klinkt alsof je wel met werk bezig bentquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:28 schreef dud0r het volgende:
ik ben copy paste aan het doen in excel documenten
Dat is correctquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt alsof je wel met werk bezig bent
Getallen uit China. Net zo geloofwaardig als de sex-escapades van USquote:
Mooie boektitel wel, De sex-escapades van USquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Getallen uit China. Net zo geloofwaardig als de sex-escapades van US
Oh handig. En even goeie halen bij de bouwmarkt gaat niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb al wel 1 lamp opgehangen haha. Maar mn schroeven zijn net te klein of veel te groot.
Als we alle vleermuizen en gordeldieren hadden doodvermoord ook niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
As Wilders aan de macht was geweest waren de grenzen sowieso dicht geweest en hadden we sir gezeik niet gehad.
wat is daar zo idioot aan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu de vraag, ben ik idioot genoeg om een tafeltje voor m'n planten te kopen?
Ik heb er niet perse ruimte voor.quote:
je kan ook een hangplank nemen om je plantjes op te zetten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er niet perse ruimte voor.
Dat is net zo hip als macaroni of nasi.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan ook een hangplank nemen om je plantjes op te zetten.
Iddquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh handig. En even goeie halen bij de bouwmarkt gaat niet natuurlijk.
Heb ik ook niet echt ruimte voor helaas, de muren hangen al vrij vol of er staan kasten. (En op die kasten is het ook al aardig vol)quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan ook een hangplank nemen om je plantjes op te zetten.
Je weet inmiddels toch wel dat ik niet aan hip doe.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is net zo hip als macaroni of nasi.
Jezus wat lelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, ze hebben Pino vermoord.
https://www.lampenlicht.nl/romantische-vloerlamp-wit-feather
Stiekem wel uiteraard anders trok je wel een gele ANWB jas aan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch wel dat ik niet aan hip doe.
Ik kon 'm jullie niet ontzeggen.quote:
Ik doe niet echt aan kleur tenzij sportkleding, verder heb ik weinig tegen een ANWB-jas.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiekem wel uiteraard anders trok je wel een gele ANWB jas aan.
Nou ik had best zonder kunnen leven hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon 'm jullie niet ontzeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |