Ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is niet alleen de schuld van Van Geel natuurlijk er werken, zeker in die periode met een Blokland en co VvF ook andere krachten binnen de club die zich direct en indirect met het beleid bemoeiden.
Neemt inderdaad niet weg dat het een waardeloze TD is qua aankopen, maar wel een verhaal met twee kanten. De puinhopen van Van Geel is nogal overtrokken, niet in het laatste geval omdat je A precies wist wat je in huis haalde (gezien zijn trackrecord bij Ajax) B hij niet alleen opereerde en C er ook genoeg hele mooie dingen ons zijn overkomen, qua prijzen en CL-deelname met name. Zeker als je bedenkt in welke deplorabele staat we verkeerden toen hij werd aangesteld.
Wel goed dat het een keer wordt gekoppeld aan begroting en dat investeerders/nieuwe stadion verhaal. Vooral dat stuk waar wordt uitgelegd waarom PSV met dezelfde begroting hogere transfersommen en salarissen kan betalen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is een beetje open deuren intrappen dat artikel, maar het is de afgelopen tijd wel duidelijk dat Arnesen het roer wil omgooien. Wel jammer dat de scouting, Jong Feyenoord en de jeugdopleiding zo lang verwaarloosd zijn.
Naja, PSV speelt ook wel wat meer met vuur. Dat ging ook een keer mis en toen greep de gemeente in.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel goed dat het een keer wordt gekoppeld aan begroting en dat investeerders/nieuwe stadion verhaal. Vooral dat stuk waar wordt uitgelegd waarom PSV met dezelfde begroting hogere transfersommen en salarissen kan betalen.
Uiteindelijk is er voor alles wel een excuus (hoe terecht ook) te bedenken. Feit is dat we qua transfers zwaar onderpresteren, niet alleen in vergelijking met PSV, maar ook met AZ en dus zelfs Heerenveen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, PSV speelt ook wel wat meer met vuur. Dat ging ook een keer mis en toen greep de gemeente in.
En waarom nou eigenlijk he?quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is een beetje open deuren intrappen dat artikel, maar het is de afgelopen tijd wel duidelijk dat Arnesen het roer wil omgooien. Wel jammer dat de scouting, Jong Feyenoord en de jeugdopleiding zo lang verwaarloosd zijn.
mwa dat is ook alweer 10 jaar geledenquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, PSV speelt ook wel wat meer met vuur. Dat ging ook een keer mis en toen greep de gemeente in.
Ze hebben minder buffer dan Ajax, maar als je naar het huidige team kijkt hoeven ze zich totaal geen zorgen te maken als ze een keer een paar miskopen doen. Wij hebben niet eens de mogelijkheid om aan één speler 8-10m uit te geven, PSV kon dat 4x de afgelopen twee zomers. En dat wordt volledig gedekt door de transfers van Lozano en Bergwijn.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen zaten alle clubs uit de top-3 (eigenlijk top-4 ook met AZ) in de financiële problemen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa dat is ook alweer 10 jaar geleden
niet vergeten dat transfers deel uitmaken van de bedrijfsvoering dus het is niet zo dat een verkoop van 50 miljoen volledig in het transferpotje gaatquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben minder buffer dan Ajax, maar als je naar het huidige team kijkt hoeven ze zich totaal geen zorgen te maken als ze een keer een paar miskopen doen. Wij hebben niet eens de mogelijkheid om aan één speler 8-10m uit te geven, PSV kon dat 4x de afgelopen twee zomers. En dat wordt volledig gedekt door de transfers van Lozano en Bergwijn.
Nee, dat klopt, maar bij PSV is het beleid volgens dat artikel om het zoveel mogelijk te herinvesterenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet vergeten dat transfers deel uitmaken van de bedrijfsvoering dus het is niet zo dat een verkoop van 50 miljoen volledig in het transferpotje gaat
Zou fijn zijn als wij die fase ook snel in gaan. Dan wel door de verkoop van een Senesi en/of eventueel een Kokcu, dan wel door een investeerder.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben minder buffer dan Ajax, maar als je naar het huidige team kijkt hoeven ze zich totaal geen zorgen te maken als ze een keer een paar miskopen doen. Wij hebben niet eens de mogelijkheid om aan één speler 8-10m uit te geven, PSV kon dat 4x de afgelopen twee zomers. En dat wordt volledig gedekt door de transfers van Lozano en Bergwijn.
Eigenlijk dan ook de scouting voor de jeugdopleiding. Van Geel heeft nog wel aardig wat spelers verkocht uit de eigen opleiding. Dat is helemaal opgedroogd omdat er al jaren middelmaat doorstroomt. De Nieuwkoops en de Geertruida's gaan je geen klapper opleveren.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
En waarom nou eigenlijk he?
Zeker die scouting is eigenlijk al decennia ronduit problematisch. Terwijl het de kern van je beleid moet zijn.
Zoals Geertruida zich nu ontwikkelt kan ie wel degelijk een aardig bedrag opleveren. Stond ook al lang bekend als een groot talent.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eigenlijk dan ook de scouting voor de jeugdopleiding. Van Geel heeft nog wel aardig wat spelers verkocht uit de eigen opleiding. Dat is helemaal opgedroogd omdat er al jaren middelmaat doorstroomt. De Nieuwkoops en de Geertruida's gaan je geen klapper opleveren.
Ik vind Malacia zich ook prima ontwikkelen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoals Geertruida zich nu ontwikkelt kan ie wel degelijk een aardig bedrag opleveren. Stond ook al lang bekend als een groot talent.
Zeker al is dan wel cruciaal dat hij die laatste stap ook gaat maken. Hij is nog wel erg wisselvallig.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind Malacia zich ook prima ontwikkelen.
Ja, die is vooral qua beslissingen veel beter geworden. Ik kan me nog een aantal domme tackles herinneren.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind Malacia zich ook prima ontwikkelen.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker al is dan wel cruciaal dat hij die laatste stap ook gaat maken. Hij is nog wel erg wisselvallig.
Al heeft hij wel alles wat je wilt zien van een moderne back.
Eens en eens. Vooral dat laatste vind ik zelf wel fijn omdat Haps nog altijd wel goed in de markt lijkt te liggen, en voor Haps kwam was linksback eigenlijk jarenlang een verschrikkelijk slecht ingevulde positie. Zelfs in het kampioensjaar stond daar Kongolo, die eigenlijk centraal wilde spelen (deed het wel echt uitstekend natuurlijk).quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, die is vooral qua beslissingen veel beter geworden. Ik kan me nog een aantal domme tackles herinneren.
We kunnen Haps komende zomer met een gerust hart verkopen
Vind Geertruida de laatste weken echt uitstekend, ontwikkelt zich erg goed.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eigenlijk dan ook de scouting voor de jeugdopleiding. Van Geel heeft nog wel aardig wat spelers verkocht uit de eigen opleiding. Dat is helemaal opgedroogd omdat er al jaren middelmaat doorstroomt. De Nieuwkoops en de Geertruida's gaan je geen klapper opleveren.
Nieuwkoop niet inderdaad, maar als Geertruida zich zo blijft ontwikkelen gaat die wel een best bedrag opleveren hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zeker, alleen jammer dat het vooral verdedigers zijn, met middenvelders en aanvallers valt het meeste geld te verdienenquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Nieuwkoop niet inderdaad, maar als Geertruida zich zo blijft ontwikkelen gaat die wel een best bedrag opleveren hoor.
Denk dat we met Senesi, Bijlow, Kokcu, Malacia, Geertruida, Sinisterra sowieso wel behoorlijk wat potentiële waarde op het veld hebben staan.
Klopt. Wellicht dat Antonucci ons nog kan verrassen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker, alleen jammer dat het vooral verdedigers zijn, met middenvelders en aanvallers valt het meeste geld te verdienen
Bozenik, Antonucci en Burger kunnen nog wel verrassen, zeker in eerstgenoemde hou ik wel vertrouwen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker, alleen jammer dat het vooral verdedigers zijn, met middenvelders en aanvallers valt het meeste geld te verdienen
Burger speelt bij Sparta amper.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bozenik, Antonucci en Burger kunnen nog wel verrassen, zeker in eerstgenoemde hou ik wel vertrouwen.
quote:
Als je bij Sparta geen basisplaats af kan dwingen heb je bij Feyenoord even niks te zoeken. Als het geen jeugd van Feyenoord zou zijn, zou je het met me eens zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat komt omdat op zijn positie de captain en hun grootste talent spelen (en omdat hij een flinke achterstand had door corona). Hij speelt nu regelmatig aan de rechterflank wat niet bepaald zijn positie is, alhoewel hij vandaag op de bank zit.
Het valt mij ook wat tegen hoor, maar ik zou 'm niet afschrijven.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je bij Sparta geen basisplaats af kan dwingen heb je bij Feyenoord even niks te zoeken. Als het geen jeugd van Feyenoord zou zijn, zou je het met me eens zijn.
Die valt in na 60 minuten, misschien wel voor Berghuis als de situatie dat zou toelaten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:55 schreef fetX het volgende:
Linssen vanavond. Sinisterra wordt vast gespaard voor zondag al zou ik hem vandaag wel minuten geven.
Lekker simpel van je. Hij is nog 19, heeft zware concurrentie daar en als huurspeler heb je dan geen streepje voor. Op zich prima dat hij al kansen afdwingt op een andere positiequote:Op woensdag 13 januari 2021 19:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je bij Sparta geen basisplaats af kan dwingen heb je bij Feyenoord even niks te zoeken. Als het geen jeugd van Feyenoord zou zijn, zou je het met me eens zijn.
Eens hoor, dat doe ik dan ook niet. Maar zorgwekkend vind ik het wel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het valt mij ook wat tegen hoor, maar ik zou 'm niet afschrijven.
Zat Frenkie de Jong ook niet op de bank bij Willem 2?quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens hoor, dat doe ik dan ook niet. Maar zorgwekkend vind ik het wel.
Op dat eerste zinnetje zal ik niet ingaan.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker simpel van je. Hij is nog 19, heeft zware concurrentie daar en als huurspeler heb je dan geen streepje voor. Op zich prima dat hij al kansen afdwingt op een andere positie
Ik zeg toch nergens dat ik tevreden ben?? Ik zeg alleen dat ik er hoop in hou dat het op termijn wat gaat worden, en dat ik het gezien de omstandigheden niet zo gek vind dat hij daar nog niet in de basis staat, dus dat ik de redenatie ‘speelt niet bij Sparta, dus niet goed genoeg’ erg simpel vind.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Op dat eerste zinnetje zal ik niet ingaan.
Verder vind ik dat je altijd maar snel tevreden bent. Ik verbaas me erover dat hij geen basisplaats af kan dwingen bij fucking Sparta. Ik schrijf hem niet af, maar op dit moment vind ik het niet zoveel.
Prima kerel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik tevreden ben?? Ik zeg alleen dat ik er hoop in hou dat het op termijn wat gaat worden, en dat ik het gezien de omstandigheden niet zo gek vind dat hij daar nog niet in de basis staat, dus dat ik de redenatie ‘speelt niet bij Sparta, dus niet goed genoeg’ erg simpel vind.
Voorlopig heeft hij nog niks laten zien in ieder geval.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik tevreden ben?? Ik zeg alleen dat ik er hoop in hou dat het op termijn wat gaat worden, en dat ik het gezien de omstandigheden niet zo gek vind dat hij daar nog niet in de basis staat, dus dat ik de redenatie ‘speelt niet bij Sparta, dus niet goed genoeg’ erg simpel vind.
Ja natuurlijk. Hij wordt dan ook nog nergens afgeschreven, maar het is wel een beetje zorgwekkend dat hij bij Sparta al geen basisplaats af kan dwingen ondanks wat matige redenen die daarvoor worden genoemd. Ik hoop alleen maar dat hij het redt. Graag zelfs.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:06 schreef aTypisch het volgende:
Burger lijkt voorlopig alleen maar opvulling te zijn, als die volgend jaar de vijfde middenvelder oid kan zijn is dat toch ook prima? Kunnen we dan eens zien of hij zijn kans krijgt/pakt.
Eens hoor. Blijft ook een fout van Feyenoord, als je hem verhuurd kijk je toch ook even wie er daar op zijn positie speelt? Of is die gozer daar later pas op die plek gekomen?quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Hij wordt dan ook nog nergens afgeschreven, maar het is wel een beetje zorgwekkend dat hij bij Sparta al geen basisplaats af kan dwingen ondanks wat matige redenen die daarvoor worden genoemd. Ik hoop alleen maar dat hij het redt. Graag zelfs.
Dit is niet waar, want ik ben de grootste fan van Burger en ben er nu negatiever over.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jeugdspelers van Feyenoord worden altijd beter als ze niet spelen of zijn verhuurd.
Precies, hij is volgend jaar nog 20, lekker de tijd geven en kijken wat het wordt. Of nog een seizoen aan Sparta verhuren is ook een optie, verwacht wel dat Auassar of Harroui vertrekt aankomend jaar en Fräser lijkt best gecharmeerd te zijn. Dan kan hij ook tenminste een heel seizoen daar spelen in plaats van dat hij pas in november fit kan aansluiten terwijl daar de ploeg al staat.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:06 schreef aTypisch het volgende:
Burger lijkt voorlopig alleen maar opvulling te zijn, als die volgend jaar de vijfde middenvelder oid kan zijn is dat toch ook prima? Kunnen we dan eens zien of hij zijn kans krijgt/pakt.
Die leverde zondag echt élke bal inquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Hij wordt dan ook nog nergens afgeschreven, maar het is wel een beetje zorgwekkend dat hij bij Sparta al geen basisplaats af kan dwingen ondanks wat matige redenen die daarvoor worden genoemd. Ik hoop alleen maar dat hij het redt. Graag zelfs.
Ik zou 'm volgend jaar erbij houden. Pakt hij zijn kans, mooi. Anders gewoon afscheid van nemen denk ik hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, hij is volgend jaar nog 20, lekker de tijd geven en kijken wat het wordt. Of nog een seizoen aan Sparta verhuren is ook een optie, verwacht wel dat Auassar of Harroui vertrekt aankomend jaar en Fräser lijkt best gecharmeerd te zijn. Dan kan hij ook tenminste een heel seizoen daar spelen in plaats van dat hij pas in november fit kan aansluiten terwijl daar de ploeg al staat.
Oh wee als je er wat negatiefs over zegt! Erg simpel allemaal.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jeugdspelers van Feyenoord worden altijd beter als ze niet spelen of zijn verhuurd.
Ja beetje stom maar het begon ook precies te lopen bij Sparta toen Burger daar kwam, en schijnbaar had hij door corona een enorme conditionele achterstand. Het duurde echt lang voordat hij weer helemaal wedstrijdfit was en op zich is het dan wel logisch dat hij moet wachten op zijn kansen. De afgelopen drie wedstrijden stond hij in de basis op een andere positie, dat ging twee keer goed maar tegen Feyenoord was - op zijn zachtst gezegd- niet best.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Eens hoor. Blijft ook een fout van Feyenoord, als je hem verhuurd kijk je toch ook even wie er daar op zijn positie speelt? Of is die gozer daar later pas op die plek gekomen?
Zou hem toch wel een heel seizoen bij een eredivisieclub in de basis zien, en dan deze keer dus dat hij vanaf het begin van het seizoen kan aansluiten. Denk dat het dan beter gaat. Hij wordt dit jaar nog maar 20, dus je kan hem echt nog wel even de tijd geven.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou 'm volgend jaar erbij houden. Pakt hij zijn kans, mooi. Anders gewoon afscheid van nemen denk ik hoor.
Ik dacht even dat ie al 20 was en 21 werd, maar oke, dan mag het nog wel even duren ja.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou hem toch wel een heel seizoen bij een eredivisieclub in de basis zien, en dan deze keer dus dat hij vanaf het begin van het seizoen kan aansluiten. Denk dat het dan beter gaat. Hij wordt dit jaar nog maar 20, dus je kan hem echt nog wel even de tijd geven.
Precies. Lijkt mij ook wel een type die wat meer een laatbloeier kan zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ie al 20 was en 21 werd, maar oke, dan mag het nog wel even duren ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |