Op maandag 11 januari 2021 13:36 schreef devlinmr het volgende:
Als je alleen Rio Kibera, Mexico-Stad, Bombay op telt dan heb je ze al hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Over het hele wereld wonen er tientallen miljoenen mensen in sloppenwijken.
Waarschijnlijk geschatte besmettelijken. Cq 2% is symptomatisch van Covid geschat, is mijn vermoeden.quote:
Zal ik je weer hetzelfde antwoord geven wat je altijd krijgt als je deze vraag stelt, of weet je het antwoord eigenlijk wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie de leugen wel in die vliegtuig reclames. JIj?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:04 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
"Wie de leugen niet ziet, ziet de waarheid ook niet"
Nee, daar heb je niks over gezegd... en daarmee zegt het genoeg dat je een filmpje met veel mensen en niets meer dan een opsomming van feiten bangmakerij vindt, maar zwijgt over "covid vaccin levensgevaarlijk" onzinquote:Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
heb ik daar wat over gezegd? of het vaccin levensgevaarlijk is moet nog blijken, tis een experiment.
Dus omdat jij de hypocrisie zo stuitend vindt, laat je je nu maar vaccineren toch?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:10 schreef ludovico het volgende:
Die emotionele argumenten ook overal: "asociaal als je je niet laat vaccineren, want er zijn mensen die dan kwetsbaar blijven!"
Als je ziek bent blijf je thuis, als je influenza hebt, sterven mensen met slecht immuunsysteem óók van jou, ik vind de hypocrisie stuitend, het wordt even gehyped hoor dat het allemaal zo dodelijk is voor mensen zonder immuunsysteem, maar men vergeet ff voor het gemak dat dat altijd zo geweest is en we dat altijd normaal hebben gevonden.![]()
50% van de mensen weten niet waar ze besmet zijn dus....quote:En de eerste supermarkt besmetting moet nog gevonden worden, afgezien van het personeel zelf allicht.
Whooosh! Right over your head.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als je alleen Rio Kibera, Mexico-Stad, Bombay op telt dan heb je ze al hoor.
Alleen dit virus treft meer andere gebieden dan deze!
Maar stél dat wij niet de angsthazen zijn..... omdat we niet ingeënt worden ....quote:Op maandag 11 januari 2021 09:15 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als ik of 1van mijn dierbaren straks geen noodzakelijke ziekenhuis behandeling kan krijgen voor iets anders omdat te veel angsthazen weigeren te worden ingeënt en de zorg het nog steeds niet aan kan, dan mag het van mij verplicht worden.
Gelukkig ziet het er momenteel naar uit dat weigeraars zwaar in de minderheid zijn en dat het gezond verstand overwint
user 2quote:Ach, je hebt er altijd vage types tussen zitten. Trekken we ons niets van aan. Meer vaccins voor ons
user 1quote:Het zou wel heel hilarisch zijn als viruswaarheid toch nog gelijk krijgt als er langetermijn effecten zijn van het vaccin.
Dus als 1van je dierbaren ziek wordt dan komt het door de mensen die niet ingeëntquote:Tegen die tijd heeft viruswaarheid zichzelf allang uitgeroeid
Sorry, geen idee wat je hier bedoeltquote:Op maandag 11 januari 2021 17:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar stél dat wij niet de angsthazen zijn..... omdat we niet ingeënt worden ....
en stél dat jij de angsthaas bent die niet ingeënt wil worden, dat dan?
Dat zeg ik niet.quote:Ik lees ook in andere topics en je weel niet wat je leest man, het is gewoon té treurig voor woorden...
Deze viel je wel op trouwens... een kleine discussie over 2 users...
user 1
[..]
user 2
[..]
user 1
[..]
Dus als 1van je dierbaren ziek wordt dan komt het door de mensen die niet ingeënt
willen worden?
je snapt niet wat ik bedoel?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:53 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Sorry, geen idee wat je hier bedoelt
[..]
Dat zeg ik niet.
Wat ik zeg is dat als straks een acute blindedarmontsteking krijg waar je normaal gesproken meteen vanaf geholpen wordt, maar dat dat niet kan omdat het ziekenhuis overvol ligt met corona patienten, dan mag de vaccinatie van mij meteen verplicht worden.
Men kan het nu al niet aan. Wat capaciteit op papier betreft nog wel, maar door de onderbezetting en de duur van dit alles is de gemiddelde zorg medewerker op. Het ziekte verzuim is ongekend en intussen moet het overgebleven personeel overal bijspringen. Dus ook buiten hun eigen expertise. Nog los van de psychische klachten die hiermee gepaard gaan, doordat personeel veel meer met sterfgevallen te maken krijgt als anders.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:53 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Sorry, geen idee wat je hier bedoelt
[..]
Dat zeg ik niet.
Wat ik zeg is dat als straks een acute blindedarmontsteking krijg waar je normaal gesproken meteen vanaf geholpen wordt, maar dat dat niet kan omdat het ziekenhuis overvol ligt met corona patienten, dan mag de vaccinatie van mij meteen verplicht worden.
Keb toch, sorry dat ik het zeg, de indruk dat er meer gedaan had kunnen worden in de kleine 8 maanden voorbereidingstijd die het kabinet heeft gekregen.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Men kan het nu al niet aan. Wat capaciteit op papier betreft nog wel, maar door de onderbezetting en de duur van dit alles is de gemiddelde zorg medewerker op. Het ziekte verzuim is ongekend en intussen moet het overgebleven personeel overal bijspringen. Dus ook buiten hun eigen expertise. Nog los van de psychische klachten die hiermee gepaard gaan, doordat personeel veel meer met sterfgevallen te maken krijgt als anders.
& dat hoor en weet ik van mensen die er werken.
...maar niets aan de hand hoor... allemaal leugens van MSM. Ik wil gewoon iedereen mijn bakkes tonen, vrij zijn in andermans "safe space" te gaan staan & me bezatten in de kroeg ipv op de bank. Veel belangrijker... </sarcasm>
Dan ben ik blij dat jij het niet voor het zeggen hebt. Jij gaat echt niet voor mij bepalen wat er in mijn lichaam komt. Vind wel, mocht het zo zijn dat de ziekenhuizen overvol zitten ivm corona patienten na de vaccinatie, dat je voorrang krijgt, MAAR als blijkt dat je in het ziekenhuis terecht komt vanwege de vaccinatie, dan kan je wat mij betreft de schijt krijgen en ergens achteraan de wachtrij gezet worden.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:15 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als ik of 1van mijn dierbaren straks geen noodzakelijke ziekenhuis behandeling kan krijgen voor iets anders omdat te veel angsthazen weigeren te worden ingeënt en de zorg het nog steeds niet aan kan, dan mag het van mij verplicht worden.
Gelukkig ziet het er momenteel naar uit dat weigeraars zwaar in de minderheid zijn en dat het gezond verstand overwint
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:40 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zal ik je weer hetzelfde antwoord geven wat je altijd krijgt als je deze vraag stelt, of weet je het antwoord eigenlijk wel?er zijn genoeg mensen zonder symptomen, die zich laten testen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus ja:
maak aub een onderscheid tussen 'besmet' en 'positief getest'. anders misleid je de bevolking.Huig
ja maar het ergste dat je kunt voorstellen is dat het medisch personeel zich gaat vervelen als gevolg van overcapaciteit. dus daar moet je heel erg mee oppassen.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb toch, sorry dat ik het zeg, de indruk dat er meer gedaan had kunnen worden in de kleine 8 maanden voorbereidingstijd die het kabinet heeft gekregen.
quote:Op maandag 11 januari 2021 18:37 schreef Orwell het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen zonder symptomen, die zich laten testen.
dus ja:
maak aub een onderscheid tussen 'besmet' en 'positief getest'. anders misleid je de bevolking.
quote:De 160 medewerkers van DeltaSafe Security krijgen een bonus van 100 euro als ze zich laten vaccineren tegen het coronavirus. Het beveiligingsbedrijf hoopt hen zo te stimuleren om zich in te enten.
https://www.ad.nl/werk/de(...)oronavirus~af950ae5/
ah ok.. het is gewoon zo.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Tja, het betekent gewoon hetzelfde dus dat onderscheid lijkt me nogal moeilijk te maken.
Jezus.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:21 schreef Orwell het volgende:
[..]
ah ok.. het is gewoon zo.
ja nee nu snap it het.
geen speld tussen te krijgen eigenlijk
Ook als je positief getest bent zonder symptomen ben je besmet. Of je besmettelijk bent is een ander verhaalquote:Op maandag 11 januari 2021 18:37 schreef Orwell het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen zonder symptomen, die zich laten testen.
dus ja:
maak aub een onderscheid tussen 'besmet' en 'positief getest'. anders misleid je de bevolking.
Maar jij mag wel de oorzaak zijn dat mensen geen levensreddende operatie kunnen ondergaan?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:36 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat jij het niet voor het zeggen hebt. Jij gaat echt niet voor mij bepalen wat er in mijn lichaam komt. Vind wel, mocht het zo zijn dat de ziekenhuizen overvol zitten ivm corona patienten na de vaccinatie, dat je voorrang krijgt, MAAR als blijkt dat je in het ziekenhuis terecht komt vanwege de vaccinatie, dan kan je wat mij betreft de schijt krijgen en ergens achteraan de wachtrij gezet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |