Nou nou...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is dit blue curaįao uit de penor van budaddy zuigen?
ok ok ok ik ben weg
Zul je zien dat het een drastische wordt die start om 20.00quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe rond 21 uur nog graag een rondje door de stad
Is dat die preut die ananas opwarmde?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgende dag is alweer 2:13 langer dan gisteren
![]()
De Toast Hawaii werd in 1955 in Duitsland geīntroduceerd door TV-kok Clemens Wildenrod. Of hij ook de uitvinder ervan was, is omstreden.
18:00!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zul je zien dat het een drastische wordt die start om 20.00
Maar ik zet in op 21.00.
Hij bekt op zich wel lekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
'Vaccinatievoordringer' het woord van januari.
Serieus, hoe dat gegaan isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
'Vaccinatievoordringer' het woord van januari.
Ik denk hetquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat die preut die ananas opwarmde?
"Helft" voor uiteenlopende waarden van "Helft"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
"Helft" losjes toegepast. Hoop ik althans.
bekt cl lekker?quote:
Ik ben geen Katy Perry, sorry.quote:
Ik kon me het ook niet echt voorstellen. Het voelt sowieso meer als een "Volk, we hebben deze maatregel in het achterhoofd, dus gedraag je!".quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Avondklok wel besproken, maar komt er nog niet
https://nos.nl/artikel/23(...)omt-er-nog-niet.html
Sterker nog: ik denk dat heel veel mensen het heel spannend gaan vinden om toch de straat op te gaan en verstoppertje te spelen met de politie.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben bang dat een avondklok hier totaal niet realistisch is. Er zullen meteen honderdduizend groepjes zijn die ontheffing willen en het is totaal niet te handhaven. Daar hebben we ongeveer honderd keer te weinig politie voor.
Is het ook niet, dan ga je al steun moeten vragen van het leger denk ik. En dat was zo te lezen ook een van de dingen die ze als argument tegen hadden, teveel uitzonderingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben bang dat een avondklok hier totaal niet realistisch is. Er zullen meteen honderdduizend groepjes zijn die ontheffing willen en het is totaal niet te handhaven. Daar hebben we ongeveer honderd keer te weinig politie voor.
Gewoon neerschieten, eens kijken of ze verstoppertje dan nog grappig vinden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sterker nog: ik denk dat heel veel mensen het heel spannend gaan vinden om toch de straat op te gaan en verstoppertje te spelen met de politie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |