abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 januari 2021 @ 16:20:31 #101
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197345292
[quote]1s.gif Op maandag 11 januari 2021 13:36 schreef devlinmr het volgende:
Noodklok in Engeland wegens coronamutatie: '1 op 30 Londenaren besmet' https://www.nu.nl/coronavirus/6101259/noodklok-in-engeland-wegens-coronamutatie-1-op-30-londenaren-besmet.html (via @:NUnl)

Maar gewoon lekker nergens iets van aantrekken hoor. T is maar een griepje
[/quote]

besmet of positief getest...?
Huig
  maandag 11 januari 2021 @ 16:21:40 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197345312
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Over het hele wereld wonen er tientallen miljoenen mensen in sloppenwijken.
Als je alleen Rio Kibera, Mexico-Stad, Bombay op telt dan heb je ze al hoor.

Alleen dit virus treft meer andere gebieden dan deze!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197345383
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:20 schreef Orwell het volgende:

[..]

Waarschijnlijk geschatte besmettelijken. Cq 2% is symptomatisch van Covid geschat, is mijn vermoeden.

Anders zit je met een totaal stomzinnig getal te kloten... Nu je het zegt... Ze zijn wel vaker rare getallen aan het gebruiken dus ik weet het allemaal niet zo zeker meer.

Goede vraag: Waar the fuck hebben ze het over?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197345597
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:20 schreef Orwell het volgende:

[..]

Zal ik je weer hetzelfde antwoord geven wat je altijd krijgt als je deze vraag stelt, of weet je het antwoord eigenlijk wel?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197345624
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:04 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

"Wie de leugen niet ziet, ziet de waarheid ook niet"
Ik zie de leugen wel in die vliegtuig reclames. JIj?
pi_197345651
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

heb ik daar wat over gezegd? of het vaccin levensgevaarlijk is moet nog blijken, tis een experiment.
Nee, daar heb je niks over gezegd... en daarmee zegt het genoeg dat je een filmpje met veel mensen en niets meer dan een opsomming van feiten bangmakerij vindt, maar zwijgt over "covid vaccin levensgevaarlijk" onzin
pi_197345706
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:10 schreef ludovico het volgende:
Die emotionele argumenten ook overal: "asociaal als je je niet laat vaccineren, want er zijn mensen die dan kwetsbaar blijven!"

Als je ziek bent blijf je thuis, als je influenza hebt, sterven mensen met slecht immuunsysteem óók van jou, ik vind de hypocrisie stuitend, het wordt even gehyped hoor dat het allemaal zo dodelijk is voor mensen zonder immuunsysteem, maar men vergeet ff voor het gemak dat dat altijd zo geweest is en we dat altijd normaal hebben gevonden. :')
Dus omdat jij de hypocrisie zo stuitend vindt, laat je je nu maar vaccineren toch?
quote:
En de eerste supermarkt besmetting moet nog gevonden worden, afgezien van het personeel zelf allicht.
50% van de mensen weten niet waar ze besmet zijn dus....
pi_197345804
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als je alleen Rio Kibera, Mexico-Stad, Bombay op telt dan heb je ze al hoor.

Alleen dit virus treft meer andere gebieden dan deze!
Whooosh! Right over your head.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197346769
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als ik of 1van mijn dierbaren straks geen noodzakelijke ziekenhuis behandeling kan krijgen voor iets anders omdat te veel angsthazen weigeren te worden ingeënt en de zorg het nog steeds niet aan kan, dan mag het van mij verplicht worden.

Gelukkig ziet het er momenteel naar uit dat weigeraars zwaar in de minderheid zijn en dat het gezond verstand overwint

Maar stél dat wij niet de angsthazen zijn..... omdat we niet ingeënt worden ....

en stél dat jij de angsthaas bent die niet ingeënt wil worden, dat dan?

Ik lees ook in andere topics en je weel niet wat je leest man, het is gewoon té treurig voor woorden...

Deze viel je wel op trouwens... een kleine discussie over 2 users...

user 1

quote:
Ach, je hebt er altijd vage types tussen zitten. Trekken we ons niets van aan. Meer vaccins voor ons :Y
user 2

quote:
Het zou wel heel hilarisch zijn als viruswaarheid toch nog gelijk krijgt als er langetermijn effecten zijn van het vaccin.
user 1

quote:
Tegen die tijd heeft viruswaarheid zichzelf allang uitgeroeid :')
Dus als 1van je dierbaren ziek wordt dan komt het door de mensen die niet ingeënt
willen worden?

Niet omdat ze misschien meteen naar een druk strand gaan of misschien meteen naar
op vakantie geweest naar weet ik veel waar...

Nou.... dá's nogal wat zeg...
pi_197346823
Nou zou ik het trouwens niet hilarisch vinden hoor... maar dit terzijde en ik zie mezelf ook niet als een wappie trouwens.

[quote]
[b]Het zou wel heel hilarisch zijn als viruswaarheid toch nog gelijk krijgt als er langetermijn effecten zijn van het vaccin.
[/quote]
pi_197346910
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 17:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Maar stél dat wij niet de angsthazen zijn..... omdat we niet ingeënt worden ....

en stél dat jij de angsthaas bent die niet ingeënt wil worden, dat dan?
Sorry, geen idee wat je hier bedoelt
quote:
Ik lees ook in andere topics en je weel niet wat je leest man, het is gewoon té treurig voor woorden...

Deze viel je wel op trouwens... een kleine discussie over 2 users...

user 1
[..]

user 2
[..]

user 1
[..]

Dus als 1van je dierbaren ziek wordt dan komt het door de mensen die niet ingeënt
willen worden?
Dat zeg ik niet.
Wat ik zeg is dat als straks een acute blindedarmontsteking krijg waar je normaal gesproken meteen vanaf geholpen wordt, maar dat dat niet kan omdat het ziekenhuis overvol ligt met corona patienten, dan mag de vaccinatie van mij meteen verplicht worden.
pi_197347131
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 17:53 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[..]

Dat zeg ik niet.
Wat ik zeg is dat als straks een acute blindedarmontsteking krijg waar je normaal gesproken meteen vanaf geholpen wordt, maar dat dat niet kan omdat het ziekenhuis overvol ligt met corona patienten, dan mag de vaccinatie van mij meteen verplicht worden.
je snapt niet wat ik bedoel?
Nou lees het nog naar een keer dan, zo moeilijk is het niet....

Als jullie het aan het rechte eind hebben zouden de ziekenhuizen straks niet meer overvol zijn.
Want dat zouden bijna niemand meer corona hebben, bovendien zijn jullie dat ingeënt en dus
beschermd.

En als de ''niet ingeënten'' niet meer naar café's komen of bij een concert dan zal het wel meevallen
denk ik.
  maandag 11 januari 2021 @ 18:10:32 #113
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197347252
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 17:53 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[..]

Dat zeg ik niet.
Men kan het nu al niet aan. Wat capaciteit op papier betreft nog wel, maar door de onderbezetting en de duur van dit alles is de gemiddelde zorg medewerker op. Het ziekte verzuim is ongekend en intussen moet het overgebleven personeel overal bijspringen. Dus ook buiten hun eigen expertise. Nog los van de psychische klachten die hiermee gepaard gaan, doordat personeel veel meer met sterfgevallen te maken krijgt als anders.

& dat hoor en weet ik van mensen die er werken.

...maar niets aan de hand hoor... allemaal leugens van MSM. Ik wil gewoon iedereen mijn bakkes tonen, vrij zijn in andermans "safe space" te gaan staan & me bezatten in de kroeg ipv op de bank. Veel belangrijker... </sarcasm>
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_197347391
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Men kan het nu al niet aan. Wat capaciteit op papier betreft nog wel, maar door de onderbezetting en de duur van dit alles is de gemiddelde zorg medewerker op. Het ziekte verzuim is ongekend en intussen moet het overgebleven personeel overal bijspringen. Dus ook buiten hun eigen expertise. Nog los van de psychische klachten die hiermee gepaard gaan, doordat personeel veel meer met sterfgevallen te maken krijgt als anders.

& dat hoor en weet ik van mensen die er werken.

...maar niets aan de hand hoor... allemaal leugens van MSM. Ik wil gewoon iedereen mijn bakkes tonen, vrij zijn in andermans "safe space" te gaan staan & me bezatten in de kroeg ipv op de bank. Veel belangrijker... </sarcasm>
Keb toch, sorry dat ik het zeg, de indruk dat er meer gedaan had kunnen worden in de kleine 8 maanden voorbereidingstijd die het kabinet heeft gekregen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197347736
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als ik of 1van mijn dierbaren straks geen noodzakelijke ziekenhuis behandeling kan krijgen voor iets anders omdat te veel angsthazen weigeren te worden ingeënt en de zorg het nog steeds niet aan kan, dan mag het van mij verplicht worden.
Gelukkig ziet het er momenteel naar uit dat weigeraars zwaar in de minderheid zijn en dat het gezond verstand overwint
Dan ben ik blij dat jij het niet voor het zeggen hebt. Jij gaat echt niet voor mij bepalen wat er in mijn lichaam komt. Vind wel, mocht het zo zijn dat de ziekenhuizen overvol zitten ivm corona patienten na de vaccinatie, dat je voorrang krijgt, MAAR als blijkt dat je in het ziekenhuis terecht komt vanwege de vaccinatie, dan kan je wat mij betreft de schijt krijgen en ergens achteraan de wachtrij gezet worden. ^O^
  maandag 11 januari 2021 @ 18:37:31 #116
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197347749
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zal ik je weer hetzelfde antwoord geven wat je altijd krijgt als je deze vraag stelt, of weet je het antwoord eigenlijk wel?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zijn genoeg mensen zonder symptomen, die zich laten testen.

dus ja:
maak aub een onderscheid tussen 'besmet' en 'positief getest'. anders misleid je de bevolking.
Huig
  maandag 11 januari 2021 @ 18:40:46 #117
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197347806
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 18:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Keb toch, sorry dat ik het zeg, de indruk dat er meer gedaan had kunnen worden in de kleine 8 maanden voorbereidingstijd die het kabinet heeft gekregen.
ja maar het ergste dat je kunt voorstellen is dat het medisch personeel zich gaat vervelen als gevolg van overcapaciteit. dus daar moet je heel erg mee oppassen.

En het corona schip met 500 IC bedden was leuk bedoeld maar ook dat moet je niet willen, vanwege gedoe
met arbeidsvergunningen etc.
Huig
pi_197347990
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 18:37 schreef Orwell het volgende:

[..]

dus ja:
maak aub een onderscheid tussen 'besmet' en 'positief getest'. anders misleid je de bevolking.
:')

Tja, het betekent gewoon hetzelfde dus dat onderscheid lijkt me nogal moeilijk te maken.
pi_197348601
quote:
De 160 medewerkers van DeltaSafe Security krijgen een bonus van 100 euro als ze zich laten vaccineren tegen het coronavirus. Het beveiligingsbedrijf hoopt hen zo te stimuleren om zich in te enten.
https://www.ad.nl/werk/de(...)oronavirus~af950ae5/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 11 januari 2021 @ 19:21:18 #120
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197348739
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 18:49 schreef illusions het volgende:

[..]

:')

Tja, het betekent gewoon hetzelfde dus dat onderscheid lijkt me nogal moeilijk te maken.
ah ok.. het is gewoon zo.
ja nee nu snap it het.
geen speld tussen te krijgen eigenlijk
Huig
pi_197348764
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 19:21 schreef Orwell het volgende:

[..]

ah ok.. het is gewoon zo.
ja nee nu snap it het.
geen speld tussen te krijgen eigenlijk
Jezus. :')

Je kan niet zomaar onderscheid gaan maken tussen 2 dingen die hetzelfde betekenen omdat jij dat wilt. :D
pi_197348768
pi_197348839
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 18:37 schreef Orwell het volgende:

[..]

dus ja:
Ook als je positief getest bent zonder symptomen ben je besmet. Of je besmettelijk bent is een ander verhaal
pi_197348857
twitter
pi_197348954
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 18:36 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dan ben ik blij dat jij het niet voor het zeggen hebt. Jij gaat echt niet voor mij bepalen wat er in mijn lichaam komt. Vind wel, mocht het zo zijn dat de ziekenhuizen overvol zitten ivm corona patienten na de vaccinatie, dat je voorrang krijgt, MAAR als blijkt dat je in het ziekenhuis terecht komt vanwege de vaccinatie, dan kan je wat mij betreft de schijt krijgen en ergens achteraan de wachtrij gezet worden. ^O^
Maar jij mag wel de oorzaak zijn dat mensen geen levensreddende operatie kunnen ondergaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')