We zijn er in deze crisis wel achtergekomen wie je vrienden zijn. Wat moet er gebeuren dat men wel eens hun ogen opent?quote:Op maandag 11 januari 2021 20:45 schreef Bocaj het volgende:
Weet niet of dit al voorbij is gekomen....
[ twitter ]
Geeft toch te denken dat nou juist VVD, D66 en CDA tegen zijn...
Ik meen dat de Jonge het niet eens wilde maar zijn partij stemt toch voor een soort bewijs van inenting...
Wekelijks toch ook? En dat geeft een veel duidelijker en betekenisvoller beeld.quote:
Is het weer zover ? Gewoon vaccin in depot laten liggen en verder vergaderen ?quote:Verpleeghuizen staan te trappelen om bewoners te vaccineren
Verpleeghuizen zijn volgens het vaccinatieschema van de overheid pas vanaf februari aan de beurt. Zouden ze niet eerder kunnen beginnen, nu ook de eerste doses van het Moderna-vaccin in Nederland zijn afgeleverd?
Dat melden ze toch ook?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wekelijks toch ook? En dat geeft een veel duidelijker en betekenisvoller beeld.
Ik voorspel:quote:Op maandag 11 januari 2021 21:17 schreef deedeetee het volgende:
NOS
[..]
Is het weer zover ? Gewoon vaccin in depot laten liggen en verder vergaderen ?
Ik snap er niks van hoor.
quote:Op maandag 11 januari 2021 20:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-25295-864.html tekst van de motie.
Maar goed, ik vind dat er veel verschil zit tussen een vaccinatiepaspoort, waar ik tegen ben, of een testpaspoort. Daar heb ik een heel stuk minder moeite mee...
Toegang tot het openbaar mogelijk maken, ongeacht teststatus. Dus ook voor personen die besmet(telijk) zijn (positief testten)? Ik dacht dat die mensen zich moesten isoleren.quote:overwegende dat de afwezigheid van een coronapaspoort toegang tot publieke voorzieningen, zoals het openbaar vervoer of het stadhuis, de burger in zijn functioneren in de samenleving kan beperken;
verzoekt de regering, om toegang tot publieke voorzieningen voor iedereen mogelijk te maken ongeacht vaccinatie- of teststatus,
Heeft hij eens gezegd bij Op1 meen ik...quote:
Het grootste voordeel van die boete naar 95,- vind ik dat BOA's er daarmee een stuk moeilijker voor kunnen zorgen dat iemand een strafaantekening heeftquote:Op maandag 11 januari 2021 21:22 schreef trein2000 het volgende:
De BOA bond wil de boetes verhogen naar 1000 euro. Die zijn af
Dit lijkt me niet alle andere regels te overrulen, dus als je in quarantaine moet geldt dat nog steeds. Punt zou meer zijn dat je niet géén toegang hebt zonder aan te tonen dat je negatief bent.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:24 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
Toegang tot het openbaar mogelijk maken, ongeacht teststatus. Dus ook voor personen die besmet(telijk) zijn (postief testten)? Ik dacht dat die mensen zich moesten isoleren.
Positief testen wil niet altijd zeggen dat je besmettelijk bentquote:Op maandag 11 januari 2021 21:24 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
Toegang tot het openbaar mogelijk maken, ongeacht teststatus. Dus ook voor personen die besmet(telijk) zijn (postief testten)? Ik dacht dat die mensen zich moesten isoleren.
BOA'squote:Op maandag 11 januari 2021 21:22 schreef trein2000 het volgende:
Die man is hartstikke voorstander juistquote:Op maandag 11 januari 2021 21:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heeft hij eens gezegd bij Op1 meen ik...
Hij heeft wel meerdere keren gezegd dat het er niet ging komen. Weet niet zo snel meer waar, maar hij heeft er best vaak op gehamerd dat het er niet kwam.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Die man is hartstikke voorstander juist
Ik was ff aan het zoeken en kom inderdaad dit tegen...quote:Op maandag 11 januari 2021 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Die man is hartstikke voorstander juist
Ja, dat meen ik ook steeds van hem gehoord te hebben...quote:Op maandag 11 januari 2021 21:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hij heeft wel meerdere keren gezegd dat het er niet ging komen. Weet niet zo snel meer waar, maar hij heeft er best vaak op gehamerd dat het er niet kwam.
Dat is iets totaal anders.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik was ff aan het zoeken en kom inderdaad dit tegen...
https://www.hartvannederl(...)t-minister-de-jonge/
Hij heeft dus al wel advies gevraagd over hoe en wat blijkbaar...
Dat klopt.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:17 schreef deedeetee het volgende:
NOS
[..]
Is het weer zover ? Gewoon vaccin in depot laten liggen en verder vergaderen ?
Ik snap er niks van hoor.
Lekker man, paar tikken met de wapenstok erbij als je niet snel genoeg luistert.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:22 schreef trein2000 het volgende:
die fopboetes van nu helpen geen zak, beter helemaal afschaffenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:22 schreef trein2000 het volgende:
Kan je ook die tikken nemen in plaats van die 1000 euro?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:32 schreef trustychords het volgende:
[..]
Lekker man, paar tikken met de wapenstok erbij als je niet snel genoeg luistert.
Die lui moeten zich gewoon bezighouden met mensen die hun hond op de stoep laten poepen en zich verder niet met complexer denkwerk bemoeien.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:32 schreef trustychords het volgende:
[..]
Lekker man, paar tikken met de wapenstok erbij als je niet snel genoeg luistert.
ik weet dat VWS deze week nog een afspraak heeft met MantelzorgNLquote:Op maandag 11 januari 2021 21:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik voorspel:
• Voorzitter van één of andere belangenclub verpleeghuizen is deze week bij Nieuwsuur en geeft aan dat hij deze week kan vaccineren, het liefst met Gommers en een huisarts erbij. Gommers zegt: Ja, ik kan desnoods zelf naar Oss rijden om ze te halen en ze dan zetten, dan regelen we 't zo. Huisarts: Ja, ik zet die prik graag hoor, heb ik een dag een hele club verzorgingstehuizen gedaan.
• #ophef
• Dag erna zegt de Jonge: We kunnen onze strategie niet zomaar aanpassen, we moeten het wel zorgvuldig doen.
• #ophef
• Weer dag later: Ministerie van VWS heeft besloten bewoners verpleeghuizen vanaf maandag 18 januari te vaccineren.
• #ophef
• BOA's geven aan voorrang te willen, en welke groep zich nog niet eerder heeft laten horen.
Ik had al moeite om die club serieus te nemen. Maar dit soort totaal idiote voorstellen helpen nietquote:Op maandag 11 januari 2021 21:32 schreef trustychords het volgende:
[..]
Ja klopt, nadat hij wat andere dingen had geroepen en teruggefloten wasquote:Op maandag 11 januari 2021 21:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hij heeft wel meerdere keren gezegd dat het er niet ging komen. Weet niet zo snel meer waar, maar hij heeft er best vaak op gehamerd dat het er niet kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |