Wanouweer.quote:
Uitgebreide review.quote:
Nee niets. Hoe is het met de hond?quote:
Die wil z'n bench niet meer in sinds de kat daar gelegen heeftquote:Op maandag 11 januari 2021 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee niets. Hoe is het met de hond?
Eindelijk!quote:Op maandag 11 januari 2021 17:34 schreef GGMM het volgende:
Ik heb gisteren Amazon Prime genomen.
Dit ter info.
Voor The Expanse of wat?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:34 schreef GGMM het volgende:
Ik heb gisteren Amazon Prime genomen.
Dit ter info.
Snap ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die wil z'n bench niet meer in sinds de kat daar gelegen heeft
Ik ben sinds het Disney+ fiasco (die overigens weer met een jaar verlengd is omdat ik december in mijn hoofd had maar het november wasquote:
Prima serie.quote:
hahahahaquote:Op maandag 11 januari 2021 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben sinds het Disney+ fiasco (die overigens weer met een jaar verlengd is omdat ik december in mijn hoofd had maar het november was![]()
@:maxi-mus) erg terughoudend met het aangaan van dat soort abonnementen.
Misschien ga ik de Harry Potter films wel kijken die staan er allemaal op@:jr-style-93
Maar sowieso The Expanse en Mr. Robot.
En misschien This is Us die wordt enorm goed beoordeeld maar lijkt een wijvenserie
jij hebt toch wel een goede smaak qua entertainmentquote:Op maandag 11 januari 2021 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben sinds het Disney+ fiasco (die overigens weer met een jaar verlengd is omdat ik december in mijn hoofd had maar het november was![]()
Misschien ga ik de Harry Potter films wel kijken die staan er allemaal op@:jr-style-93
En misschien This is Us die wordt enorm goed beoordeeld maar lijkt een wijvenserie
This is US is een waivenjankseriequote:Op maandag 11 januari 2021 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bazenserie is dat jaquote:Op maandag 11 januari 2021 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
hahahaha![]()
Ik ben The Shield momenteel aan het kijken op Amazon prime, niks mis mee. En het kost bijna niets.
hey yvonne heb jij al bitcoin gekocht?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
This is US is een waivenjankserie
Mr Robot is zooooooooooooooooooooooooooooooooo briljant.
The Expanse is een must see.
The man in the high castle is ook briljant behalve de laatste 2 afleveringen, kun je overslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |