nou die man die meteen aangeeft haar aflevering meermaals teruggekeken te hebben, als voorbereiding. Dus zijn best gaat doen in haar plaatje te passen(als het al zo is, dan zeg je dat toch niet) Kijk ik heb een colbertje aan, je dochter heet... toch?quote:Op maandag 5 april 2021 20:10 schreef freaky40 het volgende:
Och die vrouw in de herkansing. Moeilijke tante. Dit gaat weer niets worden morgen zie ik al. Wat is dat toch met die wijven. Die zijn moeilijker als die mannen.
Hij doet zijn best. Meer kan hij niet doen, en zegt meer iets over haar dan over hem. Punt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:36 schreef JJ76 het volgende:
[..]
nou die man die meteen aangeeft haar aflevering meermaals teruggekeken te hebben, als voorbereiding. Dus zijn best gaat doen in haar plaatje te passen(als het al zo is, dan zeg je dat toch niet) Kijk ik heb een colbertje aan, je dochter heet... toch?
brrrrrrr doei....
Volgens @freaky40 is 24 uur niet lang genoegquote:Op dinsdag 6 april 2021 00:00 schreef ok01 het volgende:
Elke keer als ik dit programma kijk, snap ik echt niet waarom mensen eraan mee willen doen. Minstens 24 uur vastzitten met iemand die je totaal niet kent en mogelijk ook een vreselijk persoon kan zijn, lijkt me echt een nachtmerrie
Dat is die oudere man toch? Dat is ook precies wat er nu gebeurd. Hoe wanhopig en kansloos kun je zijnquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:36 schreef JJ76 het volgende:
nou die man die meteen aangeeft haar aflevering meermaals teruggekeken te hebben, als voorbereiding. Dus zijn best gaat doen in haar plaatje te passen(als het al zo is, dan zeg je dat toch niet) Kijk ik heb een colbertje aan, je dochter heet... toch?
brrrrrrr doei....
Jij lijkt wel een heel afwijkende kijk op daten en liefde te hebben. Dit is gewoon treurig en creepy bovendien.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:37 schreef freaky40 het volgende:
Hij doet zijn best. Meer kan hij niet doen, en zegt meer iets over haar dan over hem. Punt.
doodengquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een heel afwijkende kijk op daten en liefde te hebben. Dit is gewoon treurig en creepy bovendien.
ze krijgt ook geen enkele kans om antwoord te geven, hij ratelt vragen en geeft zelf al antwoorden enz. Jas aan en weg gaan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:25 schreef Nine. het volgende:
Ze kijkt ook echt awkward zo nu en dan. Logisch ook
nou zie je natuurlijk maar een fractie maar het is soms gewoon genantquote:Op dinsdag 6 april 2021 00:00 schreef ok01 het volgende:
Elke keer als ik dit programma kijk, snap ik echt niet waarom mensen eraan mee willen doen. Minstens 24 uur vastzitten met iemand die je totaal niet kent en mogelijk ook een vreselijk persoon kan zijn, lijkt me echt een nachtmerrie
echt een dwingende vervelende vent. En dan met een smile in dat bed gaan liggen en grappen hoe lekker het ligt...quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:33 schreef Nine. het volgende:
Meneer dwingeland wil ook per se met haar in bed liggen
Spiegel nu je eigen problemen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een heel afwijkende kijk op daten en liefde te hebben. Dit is gewoon treurig en creepy bovendien.
Nee hoor, jij wijkt nogal af van de consensus hier. Lees de andere reacties nog maar even goed door.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:23 schreef freaky40 het volgende:
Spiegel nu je eigen problemen?
Die man is inderdaad wat te opdringerig, dat kwam gisteren nog niet echt naar voren maar nu wel.
Ik zou met sommige kandidaten het niet eens tien minuten volhoudenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Volgens @:freaky40 is 24 uur niet lang genoeg
Ja echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:44 schreef schizolientje het volgende:
[..]
nou zie je natuurlijk maar een fractie maar het is soms gewoon genant
Idem dito hier, echt wat een figuren somsquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:33 schreef ok01 het volgende:
Ik zou met sommige kandidaten het niet eens tien minuten volhouden
Ik hoef helemaal niets. Weet precies wat ik gezegd heb en daar sta ik nog steeds achter. Ik geef je echter gelijk dat die meneer een beetje een gekkie is. Dit is dan morgen ook gelijk einde oefening ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:25 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee hoor, jij wijkt nogal af van de consensus hier. Lees de andere reacties nog maar even goed door.
Jij vindt het als enige een goed idee om twee totale vreemden gelijk 48 uur met elkaar op te sluiten.
En jij vond die creep (wederom als enige) 'wel zijn best doen' en die vrouw niet...
Wat een vaatdoekquote:Op woensdag 7 april 2021 19:11 schreef Nine. het volgende:
Toby zit er ook wel als een dooie sjappie bij hoor
Die zullen lekker ruikenquote:
Ja echt hequote:Op woensdag 7 april 2021 19:30 schreef Beursaap het volgende:
Haha wat een liegenares die blonde over die vriendin die aan het verhuizen was !
Stopcontact naar die andere dimensies zekerquote:Op woensdag 7 april 2021 19:31 schreef linebear het volgende:
volgens mij zit achter dat plakkertje op dr hoofd een gaatje dat ze zelf geboord heeft
Dit kon echt niet. Alsof ze ook totaal niet besefte op tv te zijn oid. Je weet toch dat dit soort uitspraken je altijd gaan achtervolgen? Vanavond gaat ze nog bellen ook en het nog erger makenquote:Op woensdag 7 april 2021 20:23 schreef freaky40 het volgende:
Weer zo'n wijf die verkeerde signalen afgeeft. Maar dit keer bewust. Gewoon een faker. Waarom gecast?!
Je zou bijna denken dat het ingestudeerd is.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
En dat lekker op tv zo onfatsoenlijk over iemand spreken
Samen lekker zweefteven iddquote:Op donderdag 8 april 2021 19:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die Catharina had met die shaman van vorige week gematched moeten worden
Wellicht zijn ze ingehuurd door e.o.a. castingbureau. Er wordt immers zoveel gescript op tv...quote:Op donderdag 8 april 2021 19:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je zou bijna denken dat het ingestudeerd is.
quote:Op donderdag 8 april 2021 19:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Karin houdt van een zweepje op de kont.
mijn partner is acteur en heeft ook de vraag gekregen of ie gecast wil worden voor First Dates. Dus dit zal ook gecast zijnquote:Op donderdag 8 april 2021 19:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wellicht zijn ze ingehuurd door e.o.a. castingbureau. Er wordt immers zoveel gescript op tv...
iemand die van boeken houdtquote:Op donderdag 8 april 2021 19:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie wil er nu nog op date met Ilse?
Dat weet niemand.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie wil er nu nog op date met Ilse?
Bron? Dus dit is zwaar gescript?quote:Op donderdag 8 april 2021 19:20 schreef linebear het volgende:
[..]
mijn partner is acteur en heeft ook de vraag gekregen of ie gecast wil worden voor First Dates. Dus dit zal ook gecast zijn
Er zullen vast echte kandidaten tussen zitten, gecaste figuren worden doorgaans ertussen gezet om wat extra spanning en drama e.d. te creëren vanwege de kijkcijfers.quote:
Vrouwen denken bijna allemaal een 8+ te kunnen scoren, mannen zijn over het algemeen wat realistischer daarin.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat zijn de vrouwen toch vaak Moeilijke mensen in dit programma
Mannen zeggen in deze shows wel 8/10x ja tegen zowat elke vrouw en overladen ze met allemaal complimenten.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Vrouwen denken bijna allemaal een 8+ te kunnen scoren, mannen zijn over het algemeen wat realistischer daarin.
Maakt haar meteen stuk onaantrekkelijker ook.quote:
sowieso niet de knapste.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maakt haar meteen stuk onaantrekkelijker ook.
Zou niet raken.quote:
Beetje alsof je iemand vind achter het station iddquote:
Zou haar wel doen hoor, zal er wel stevig aan toe gaan, dat dan weer wel.quote:
Ja, ze komen vaak wel erg needy en pleasing over.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:22 schreef RipCity het volgende:
Mannen zeggen in deze shows wel 8/10x ja tegen zowat elke vrouw en overladen ze met allemaal complimenten.
Inderdaad.quote:Maakt haar meteen stuk onaantrekkelijker ook.
en een paar uur later tijdens facetime proberen de goede vriend van haar date te versieren.quote:Dat zal niet de laatste keer zijn
Ze is het type Wildersvriend i.c.m. zmok en breezer slet. Tevens niet te pruimen en doet wanhopig veel make up op. Echt een droeftoeter die jongen verdient beter.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Vreemd om te zien deze aflevering ja, en die kerel haalde zelfs een emmer erbij. Sensatie-tv, oké, maar ook niet leuk voor die meid om zo op tv te komen. Het zal je zusje maar zijn 😓
aan het voorstukje te zien niet de laatste x.. misselijke meidquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:10 schreef tja77 het volgende:
Lijkt me niet het type datver erg mee zit.
Je geeft een signaal af naar tv kijkend Nederland, dat zal zij ook wel weten.
Ook meteen zeggen
[..]
en een paar uur later tijdens facetime proberen de goede vriend van haar date te versieren.
Eveline bedoel je zeker? Heerlijk hoe ze karma gekregen heeftquote:Op zondag 11 april 2021 10:06 schreef scrub_nurse het volgende:
gisteren voor het eerst gekeken, en dan een paar afl na elkaar. Ff naar instagram gegaan, die Ilse (arrogante trut) werd er volledig doorheen gehaald en 100en keren getagd, haar profiel is nu weg. Die heeft spijt dat ze heeft meegedaan...
Die oude Maastrichtenaar....my god, als dat mijn date was, was ik na 10 min opgestapt. Maar volgens mij ben je verplicht 24u bij elkaar te blijven? Wat als je toch eerder vertrekt? Dat is toch niet uit te houden met zo iemand?
Ilse vond haar match dom, VMBO basis, lelijk maar dat vertelde ze alleen aan haar vriendinnetjes maar hem liet ze denken dat ze een goede match waren. Vervolgens bleef ze tot 10u in bed liggen. Hij flipte vrachtwagenbanden als hobby en vertelde haar de hele tijd hoe mooi ze was en hoe goed hij zich bij haar voelde.quote:Op zondag 11 april 2021 10:30 schreef Beursaap het volgende:
Dan haal ik mensen door elkaar. In welke aflevering komt Ilse voor ook alweer?
Is dit heksje trouwens nog steeds samen met deze oude man?
Ooh die blonde ja natuurlijk net zo erg als deze Ilse.quote:Op zondag 11 april 2021 10:37 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Ilse vond haar match dom, VMBO basis, lelijk maar dat vertelde ze alleen aan haar vriendinnetjes maar hem liet ze denken dat ze een goede match waren. Vervolgens bleef ze tot 10u in bed liggen. Hij flipte vrachtwagenbanden als hobby en vertelde haar de hele tijd hoe mooi ze was en hoe goed hij zich bij haar voelde.
Maar First Dates ook. Keuzes. Keuzes...quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
LLdL begint vanwege de persconferentie om 19:30 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |