abonnement Unibet Coolblue
pi_200953772
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:38 schreef Atmoz het volgende:

[..]
Dankjewel :)
[..]
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in! Er bestaat geen enkel product op de aarde dat door iedereen leuk/gaaf gevonden wordt. Ik denk echter dat deze markt groot genoeg is om veel producten te kunnen verkopen.

Het helpt ook niet mee dat ik nog niet alles heb kunnen laten zien. En dat er tot nu toe alleen maar "oude" filmpjes met dito prototypes te zien zijn. Het uiteindelijke product lijkt het in principe natuurlijk wel op, maar anderzijds is het ook weer totaal anders.

Ik kan daarom ook niet wachten om alles in volle glorie te laten zien :7

Tegelijk is het ook zo dat ik het VRESELIJK spannend vind allemaal... ik droom er vaak over, ik lig er wakker van (gelukkig grotendeels op een goede manier :9), ik heb het er iedere dag over met vrienden, m'n familie, etc... Het is namelijk geen klein bedrag wat ik inmiddels hier in heb gestopt }) Dus het wordt langzaam tijd om straks eens iets te gaan verdienen hiermee :Y
En natuurlijk besluiten wat je doelgroep is/wordt
Zijn het de tech figuren is verkoop via een eigen site voldoende, horen de kleinere kinderen er ook bij zal je ook moeite moeten doen om bij de lokale intertoys etc te kunnen liggen.
pi_200955491
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:27 schreef speedfightrage het volgende:
Ik heb overigens de Amerikaanse Atmoz gevonden(met betrekking tot gereedschap), toen ik het filmpje aan het kijken was dacht ik gelijk "Atmoz" :)

Check:
Haha ik zit dat kanaal sinds een paar dagen ook te kijken, en moest ook steeds aan Atmoz denken :D

Overigens laat dit filmpje alleen zijn uitgebreide collectie tools zien, maar hij bedenkt/programmeert etc ook alles zelf (en hij filmt/monteert alles ook zelf, I guess)

[ Bericht 6% gewijzigd door Daantke op 17-08-2021 19:35:52 ]
pi_200955714
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:38 schreef Atmoz het volgende:

[..]
Dankjewel :)
[..]
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in! Er bestaat geen enkel product op de aarde dat door iedereen leuk/gaaf gevonden wordt. Ik denk echter dat deze markt groot genoeg is om veel producten te kunnen verkopen.

Het helpt ook niet mee dat ik nog niet alles heb kunnen laten zien. En dat er tot nu toe alleen maar "oude" filmpjes met dito prototypes te zien zijn. Het uiteindelijke product lijkt het in principe natuurlijk wel op, maar anderzijds is het ook weer totaal anders.

Ik kan daarom ook niet wachten om alles in volle glorie te laten zien :7

Tegelijk is het ook zo dat ik het VRESELIJK spannend vind allemaal... ik droom er vaak over, ik lig er wakker van (gelukkig grotendeels op een goede manier :9), ik heb het er iedere dag over met vrienden, m'n familie, etc... Het is namelijk geen klein bedrag wat ik inmiddels hier in heb gestopt }) Dus het wordt langzaam tijd om straks eens iets te gaan verdienen hiermee :Y
Daarom ;)
  Knikkerking woensdag 18 augustus 2021 @ 13:09:39 #204
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_200965244
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:09 schreef kingjotte het volgende:
Lijkt me heerlijk na al het 'computerwerk' om weer even ouderwets te 'klommelen' aan de demo-room.
Ik merk zelf altijd dat juist door even met je handen bezig te zijn je brein een soort van refresh krijgt ofzo.

Lekker bezig!
Yep, zo ervaar ik dat ook iedere keer weer.
Al na 2 uur aan één stuk in de kelder/werkplaats gewerkt te hebben, merk ik dat al.
Gewoon een beetje meer "down to earth" in plaats van zo "zweverig" software te zitten programmeren :P
En inderdaad; daar raken m'n hersenen ook wat rustiger van.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:27 schreef speedfightrage het volgende:
Ik heb overigens de Amerikaanse Atmoz gevonden(met betrekking tot gereedschap), toen ik het filmpje aan het kijken was dacht ik gelijk "Atmoz" :)

Check:
Potverdikke wat een gave werkplaats :9~ *; Man, ik ben serieus jaloers op hem! Heb 't filmpje inmiddels al meerdere malen (in stukjes) gekeken... Krijg er meteen goede zin van _O_ Echt mega veel (en gave) machines. Heerlijk gewoon 8-) 8-) 8-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:49 schreef akatar het volgende:

[..]
En natuurlijk besluiten wat je doelgroep is/wordt
Zijn het de tech figuren is verkoop via een eigen site voldoende, horen de kleinere kinderen er ook bij zal je ook moeite moeten doen om bij de lokale intertoys etc te kunnen liggen.
Dat gaan we ná de Kickstarter allemaal bekijken ^O^

quote:
14s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:49 schreef Daantke het volgende:

Haha ik zit dat kanaal sinds een paar dagen ook te kijken, en moest ook steeds aan Atmoz denken :D

Overigens laat dit filmpje alleen zijn uitgebreide collectie tools zien, maar hij bedenkt/programmeert etc ook alles zelf (en hij filmt/monteert alles ook zelf, I guess)
Gewoon sick! Ik weet dat ik ook wel wat mooie apparatuur heb, en niets hoef te klagen, maar ik voel me een kleine man tegenover hem. Ik vind het super sjiek voor hem, en ik gun het hem uiteraard van harte, maar ik ben wel stik jaloers haha 8)7

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:03 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]
Daarom ;)
^O^

=================================================

Zojuist ging de deurbel *O* *O* *O*

De 2e lading samples is binnenkomen. Woei, wéér een super spannend moment 8-)







Het is nog steeds super unreal om m'n eigen product zo in die zakjes te zien zitten, het vast te houden, in elkaar te klikken en ermee te "spelen".
Echt super gaaf haha :7

Alles ziet er goed uit* en past perfect, heel nice!

*nog niet in de uiteindelijke kleuren, dit is de FOT (First Out of Tool) die eigenlijk alleen bedoeld is om te checken/meten/eventuele aanpassingen door te geven

Hopelijk volgende week weer zo'n pakket O-)
pi_200965969
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:27 schreef speedfightrage het volgende:
Ik heb overigens de Amerikaanse Atmoz gevonden(met betrekking tot gereedschap), toen ik het filmpje aan het kijken was dacht ik gelijk "Atmoz" :)

Check:
Leuke YouTuber. Goede humor ook.

@Atmoz, nooit aan gedacht om jouw projecten te filmen?
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 11:11:56 #206
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_200978867
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 13:58 schreef BroesWillems het volgende:
@Atmoz, nooit aan gedacht om jouw projecten te filmen?
Denk niet dat die de tijd daar ook nog eens voor heeft naast al zijn projecten en bedrijven en het maken en ontwikkelen van een commercieel product O-)

Denk wel dat als hij een youtube kanaal zou beginnen; dat het wel een succes zal zijn.


quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 13:09 schreef Atmoz het volgende:
Het is nog steeds super unreal om m'n eigen product zo in die zakjes te zien zitten, het vast te houden, in elkaar te klikken en ermee te "spelen".
Echt super gaaf haha :7

Alles ziet er goed uit* en past perfect, heel nice!
Echt gaaf zeg ! *O* :s)

[ Bericht 2% gewijzigd door Vonkenboer op 19-08-2021 11:29:32 ]
  Knikkerking donderdag 26 augustus 2021 @ 09:51:52 #207
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_201076830
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 13:58 schreef BroesWillems het volgende:

Leuke YouTuber. Goede humor ook.

@:atmoz, nooit aan gedacht om jouw projecten te filmen?
Jawel, en ik kreeg deze vraag/tip hier op FOK! al vaker.

Het lijkt me ook ontzettend leuk/gaaf om te doen, maar ik ben anderzijds ook echt bang dat me dat zoveel tijd zou kosten dat ik daardoor minder projectjes kan doen...

Maar nu met Marblelous is het misschien wel een idee om daar toch iets meer mee te gaan doen ja.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 11:11 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]
Denk niet dat die de tijd daar ook nog eens voor heeft naast al zijn projecten en bedrijven en het maken en ontwikkelen van een commercieel product O-)

Precies dit ja.... tijd he... }:|

quote:

Denk wel dat als hij een youtube kanaal zou beginnen; dat het wel een succes zal zijn.

[..]
Thanks voor het vertrouwen _O_ 8-)

quote:
Echt gaaf zeg ! *O* :s)
^O^

Gisteren weer nieuwe foto's ontvangen van een aantal matrijzen waaraan ze op dit moment bezig zijn 8-)

Decision Maker:




Onderdeel van de Lane-switcher:




De haring-pin:


De spiral:




Hopelijk zijn deze mallen snel klaar zodat ik ook hiervan de eerste test-samples kan ontvangen :9~

Ondertussen ook nog heel veel gedaan in de Marblelous-demo-room :7

Plaat voor aan het plafond om de kabels boven af te werken:








Moederborden tegen de muur aan gemaakt:


Plaat gemaakt die over de moederborden-wand heen komt:


Nog niet helemaal klaar, maar het idee is wel alweer zichtbaar:


Ondertussen ziet de badkamer (die direct naast de Marblelous-room ligt) er zo uit:


Handig zo'n aanliggende werkplaats c.q. gereedschap-storage :D O-)

Gelukkig is dit de reserve-badkamer :P

En inmiddels ligt ook de vloer erin en is de luxaflex geplaatst:




Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met hoe de kamer tot nu toe geworden is.
Het oogt op de foto's wat donker (Thuisbioscoopje? :D) maar er kunnen flink wat lampen aan, en de 2 ramen kunnen ook nog open...

Vandaag weer lekker verder d'r mee :Y
pi_201077386
Als jarenlange bewonderaar van je projecten toch maar weer eens een berichtje.
Enorm gaaf hoe je je ideeën tot werkelijkheid brengt. Ik kan niet wachten om te zien hoe al die Marblelous onderdelen samenwerken _O_
  Forum Admin donderdag 26 augustus 2021 @ 10:58:37 #209
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_201077614
Ik kijk ook graag mee met je vorderingen in huis en met Marblelous. Ik blijf me verbazen over je creativiteit maar vooral ook over je optimisme. 14.gif
pi_201085965
Slaap jij weleens?
Wel super om het allemaal zo te zien.
pi_201097691
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 09:51 schreef Atmoz het volgende:

[..]
Jawel, en ik kreeg deze vraag/tip hier op FOK! al vaker.

Het lijkt me ook ontzettend leuk/gaaf om te doen, maar ik ben anderzijds ook echt bang dat me dat zoveel tijd zou kosten dat ik daardoor minder projectjes kan doen...

Maar nu met Marblelous is het misschien wel een idee om daar toch iets meer mee te gaan doen ja.
[..]
Precies dit ja.... tijd he... }:|
[..]
Thanks voor het vertrouwen _O_ 8-)
[..]
^O^

Gisteren weer nieuwe foto's ontvangen van een aantal matrijzen waaraan ze op dit moment bezig zijn 8-)

Decision Maker:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Onderdeel van de Lane-switcher:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De haring-pin:
[ afbeelding ]

De spiral:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hopelijk zijn deze mallen snel klaar zodat ik ook hiervan de eerste test-samples kan ontvangen :9~

Ondertussen ook nog heel veel gedaan in de Marblelous-demo-room :7

Plaat voor aan het plafond om de kabels boven af te werken:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Moederborden tegen de muur aan gemaakt:
[ afbeelding ]

Plaat gemaakt die over de moederborden-wand heen komt:
[ afbeelding ]

Nog niet helemaal klaar, maar het idee is wel alweer zichtbaar:
[ afbeelding ]

Ondertussen ziet de badkamer (die direct naast de Marblelous-room ligt) er zo uit:
[ afbeelding ]

Handig zo'n aanliggende werkplaats c.q. gereedschap-storage :D O-)

Gelukkig is dit de reserve-badkamer :P

En inmiddels ligt ook de vloer erin en is de luxaflex geplaatst:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met hoe de kamer tot nu toe geworden is.
Het oogt op de foto's wat donker (Thuisbioscoopje? :D) maar er kunnen flink wat lampen aan, en de 2 ramen kunnen ook nog open...

Vandaag weer lekker verder d'r mee :Y
Sorry, ik kan de filmpjes niet zien, dat moet ik akkoord gaan met het mij laten achtervolgen door o.a. fok

" is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking "

Mocht je nog op andere sites posten of misschien op je eigen site de links hebben staan, dan graag.
pi_201099776
Die muur met die moederborden ziet er wel echt vet uit, misschien iets voor bij mij thuis B-)
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:18:56 #213
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_201107163
Ben je niet bang dat 1 van de vele concurrenten gewoon je matrijzen kopieert? Het staat zo wel heel open en bloot op internet en volgens mij zijn dat dure malletjes om te ontwerpen.
  Knikkerking maandag 30 augustus 2021 @ 13:22:28 #214
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_201139328
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 10:40 schreef Darkomen het volgende:
Als jarenlange bewonderaar van je projecten toch maar weer eens een berichtje.
Dankjewel! Erg leuk dat je even de tijd/moeite neemt om iets te laten weten :)

quote:
Enorm gaaf hoe je je ideeën tot werkelijkheid brengt. Ik kan niet wachten om te zien hoe al die Marblelous onderdelen samenwerken _O_
Dankjewel 8-)
Het gaat zonder te overdrijven érg vet worden :7

quote:
7s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 10:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik kijk ook graag mee met je vorderingen in huis en met Marblelous. Ik blijf me verbazen over je creativiteit maar vooral ook over je optimisme. [ afbeelding ]
Dankjewel voor je bericht en je compliment _O_

De vorderingen in de Marblelous-demo-kamer gaan extreem hard, maar helaas kan ik vanaf dit moment bijna niet meer laten zien... Er zitten nu dingen in verwerkt die niemand mag nog weten :P Iets wat ik erg lastig en jammer vind, want ik zou het liefst alles van de daken schreeuwen en laten zien haha O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:08 schreef pitboer het volgende:
Slaap jij weleens?
Jep, iedere (werk)dag van 22.30 / 23u tot 6u 's morgens :9
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig wel veel 's nachts aan het dromen ben over het project.
Meestal positief (nieuwe ideeën, verbeteringen, etc...) en heel soms negatief (omdat het toch wel heel spannend is allemaal en omdat er extreem veel geld in zit...)

quote:
Wel super om het allemaal zo te zien.
Thanks :7 ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 16:55 schreef akatar het volgende:

[..]
Sorry, ik kan de filmpjes niet zien, dat moet ik akkoord gaan met het mij laten achtervolgen door o.a. fok

" is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking "

Mocht je nog op andere sites posten of misschien op je eigen site de links hebben staan, dan graag.
Ik heb geen filmpjes gezien. Of bedoel je de foto's allemaal?
(krijg je die niet "standaard" te zien dan?)

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 19:40 schreef Harveo het volgende:
Die muur met die moederborden ziet er wel echt vet uit, misschien iets voor bij mij thuis B-)
^O^ ^O^
Als je 'm gaat maken heb ik nog wel wat tips voor je waar 't bij mij fout ging (is uiteindelijk goed gekomen, maar kostte wel meer tijd/werk)

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:18 schreef bleiblei het volgende:
Ben je niet bang dat 1 van de vele concurrenten gewoon je matrijzen kopieert? Het staat zo wel heel open en bloot op internet
Hoe bedoel je dit precies? Iemand kan toch niet op basis van de foto's/filmpjes van de matrijzen een kopie maken? Men kan dan toch beter het product (straks) kopen en dan vandaaruit alles afkijken en een 3D-tekening maken? Of snap ik je niet en bedoel je wat anders? (sorry :@ )

quote:
en volgens mij zijn dat dure malletjes om te ontwerpen.
De kosten voor het maken van de matrijzen is verreweg de grootste kostenpost van m'n project ja :P Ik zou er een huis voor kunnen kopen >:)

========================================================

Ondertussen zijn er weer nieuwe samples naar me onderweg *O*
Deze komen eind van de week binnen.

Ze hadden er wederom wat foto's van gemaakt. Ook zijn er nog wat dingen niet helemaal in orde. Maar dat wordt allemaal netjes opgelost:

Hier zitten de 2 sleufjes die ik getekend heb niet in het uiteindelijke product:


In dit deel zitten zogenaamde "sink marks" in het product:


Stukje van het wheel. Ditmaal wel in de juiste kleur, maar nog zonder uiteindelijke textuur/oppervlakte finish:


Een van de connectors:


En de transparante front-plaat van de Decision Maker:


Ook zijn er diverse testrapporten (maten/vormen/probleempjes/oneffenheden/afwerkingen/etc/etc...) binnen gekomen, maar daar heb ik nog geen tijd gehad om goed naar te kijken.

Weer een hoop te doen zullen we maar zeggen :9 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Atmoz op 30-08-2021 13:34:51 ]
  maandag 30 augustus 2021 @ 13:29:07 #215
439068 speedfightrage
Stroom bzzt bzzt
pi_201139385
Super vet weer! keep up the good work!
  Moderator maandag 30 augustus 2021 @ 13:35:52 #216
447051 crew  Peejtur
pi_201139470
Nice *O*
pi_201140114
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 13:22 schreef Atmoz het volgende:

[..]
De kosten voor het maken van de matrijzen is verreweg de grootste kostenpost van m'n project ja :P Ik zou er een huis voor kunnen kopen >:)

Heb je overigens een idee op welke termijn je je investering terug wilt/gaat/kunt verdienen?
  Knikkerking maandag 30 augustus 2021 @ 20:32:28 #218
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_201144764
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:40 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]
Heb je overigens een idee op welke termijn je je investering terug wilt/gaat/kunt verdienen?
Ik hoop met de Kickstarter-campagne al genoeg op te halen om de matrijzen en overige (on)kosten (een heel groot deel) terug te krijgen.

Heel belangrijk is daarbij om genoeg mensen al op dag 1 "on board" te hebben zodat het succesvolle start gaat zien. Ik heb daar al een paar leuke ideeën voor om dat te bewerkstelligen, maar als er toevallig hier mensen zitten die ook goede ideeën hebben, dan ben ik daar heel erg geïnteresseerd in :D
pi_201145019
Ik kan me voorstellen dat het iets is voor (basis?) scholen om mee aan de slag te gaan. Ook daar wordt (als ik de montessori school van m'n dochter in gedachte neem) steeds meer aandacht aan technieklessen besteed.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_201145037
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:32 schreef Atmoz het volgende:

[..]
Ik hoop met de Kickstarter-campagne al genoeg op te halen om de matrijzen en overige (on)kosten (een heel groot deel) terug te krijgen.

Heel belangrijk is daarbij om genoeg mensen al op dag 1 "on board" te hebben zodat het succesvolle start gaat zien. Ik heb daar al een paar leuke ideeën voor om dat te bewerkstelligen, maar als er toevallig hier mensen zitten die ook goede ideeën hebben, dan ben ik daar heel erg geïnteresseerd in :D
Je zou ook aan een soort abonnement kunnen denken. Voor x bedrag krijg je iedere x periode nieuwe onderdelen o.i.d. Tegenwoordig heel hip bij productlaunches om mensen betrokken te houden. Ben er zelf niet direct fan van, wel goed voor je cashflow.
  maandag 30 augustus 2021 @ 21:00:01 #221
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_201145205
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 22:10 schreef Atmoz het volgende:

[..]
Hehe, "beetje spuitgieten" _O_ Voor mij is dát op dit moment nog juist MEGA abracadabra O-) (totdat de eerste samples hier zijn, dan mag ik wat mij betreft daarover meepraten :P O-))
[..]
Bedoel je het programmeren? Of juist meer het (ruwe) bouwen enzo?
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Het voelt net iets ruwer aan dan SLS, en natuurlijk zéker dan SLA. Maar ik vind het desondanks wel de gaafste techniek met de hoogste potentie. Ooit wil ik zo'n machine thuis hebben staan --> *dream, dream* :9~ *;
[..]
Zeker! Here we go:

SLA: (gemaakte met m'n eigen printer)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SLS: (gemaakt met m'n eigen printer)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

MJF: (gemaakt door Weerg in Italië)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

FDM: (gemaakt op m'n eigen printer op een zeer snelle/slordige stand)
[ afbeelding ]

Zoals verwacht is de SLA qua afwerking het beste. Maar ik vind er teveel nadelen aan zitten. Dat is meteen de reden dat ik er (nog) niet zoveel mee doe. SLS (op m'n eigen Sinterit Lisa Pro) vind ik een hele mooie "tussenweg". Alleen levert het ook zoveel troep (lees: overal stof/poeder) op. En daarnaast zijn nu de poeders (extreem) duur in aanschaf.

Voor mij is op dit moment MJF samen met FDM de fijnste combinatie: prototypen op m'n FDM printers, en het vervolgens laten "uitwerken" door een HP MJF machine. Ook van de kleur (extra black classic) die ze daar te bieden hebben ben ik zéér gecharmeerd. Dat heeft er letterlijk voor gezorgd dat ik Marblelous ook in mat-zwarte versie ga uitbrengen 8-)
Programmeren en überhaupt de inspiratie.
Techniek lukt nog wel vaak.Spuitgieten is als proces niet zo heel ingewikkeld ;)
Alleen die mallen zijn vaak ongelofelijk complex en slim.

Bedankt voor de foto's, ik ga wel met je met dat HP Met de MJF een topproduct heeft neergezet.
Nadeel van SLS en FDM vind ik altijd de afwerking, dat is echt om te huilen soms.
SLA is als je het eruit krijgt ook niet altijd top, maar dat kan je schuren en polijsten tot het een spiegel is.
Het is alleen zoals je al gemerkt zal hebben een boel chemische troep.

Anyhow, keep up, dit is een van de beste topics van Fok!
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_201174739
Meelezer, en af en toe reaguurder van eerste moment. Ik vind het altijd geweldig om je updates te zien en kijk met verbazing naar alles wat je creëert!
En mede door jou boschblauw fan geworden :')

Voor het filmen van je werk, zou ik het alleen doen als je weet dat je het film en edit werk volledig uit handen kan en wilt geven (óók het dirigeren/bijsturen hiervan) want ik denk dat je daar het meeste werk in steekt.
  Knikkerking zondag 24 oktober 2021 @ 20:03:39 #223
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_201888802
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het iets is voor (basis?) scholen om mee aan de slag te gaan. Ook daar wordt (als ik de montessori school van m'n dochter in gedachte neem) steeds meer aandacht aan technieklessen besteed.
Klopt, dat gaan we ook doen. We gaan (een groot aantal) basisscholen aanschrijven en kijken of ze op een of andere manier interesse hebben.

Daarnaast worden we STEM-gecertificeerd. Iets dat ook zeker zal meehelpen. Je ziet dat STEM steeds vaker terugkomen, en Marblelous is een en al STEM :7

quote:
(van #Anoniem)
Je zou ook aan een soort abonnement kunnen denken. Voor x bedrag krijg je iedere x periode nieuwe onderdelen o.i.d. Tegenwoordig heel hip bij productlaunches om mensen betrokken te houden. Ben er zelf niet direct fan van, wel goed voor je cashflow.
Thanks voor de tip! Ik "ken" dit van die boekjes vroeger waar je dan steeds een (houten) deel van je dinosaurus ofzo bij kreeg :P Dat is eigenlijk ook ongeveer zoiets. Wel grappig om eens in het achterhoofd te houden.

quote:
7s.gif Op maandag 30 augustus 2021 21:00 schreef bokkepoot het volgende:

[..]
Programmeren en überhaupt de inspiratie.
Techniek lukt nog wel vaak.Spuitgieten is als proces niet zo heel ingewikkeld ;)
Alleen die mallen zijn vaak ongelofelijk complex en slim.

Bedankt voor de foto's, ik ga wel met je met dat HP Met de MJF een topproduct heeft neergezet.
Nadeel van SLS en FDM vind ik altijd de afwerking, dat is echt om te huilen soms.
SLA is als je het eruit krijgt ook niet altijd top, maar dat kan je schuren en polijsten tot het een spiegel is.
Het is alleen zoals je al gemerkt zal hebben een boel chemische troep.
^O^

quote:
Anyhow, keep up, dit is een van de beste topics van Fok!
Thanks voor het compliment!!
Ik wilde dat ik soms nét iets meer tijd ervoor had om er moeite/tijd in te steken...
Het was inmiddels alweer 52 dagen geleden sinds de laatste post :@

quote:
14s.gif Op woensdag 1 september 2021 22:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
Meelezer, en af en toe reaguurder van eerste moment. Ik vind het altijd geweldig om je updates te zien en kijk met verbazing naar alles wat je creëert!
En mede door jou boschblauw fan geworden :')

Voor het filmen van je werk, zou ik het alleen doen als je weet dat je het film en edit werk volledig uit handen kan en wilt geven (óók het dirigeren/bijsturen hiervan) want ik denk dat je daar het meeste werk in steekt.
Thanks voor je bericht! Erg leuk :7 8-)

======================================

Zoals ik hierboven al schreef... 52 dagen radiostilte... pfewww O-)

Wát is er veel gebeurd zeg. Ik weet niet eens waar te beginnen...

Ondertussen zijn er alweer heel wat spuitgiet-samples binnen gekomen:

Spiraal-behuizing:






Teleporter input module:








De hele wereld heeft te maken met tekorten.
Dus heb ik besloten om van de belangrijke(re) dingen alvast wat in te slaan zodat we daar alvast mee vooruit kunnen.

8000 batterij clips:




2000 motors + 2000 servo's:






4000 speakertjes:




Helaas hadden de Chinezen me de verkeerde gestuurd.
Meteen dispute aangemaakt en pakket retour gestuurd, maar helaas is die Chinees nu lastig aan het doen en de boel aan het rekken ofzo. Geen idee waarom die dat doet, maar het is in ieder geval een vervelende situatie 8)7

Ondertussen wordt er hard gewerkt aan een nieuwe website. Daar moet ook content voor zijn, dus die zijn we "tussen de bedrijven door" ook aan het maken:


Inmiddels werkt er ook een stagiaire bij me. Carla, een meisje uit Peru :D


Naast alle ondersteuning die ze bied is het ook nog eens gezellig en goed voor mijn Engels :P

Van de week verwacht ik nog wat samples. Daarna gaan we een lijst opstellen met alle (kleine) wijzigingen die er moeten gebeuren. Deze worden dan in de matrijs gemaakt en komt de 2e batch samples. Daarna moet er nog een "finish" aangebracht worden zodat de producten qua structuur ook precies zijn zoals ik wil. Op dit moment glimt alles nog veel te veel, dat gaat dus nog veranderen ^O^

Nog ontzettend veel te doen, maar jullie zien hopelijk dat er ook al veel gebeurd is de afgelopen 1,5 jaar :)
pi_201889034
Ik blijf het enorm tof vinden om het hele productie en test proces mee te krijgen.

Komt er ook nog iets van een adapter systeem waarmee je jullie baan aan kan sluiten op al bestaande producten?
Ik kan me voorstellen dat er al een hoop mensen zijn met GraviTrax producten en dat je niet snel spullen weg gaat gooien om verder te gaan met iets nieuws. Het op elkaar aan kunnen sluiten zou dan die mensen over de streep kunnen trekken.
Of ga je dan tegen rechten kwesties oplopen?
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_201894100
Vet hoor! Bizar hoeveel er bij komt kijken om zoiets goed neer te zetten.
  maandag 25 oktober 2021 @ 07:43:53 #226
80382 manny
30 is best veel
pi_201894209
Goed bezig!

Hulde.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_201894234
Heel gaaf, nooit geweten dat er zoveel bij komt kijken!
  Knikkerking dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:23:58 #228
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_201905912
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 20:18 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik blijf het enorm tof vinden om het hele productie en test proces mee te krijgen.
Thanks! Dat is goed om te horen 8-)

Gisteren foto's ontvangen van het belangrijkste onderdeel van het hele product:

De starter:

(nog NIET met de juiste "finish"/afwerking, dat komt in de volgende sample-ronde)


Deze is nu onderweg uit China. Hopelijk komt deze vrijdag binnen *O*

quote:
Komt er ook nog iets van een adapter systeem waarmee je jullie baan aan kan sluiten op al bestaande producten?
Ik kan me voorstellen dat er al een hoop mensen zijn met GraviTrax producten en dat je niet snel spullen weg gaat gooien om verder te gaan met iets nieuws. Het op elkaar aan kunnen sluiten zou dan die mensen over de streep kunnen trekken.
Of ga je dan tegen rechten kwesties oplopen?
In principe is Marblelous al ontzettend "open".
Het is sowieso de meest "open" knikkerbaan die er bestaat. Door de rietjes, (rubber)slangen en verschillende soorten (zeer dynamische/multi-inzetbare) connectors kun je het eigenlijk overal op aansluiten. Als de diameter van de knikker maar hetzelfde is. Wij gebruiken "standaard" 16mm knikkers zoals de meeste knikkerbanen, maar Gravitrax gebruikt bijvoorbeeld 1/2" (stalen) knikkers (+/- 12mm).

quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 06:51 schreef Makrolon het volgende:
Vet hoor!
Thanks! :7

quote:
Bizar hoeveel er bij komt kijken om zoiets goed neer te zetten.
Als ik het van te voren had geweten had ik het nooit aangedurfd })
Het is serieus gewoon absurd hoeveel er bij komt kijken... Zeker nu in Corona-tijden 8)7
Soms echt niet te handelen... :X Heerlijk, haha :9

quote:
19s.gif Op maandag 25 oktober 2021 07:43 schreef manny het volgende:
Goed bezig!

Hulde.
Dankjewel ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 07:52 schreef soapie het volgende:
Heel gaaf
Thanks! :D

quote:
nooit geweten dat er zoveel bij komt kijken!
Ik ook niet O-) Maar ik zit er nu middenin... En het blijft maar doorgaan. Maarja, dat is ook het mooie eraan vind ik.

Ben niet voor niets al bijna 2 jaar lang vrijwel iedere dag van 6u en 22u ermee bezig. Tussendoor ga ik 3x met de hond uit, maar ook dan ben ik ermee bezig: bellen, meetings, mailen, appen, problemen oplossen :)

Op letterlijk alle gebieden is er wel een uitdaging die getackeld is geworden of nog moet worden:

- product development (met de 1001 dingen die daar bij komen kijken!)
- elektronica (het chip-tekort door Corona is nog een "dingetje" :'))
- software (microcontroller + App)
- website
- marketing
- doos: in Zweden, Noorwegen en Denemarken mag je bijvoorbeeld GEEN jongetje en/of meisje op de doos zetten --> het moet genderneutraal zijn... Dat krijg ik van een mede-Fokker te horen (nogmaals thanks ;))
- CE keuring voor Europa
- FCC keuring voor Amerika
- STEM-certificering
- distributie
- handleiding (in diverse talen)
- Kickstarter campagne
- contact met diverse leveranciers

Al enkele duizenden uren werk (van mij alleen al) wat hierin zitten :+

Begint tijd te worden om snel de markt op te gaan haha >:)
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 11:19:42 #229
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_202139498
Ey @Atmoz moet hier ook geen update komen? ;)
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_202220984
Is er al een datum bekend over de kickstarter?
  woensdag 17 november 2021 @ 18:09:25 #231
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_202221056
Nou mijn vijfjarige heeft voor z’n verjaardag zo’n knikkerbaan van V-Tech gehad dus die is ondertussen ook verslaafd aan knikkerbanen _O-

Dus hier sowieso een klant :D
pi_202221711
Update van 26-10 had ik even gemist maar die starter ziet er wel vet uit ^O^
pi_202224997
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 18:02 schreef Harveo het volgende:
Is er al een datum bekend over de kickstarter?
1 maart, volgens https://www.marblelous.tech/
  Knikkerking donderdag 18 november 2021 @ 10:18:25 #234
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_202227385
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:19 schreef Geckoo het volgende:
Ey @:atmoz moet hier ook geen update komen? ;)
Jawel, eigenlijk wel O-)

Hierbij alvast wat "kijkvoer"



Op een aantal kleine connectors/clipjes na is dit het hele assortiment waar we matrijzen voor hebben laten maken en waarmee we dus de markt op gaan.

Deze track had een vriendin van me gemaakt die nog nooit iets van Marblelous had aangeraakt:


(via de teleporter onderaan wordt de knikker naar een andere baan in de kamer geteleporteerd)

Best aardig toch?

En deze had ik zelf even in de keuken bebouwd om een "hulpstukje" (helaas kostte dat dus wéér een matrijs O-) ) voor de spiraal te testen:



Klein maar fijn. En oh zo leuk om naar te kijken :Y

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 18:02 schreef Harveo het volgende:
Is er al een datum bekend over de kickstarter?
We hebben Q1 2022 (over enkele maanden dus) in gedachte.
Maar omdat we KEIHARD te maken hebben met de wereldwijde crisis (chiptekorten, verzendproblemen, etc, etc...) weten we dat nog niet zeker. We zijn gewoon 100% afhankelijk van wat de wereld "op ons af gooit" de komende maanden....

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 18:09 schreef Tinos85 het volgende:
Nou mijn vijfjarige heeft voor z’n verjaardag zo’n knikkerbaan van V-Tech gehad dus die is ondertussen ook verslaafd aan knikkerbanen _O-

Dus hier sowieso een klant :D
Ah, das super cool om te lezen :7 8-)
Leuk! Thanks ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:01 schreef Harveo het volgende:
Update van 26-10 had ik even gemist maar die starter ziet er wel vet uit ^O^
Thanks 8-)
Er moet nog een klein dingetje aangepast, en dan kan ook daarvan de matrijs afgerond worden :9

quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:39 schreef kingjotte het volgende:

[..]
1 maart, volgens https://www.marblelous.tech/
Dat is (voor nu) onze streefdatum ja :Y

Nu je toch naar de website linkt... Wat vinden jullie er (tot nu toe*) van?

*hij is nog niet helemaal af, en er wordt nog (bijna dagelijks) aan gewerkt.
pi_202227458
Ziet er wel strak uit die website :Y Heb me gelijk maar even ingeschreven voor de nieuwsbrief.

Leuke office manager heb je ingehuurd :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 18 november 2021 @ 10:29:30 #236
80382 manny
30 is best veel
pi_202227464
You gotta love the krokodillen. Spannend als de kickstarter van start gaat. Als de prijzen okay zijn dan koop ik er zeker 1 voor de kids van mijn broer.

Wat een voortgang trouwens, en ja die component crisis is niet mis.

Wij hebben een onderdeel dat we in 2019 konden bestellen voor 40 dollar-cent, met 10 dagen levertijd rechtstreeks van fabriek. Nu kost dat onderdeel 3 dollar en, hou je vast, moeten we 32 weken wachten. In andere woorden: We hebben inmiddels meer dan 50.000 euro vast zitten in onderdelen die over een half jaar geleverd worden.. Lekker dan.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_202227624
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:18 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Nu je toch naar de website linkt... Wat vinden jullie er (tot nu toe*) van?

*hij is nog niet helemaal af, en er wordt nog (bijna dagelijks) aan gewerkt.
De carousels met de verschillende onderdelen / tricks gaan wel erg snel, ik heb steeds net niet genoeg tijd om te lezen wat er staat want ik wil ook naar het bewegende plaatje kijken.

Verder wel okee. Is het een bewuste keuze dat de datum niet vermeld staat?
Ik moest ook vrij ver scrollen voor ik bij een prijs kwam, terwijl (blijkt ook uit het topic) veel mensen dit wel interessant vinden.

Hoop dat je er iets mee kunt!
pi_202228550
Mooie site. Ik zit trouwens op mobiel en als ik onderaan op elements klik dan komt dat niet helemaal lekker uit (Samsung s20).
Menu bovenin werkt wel goed.
pi_202228645
Gave site! Verrassend weinig blauw, in vergelijking met je logo :D

En je site is wel langzaaaam... klik voor de grap eens via rechtermuisknop op Inspecteren en dan op tabblad Network. En doe dan Ctrl + F5. Vervolgens zie je linksonder hoeveel kb/mb je website is.

Je site laden kost nu 29,9 mb zelfs zonder dat je naar beneden scrollt B-) Daar zou ik wel wat aan doen!
pi_202230553
Site ziet er goed uit, maar inderdaad erg groot 71mb
Vooral de images en de animaties van lottiefiles zijn erg groot.
pi_202243956
Site is geweldig, plus kudo's voor de Office manager *O* *O* *O*
  Knikkerking donderdag 2 december 2021 @ 16:01:50 #242
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_202435858
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ziet er wel strak uit die website :Y
Thanks 8-)

quote:
Heb me gelijk maar even ingeschreven voor de nieuwsbrief.
Cool, dat is super om te horen c.q. lezen :)

quote:
Leuke office manager heb je ingehuurd :D
:+

quote:
19s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:29 schreef manny het volgende:
You gotta love the krokodillen. Spannend als de kickstarter van start gaat. Als de prijzen okay zijn dan koop ik er zeker 1 voor de kids van mijn broer.
Thanks! Ook heel leuk om te lezen :Y

quote:
Wat een voortgang trouwens, en ja die component crisis is niet mis.

Wij hebben een onderdeel dat we in 2019 konden bestellen voor 40 dollar-cent, met 10 dagen levertijd rechtstreeks van fabriek. Nu kost dat onderdeel 3 dollar en, hou je vast, moeten we 32 weken wachten. In andere woorden: We hebben inmiddels meer dan 50.000 euro vast zitten in onderdelen die over een half jaar geleverd worden.. Lekker dan.
Ja, het is werkelijk waar niet meer te filmen soms.
Wat ik allemaal al zonder deze crisis heb meegemaakt tijdens dit project...
Kan dáár alleen al serieus een boek over schrijven 8)7 En dan komt alles van de crisis er nog bij })

quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:47 schreef kingjotte het volgende:

[..]
De carousels met de verschillende onderdelen / tricks gaan wel erg snel, ik heb steeds net niet genoeg tijd om te lezen wat er staat want ik wil ook naar het bewegende plaatje kijken.

Verder wel okee. Is het een bewuste keuze dat de datum niet vermeld staat?
Ik moest ook vrij ver scrollen voor ik bij een prijs kwam, terwijl (blijkt ook uit het topic) veel mensen dit wel interessant vinden.

Hoop dat je er iets mee kunt!
Thanks voor de goede input!
Ondertussen zijn er weer wat dingen aangepast/verbeterd.

De datum is nog niet helemaal helder omdat we extreem te maken hebben met de crisis en alle bijbehorende perikelen...

quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:09 schreef Harveo het volgende:
Mooie site. Ik zit trouwens op mobiel en als ik onderaan op elements klik dan komt dat niet helemaal lekker uit (Samsung s20).
Menu bovenin werkt wel goed.
Thanks!
De mobiele versie vereist inderdaad nog wat werk.
Daar wordt op dit moment nog aan gewerkt.

quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:17 schreef Daantke het volgende:
Gave site! Verrassend weinig blauw, in vergelijking met je logo :D

En je site is wel langzaaaam... klik voor de grap eens via rechtermuisknop op Inspecteren en dan op tabblad Network. En doe dan Ctrl + F5. Vervolgens zie je linksonder hoeveel kb/mb je website is.

Je site laden kost nu 29,9 mb zelfs zonder dat je naar beneden scrollt B-) Daar zou ik wel wat aan doen!
Thanks!
Ik heb dit exacte bericht doorgestuurd naar de webdesigner ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 14:23 schreef Darkomen het volgende:
Site ziet er goed uit, maar inderdaad erg groot 71mb
Vooral de images en de animaties van lottiefiles zijn erg groot.
Bedankt. Ook dit heb ik doorgegeven :)

quote:
99s.gif Op vrijdag 19 november 2021 12:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
Site is geweldig, plus kudo's voor de Office manager *O* *O* *O*
Haha, danke danke :7

Thanks voor de complimenten mensen _O_ Leuk/goed om te positieve reacties over de website te lezen!

====================================================

Ondertussen weer ontzettend veel gewerkt aan het product zelf en alles daaromheen.

Gisteren hebben de stagiaire en een zeer creatieve/handige jongen (Yordy) die me sinds kort meehelpt een mooie baan gebouwd met weer nieuwe "elementen" erin die ik zelf nog nooit zo gemaakt had:





En tevens is er nog ander nieuws te melden:

Ik kom volgende week op TV :P En het gaat onder andere over Marblelous :7
De opnames laatst gingen niet echt helemaal super, maar ik ben uiteindelijk toch wel blij dat het op tv komt :)
Alles voor "de zaak" he O-) O-) O-)

Mede om die reden (dan ik op tv kom) hebben we ook een "persoonlijke" website gemaakt.
Op tv laten ze niet het woord "Marblelous" zien (althans, dat denk ik niet...) maar wel mijn volledige naam.
Dus daarom www.stephanvanlumig.com :D

Op deze website heb ik onder andere een aantal van m'n projecten (die jullie hier natuurlijk al láng en als eerste hebben gezien) staan. Verder nog wat andere dingen en straks komt daar ook een super uitgebreid "Marblelous build-log" op te staan met in feite het hele proces van begin tot "eind" (het is nooit klaar, maar je snapt 'm wel >:))
pi_202441805
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:01 schreef Atmoz het volgende:

[..]
Thanks 8-)
[..]
Cool, dat is super om te horen c.q. lezen :)
[..]
:+
[..]
Thanks! Ook heel leuk om te lezen :Y
[..]
Ja, het is werkelijk waar niet meer te filmen soms.
Wat ik allemaal al zonder deze crisis heb meegemaakt tijdens dit project...
Kan dáár alleen al serieus een boek over schrijven 8)7 En dan komt alles van de crisis er nog bij })
[..]
Thanks voor de goede input!
Ondertussen zijn er weer wat dingen aangepast/verbeterd.

De datum is nog niet helemaal helder omdat we extreem te maken hebben met de crisis en alle bijbehorende perikelen...
[..]
Thanks!
De mobiele versie vereist inderdaad nog wat werk.
Daar wordt op dit moment nog aan gewerkt.
[..]
Thanks!
Ik heb dit exacte bericht doorgestuurd naar de webdesigner ^O^
[..]
Bedankt. Ook dit heb ik doorgegeven :)
[..]
Haha, danke danke :7

Thanks voor de complimenten mensen _O_ Leuk/goed om te positieve reacties over de website te lezen!

====================================================

Ondertussen weer ontzettend veel gewerkt aan het product zelf en alles daaromheen.

Gisteren hebben de stagiaire en een zeer creatieve/handige jongen (Yordy) die me sinds kort meehelpt een mooie baan gebouwd met weer nieuwe "elementen" erin die ik zelf nog nooit zo gemaakt had:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En tevens is er nog ander nieuws te melden:

Ik kom volgende week op TV :P En het gaat onder andere over Marblelous :7
De opnames laatst gingen niet echt helemaal super, maar ik ben uiteindelijk toch wel blij dat het op tv komt :)
Alles voor "de zaak" he O-) O-) O-)

Mede om die reden (dan ik op tv kom) hebben we ook een "persoonlijke" website gemaakt.
Op tv laten ze niet het woord "Marblelous" zien (althans, dat denk ik niet...) maar wel mijn volledige naam.
Dus daarom www.stephanvanlumig.com :D

Op deze website heb ik onder andere een aantal van m'n projecten (die jullie hier natuurlijk al láng en als eerste hebben gezien) staan. Verder nog wat andere dingen en straks komt daar ook een super uitgebreid "Marblelous build-log" op te staan met in feite het hele proces van begin tot "eind" (het is nooit klaar, maar je snapt 'm wel >:))
Haha vet, waar kom je op tv??? En wat voor programma?
pi_202442108
Welk programma inderdaad, wil dit wel zien :7
  Knikkerking vrijdag 3 december 2021 @ 06:55:42 #245
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_202444324
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 21:53 schreef Makrolon het volgende:

Haha vet, waar kom je op tv??? En wat voor programma?
"Typisch Eijsden" bij BNNVARA op NPO 2 om 19.20 uur. Volgende week dinsdag, woensdag en donderdag kom ik erop :P

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 22:09 schreef Harveo het volgende:
Welk programma inderdaad, wil dit wel zien :7
:)

Maareh guys, ik had gehoopt ook nog wat input/opmerkingen/etc... te krijgen over m'n website O-) Ik heb de link nog nergens anders (dan hier op FOK!) gepost, dus alle input is welkom _O_
  vrijdag 3 december 2021 @ 07:02:18 #246
80382 manny
30 is best veel
pi_202444340
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 06:55 schreef Atmoz het volgende:

:)

Maareh guys, ik had gehoopt ook nog wat input/opmerkingen/etc... te krijgen over m'n website O-) Ik heb de link nog nergens anders (dan hier op FOK!) gepost, dus alle input is welkom _O_
De persoonlijke website bedoel je ?

Je hebt een mailtje met wat feedback ontvangen.

[ Bericht 3% gewijzigd door manny op 03-12-2021 07:17:31 ]
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 3 december 2021 @ 14:56:12 #247
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_202449791
Haha.. Leuk om eens je website te bekijken. Toen ik die foto's terug zag van je soldeerstation in de keuken.. Fantastisch! En ik had meteen inspiratie om op een werkdag even te ouwehoeren.
Heb de Mach Ich Morgen text even in solidworks omgezet tot een monitor add-on. De text geprint op een kleine voet die vervolgens subtiel op de monitor gezet kan worden :+
Weet van alles een beetje maar net niets.
pi_202529644
Goed verhaal op tv, leuk.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  woensdag 8 december 2021 @ 19:42:37 #249
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202529752
Je nick in beeld!
The love you take is equal to the love you make.
pi_202533780
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2021 19:42 schreef Lienekien het volgende:
Je nick in beeld!
vol in beeld :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')