ze moeten tog wat verzinnen
Ik ben blij met m'n gecreëerde echochamber op Facebook.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De viruswappie op mijn facebook was deze week ook vol lof over die achterlijke partij waar Willem Engel nu bij zit:
Naast FVD en PPV eindelijk nog een partij die voor het volk op komt!!
Het is een soort trainwreck. Het is erg, maar je blijft kijken.
Ligt aan de hond. Ik wil 'm anders wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou in ieder geval haar hond een spuitje geven voor haar neus of ben ik dan weer te onaardig?
De hond kan er niets aan doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou in ieder geval haar hond een spuitje geven voor haar neus of ben ik dan weer te onaardig?
Tikje radicaal wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Je bent hier in het dorp welkom hoor, kan alleen niet garanderen dat er minder van zulke figuren zittenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga even op Funda zoeken naar een normaal dorp.
Ho, één of twee kleintjes, niet overdrijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Ooooohja dat is beter, alle honden naar CL.
Verse babi pangang voor de lokale Chinees.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Dan vermom je hem als huiskamerplant.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Als er een corgi tussenzit wil ik 'm wel.
Al mag ik hier geen huisdier houden.
Cactus de corgiquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan vermom je hem als huiskamerplant.
Je staat niet met je scootmobiel voor de snackbar, gerda.quote:zo een hondje zoek ik .als vriendje in ons huis ik hoop in aanmerking te komen .er is og 1hondje layka maar heeft een speelmaatje nodig.ik ben slecht te been en kan niet goed lopen voor Layka ons meisje een speel kameraad je enkleine hond aub
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je staat niet met je scootmobiel voor de snackbar, gerda.
Oeh dit wil ikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:55 schreef dud0r het volgende:
corgi's zijn leuk
Corgi kruisingen zijn hilarisch. Dat zijn altijd corgi's verkleed als het andere ras
Mijn vader (of beter gezegd; zijn vriendin) heeft nu 2 teckels en een markiesje.quote:
quote:
ga maar eens googlen naar corgi kruisingen. Zo schattig.quote:
Ik wil zo'n langharige teckel, liefst blond of dapple ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn vader (of beter gezegd; zijn vriendin) heeft nu 2 teckels en een markiesje.
Nu wil ik ook een teckel.
Eigenlijk wel des Foks.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het psychiatrische patiënten zijn, klein detail.
Omdat mijn hart al bezet is. ❤️quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom speel je altijd met mijn hart
[..]
ga maar eens googlen naar corgi kruisingen. Zo schattig.
Irritante dingenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn vader (of beter gezegd; zijn vriendin) heeft nu 2 teckels en een markiesje.
Nu wil ik ook een teckel.
quote:
Sinds 2015 ofzo?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij fp redactie?
Wat ontzettend cheesy iewlquote:
kaas is wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]Wat is dit nou weer voor ontwikkeling
Ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:55 schreef dud0r het volgende:
corgi's zijn leuk
Corgi kruisingen zijn hilarisch. Dat zijn altijd corgi's verkleed als het andere ras
Ja, je bent het bewijs?quote:
Denk dat die wel tot het laatste drupje bezig blijft met reigeren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
De expert in kwestie.
Da fuckquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:09 schreef gianni61 het volgende:
https://www.nieuwsextra.n(...)1x3C89rWzxxuOU8wIbFU![]()
Jij begint er over?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie is er gekker, jij of ik?
Maar je bent wel lief.
Gaat gelukkig nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Als Baudet Minister-president van dit land gaat worden dan naai ik eruit.
Daar gaat nooit een werkende coalitie uit komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat gelukkig nooit gebeuren.
Denk dat het voor de inkomstenbelasting vast gunstig uitvalt.
Dat gaat vast niet gebeuren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Als Baudet Minister-president van dit land gaat worden
Ja grootste partij misschien niet maar meeregeren dan, onderschat/overschat Rutte niet, zijn eerste kabinetsperiode was hij ook beste vriendjes met Wilders, bijna iedereen is dat uit zijn hoofd kwijt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat gelukkig nooit gebeuren.
Denk dat het voor de inkomstenbelasting vast gunstig uitvalt.
Ze bedoelt het vast goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat die wel tot het laatste drupje bezig blijft met reigeren.
Serieus nemen huehuequote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze bedoelt het vast goed.
Het is in mijn ogen zo’n hyperzenuwachtige overcontrolerende moeder. Eentje die haar kinderen tot hun 16e met een helm laat fietsen en die nu het kabinet adviseert.
En iedereen neem haar serieus..
Nam iemand Lospedro maar eens serieus.quote:
wowquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nam iemand Lospedro maar eens serieus.
Als in de huehue-versie dan. Door Barry ofzo.
Waarom?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nam iemand Lospedro maar eens serieus.
Als in de huehue-versie dan. Door Barry ofzo.
Een rubberen stoeptegelmevrouw.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze bedoelt het vast goed.
Het is in mijn ogen zo’n hyperzenuwachtige overcontrolerende moeder. Eentje die haar kinderen tot hun 16e met een helm laat fietsen en die nu het kabinet adviseert.
En iedereen neem haar serieus..
Wat, ik gun je een goeie beurt.quote:
Ah bedankt!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, ik gun je een goeie beurt.
Mooi zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Niet meer aan PVV en FvD. Geloof ik niet, politieke zelfmoord.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja grootste partij misschien niet maar meeregeren dan, onderschat/overschat Rutte niet, zijn eerste kabinetsperiode was hij ook beste vriendjes met Wilders, bijna iedereen is dat uit zijn hoofd kwijt.
Als iemand een politieke opportunist en politieke duizendpoot is dan is het Rutte wel, die verkoopt een aardappel nog wel als skelter met een glimlach en dan krijg je er een zakje snoepjes bij.
Kweenie hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, ik gun je een goeie beurt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
quote:
Voor degenen die "mogen" meeregeren zeker ja, Rutte is politiek als een paling in een emmertje snot.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet meer aan PVV en FvD. Geloof ik niet, politieke zelfmoord.
had ik al gedaan baklapquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
Goeie prostaatmassage, jeweetz.quote:
Is dit een aanbod?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie prostaatmassage, jeweetz.
@Wereldgozerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie prostaatmassage, jeweetz.
weet ik.quote:
Nee maar moest gister een sneeuwpop bouwen van lego en toen dacht ik wel, fuck ik heb niet zoveel witte steentjesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:wereldgozer
[..]
weet ik.
Heb je nog lego gekocht?
Do you wanna build a snowmaaaaanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar moest gister een sneeuwpop bouwen van lego en toen dacht ik wel, fuck ik heb niet zoveel witte steentjes
hier moest van de week een sneeuwpop gemaakt worden. Met duplo gedaan. Daar hadden we meer witte blokken van.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar moest gister een sneeuwpop bouwen van lego en toen dacht ik wel, fuck ik heb niet zoveel witte steentjes
come on let's go and plaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Do you wanna build a snowmaaaaan
Moest je dat van je begeleiding?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
ga jij dat doneren danquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet voor een flink geldbedrag?
Van welke is dat dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
hier moest van de week een sneeuwpop gemaakt worden. Met duplo gedaan. Daar hadden we meer witte blokken van.
LEGO sneeuwpop hebben we ook liggen maar dat was wel erg makkelijk om te doen.
Zag van de week wel een nieuwe voorbij komen die binnenkort moet uit komen. Die zag er weer erg gaaf uit
frozen 2 kasteel heeft kleine sneeuwpoppen en de wintertrein had een grotere sneeuwpop en in de adventskalender van twee jaar terug zaten sneeuwpoppenquote:
Wat is flink?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken er nog een.quote:
Laten we tegen elkaar aanbieden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh tof, zal straks eens kijken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
frozen 2 kasteel heeft kleine sneeuwpoppen en de wintertrein had een grotere sneeuwpop en in de adventskalender van twee jaar terug zaten sneeuwpoppen
Iedereen maakt foutenquote:
Duindorp?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie een leuk huis. Kan het betalen. Maar ik twijfel een beetje aan de locatie
Ja er komt weer zat uit dit jaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh tof, zal straks eens kijken.
Zag wel dat lego een nieuw boekje heeft met nieuwe producten
Rotterdam?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Nederland?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Was altijd erg leuk hoorquote:
Altijd beter dan Duindorp.quote:
Sla hem even opquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:05 schreef dud0r het volgende:
Wat trouwens ook leuk is haags is rebrickable.com
quote:Merkel bezorgd over Britse coronavariant
Bondskanselier Angela Merkel maakt zich grote zorgen over de Britse coronavariant, meldt Bild. Ze houdt er volgens de krant rekening mee dat de huidige lockdownmaatregelen in Duitsland tot begin april kunnen duren.
begin april is wel heel erg langquote:
We hadden die brexit ook veel sneller moeten invoerenquote:
As Wilders aan de macht was geweest waren de grenzen sowieso dicht geweest en hadden we sir gezeik niet gehad.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hadden die brexit ook veel sneller moeten invoeren
ben al 2 uur zonnebrillen aan het zoekenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit verdorie weer planten te kijken.
klinkt alsof je wel met werk bezig bentquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:28 schreef dud0r het volgende:
ik ben copy paste aan het doen in excel documenten
Dat is correctquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt alsof je wel met werk bezig bent
Getallen uit China. Net zo geloofwaardig als de sex-escapades van USquote:
Mooie boektitel wel, De sex-escapades van USquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Getallen uit China. Net zo geloofwaardig als de sex-escapades van US
Oh handig. En even goeie halen bij de bouwmarkt gaat niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb al wel 1 lamp opgehangen haha. Maar mn schroeven zijn net te klein of veel te groot.
Als we alle vleermuizen en gordeldieren hadden doodvermoord ook niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
As Wilders aan de macht was geweest waren de grenzen sowieso dicht geweest en hadden we sir gezeik niet gehad.
wat is daar zo idioot aan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu de vraag, ben ik idioot genoeg om een tafeltje voor m'n planten te kopen?
Ik heb er niet perse ruimte voor.quote:
je kan ook een hangplank nemen om je plantjes op te zetten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er niet perse ruimte voor.
Dat is net zo hip als macaroni of nasi.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan ook een hangplank nemen om je plantjes op te zetten.
Iddquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh handig. En even goeie halen bij de bouwmarkt gaat niet natuurlijk.
Heb ik ook niet echt ruimte voor helaas, de muren hangen al vrij vol of er staan kasten. (En op die kasten is het ook al aardig vol)quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan ook een hangplank nemen om je plantjes op te zetten.
Je weet inmiddels toch wel dat ik niet aan hip doe.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is net zo hip als macaroni of nasi.
Jezus wat lelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, ze hebben Pino vermoord.
https://www.lampenlicht.nl/romantische-vloerlamp-wit-feather
Stiekem wel uiteraard anders trok je wel een gele ANWB jas aan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch wel dat ik niet aan hip doe.
Ik kon 'm jullie niet ontzeggen.quote:
Ik doe niet echt aan kleur tenzij sportkleding, verder heb ik weinig tegen een ANWB-jas.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiekem wel uiteraard anders trok je wel een gele ANWB jas aan.
Nou ik had best zonder kunnen leven hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon 'm jullie niet ontzeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |