Nou ja dan staan we in ieder geval makkelijk tweede.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:36 schreef aTypisch het volgende:
twee keer winnen en de koppositie pakken
#magicdick
Eerst PEC oprollen en daarna even wat puntjes ophalen in de ArenA.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:36 schreef aTypisch het volgende:
twee keer winnen en de koppositie pakken
#magicdick
makkiequote:Op woensdag 13 januari 2021 20:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerst PEC oprollen en daarna even wat puntjes ophalen in de ArenA.
Sini gaat Mazraoui een ouderwetse milkshake geven, komt goed.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerst PEC oprollen en daarna even wat puntjes ophalen in de ArenA.
De milkshake van Boëtius?quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sini gaat Mazraoui een ouderwetse milkshake geven, komt goed.
Winnen van PEC, daar ligt de uitdaging.
Terecht. Komen allebei tekort voor de Eredivisie.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:18 schreef fetX het volgende:
PEC wil Bannis en/of Vente niet hebben, aldus FeyenoordTM.
Glutenvrij? Meestal is dat niet veel. Is het iets?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:03 schreef Erasmus het volgende:
Een Rotterdamse IPA opengetrokken voor deze wedstrijd.
Kaapse Karel
@:Lenny_Leonard
Like gegeven ondanks dat je mij geen tag gaf.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:03 schreef Erasmus het volgende:
Kaapse Karel
goede keuzequote:Op woensdag 13 januari 2021 21:03 schreef Erasmus het volgende:
Kaapse Karel
Serieus? Ik wist niet eens dat het glutenvrij was. Proef het niet eens joh.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Glutenvrij? Meestal is dat niet veel. Is het iets?
Sorry vriend, had Lenny als eerste in mijn hoofd als mede IPA-liefhebber. In het vervolg zal ik je taggen!quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Like gegeven ondanks dat je mij geen tag gaf.
Ik pak zo mijn eerste biertje met alcohol. Gewoon pils @Calandquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik drink overigens vandaag niet (dry january @:gurneyisbestoke )
Misschien heb ik niet de goede Kaapse Karel gevonden op untappdquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Serieus? Ik wist niet eens dat het glutenvrij was. Proef het niet eens joh.
Wel lekker biertje, alhoewel ik weinig van Kaapse Brouwers heb geproefd dat niét lekker was.
[..]
Sorry vriend, had Lenny als eerste in mijn hoofd als mede IPA-liefhebber. In het vervolg zal ik je taggen!
Like uitgedeeld ter compensatie en vriendelijkheid.
Dat hij maar mag smaken makkerquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik pak zo mijn eerste biertje met alcohol. Gewoon pils @:caland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |