Ik heb die gisteren nog gebruikt bij het NKEK schaatsenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaren terug? Dit gebeurt vrijwel dagelijks. In DRT is de hashtag #Werkenbijdenos een bekend fenomeen in ieder geval
Eens. Hoewel geen van allen echt slecht zal zijn. Toch hebben rijders als Shameer Variawa met sponsoren als Red Bull en het Nederlandse Eurol wel degelijk meer kans dan een vansteenbergen of een Willems.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:07 schreef Sabata het volgende:
Het is inderdaad een geld kwestie, je kan nog zoveel ervaring hebben, maar als je geen sponsoren hebt die je mechaniciens betalen, je onderdelen betalen en je faciliteiten voor je regelen die de amateurs allemaal zelf moeten opknappen dan kun je nog zoveel ervaring hebben, maar dan kom je niet verder dan kistrijder zoals Van de Goorbergh als de grote teams of de grote sponsors je niet zien staan. Dan ga je voor de ervaring naar dakar en niet om de dakar een keer te winnen.
BAS Dakar en HT Husqvarna hebben het heel slim bekeken . Zij pikken potentiële talenten op als vorige jaren Ross Branch, Skyler Howes of nu Mason Klein en Bradley Cox (zoon van Dakar legende Alfie Cox) en geven hen een podium om te presteren, bijna alles wordt voor hen geregeld. En in de meeste gevallen groeien die talenten dan door (Branch naar Yamaha, Howes naar Husky). Xavier de Soultrait is dan weer een geval apart, die was fabrieksrijder bij Yamaha, maar is daar gestopt bij bij HT Husqvarna uitgekomen omdat hij het pakket beter vond dat Sherco in eigen land
Mike Willems is 72, eigenaar van Bastion hotel en weet niet hoe hij zijn geld op moet maken. Die heeft die Hi-lux gekocht en doet dit voor de leukigheid. Variawa is een meer professionele racer, al heeft hij zich wel via HallSpeed de Zuid Afrikaanse tak van Gazoo Racing ingekochtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:47 schreef MK1_82 het volgende:
[..]
Eens. Hoewel geen van allen echt slecht zal zijn. Toch hebben rijders als Shameer Variawa met sponsoren als Red Bull en het Nederlandse Eurol wel degelijk meer kans dan een vansteenbergen of een Willems.
Klopt, ik bedoelde er mee te zeggen dat goede sponsoren en auto's je wel degelijk meer kans geven, los van of een coureur goed is ja of nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:57 schreef Sabata het volgende:
[..]
Mike Willems is 72, eigenaar van Bastion hotel en weet niet hoe hij zijn geld op moet maken. Die heeft die Hi-lux gekocht en doet dit voor de leukigheid. Variawa is een meer professionele racer, al heeft hij zich wel via HallSpeed de Zuid Afrikaanse tak van Gazoo Racing ingekocht
#Werkenbijdenosquote:Matthias Walkner is in de Dakar-rally
de nieuwe koploper bij de motoren.In de
negende etappe over 287 km eindigde de
Oostenrijker op zijn KTM als vierde.
Klassementsleider Sam Sunderland,die
maandag de eerste plaats overgenomen
had van Adrien van Beveren,finishte zes
minuten later dan Walkner.De Engelsman
zakte naar de tweede plaats,op 2.12 van
de Oostenrijker.Van Beveren en Pedro
Quintanilla staan ook nog binnen vijf
minuten van Walkner.
Fransozen being fransozenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:29 schreef Sabata het volgende:
politiek gedoe, deel 3: ASO krijgt wat online gezeur dat ze bijna iedereen penalties geven voor niet opgeruimde reservewielen, behalve Sebastien Loeb.
Ik vind het ook altijd opvallend maar volgens mij is het gewoon een FIA/FIM evenement dus met internationale officials die over de straffen gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fransozen being fransozenkutvolk
Ik kan me hier wel in vinden. Grootste tegenvaller was het aflaatsysteem voor de banden.quote:
Is dat de Arnhemse lokale omroep of wat bedoel je.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor de mensen die in het openluchtmuseum wonen en andere tv-eigenaren: om 20:30 de fenix rally op het open Ziggo net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |