Die zakken altijd in bij de tweede helft.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:00 schreef aTypisch het volgende:
zijn die live topics tegenwoordig altijd zo dood/rustig?
ahaquote:Op zondag 10 januari 2021 18:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Die zakken altijd in bij de tweede helft.
Net als PSV.
Men zit tegenwoordig allemaal in hun eigen clubtopic. Heel zielig vind ik dat.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:00 schreef aTypisch het volgende:
En veel mensen eten stipt om 18:00!quote:Op zondag 10 januari 2021 18:00 schreef aTypisch het volgende:
Leuk dat je dit vraagt. Ik zet zojuist een zeer ondeugend bakje koffie.quote:
Ik kan deze post geen like geven.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk dat je dit vraagt. Ik zet zojuist een zeer ondeugend bakje koffie.
@:ggmm @:jojoortje @:buitendam
Die twijfel had ik ook, gekozen voor het laatste.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:01 schreef GGMM het volgende:
Ja dat is wel een klotetijd ook
Ik twijfel of ik nu moet koken of na de wedstrijd pas!
quote:Op zondag 10 januari 2021 18:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
in andere woorden ajax is dadelijk gewoon alweer kampioen van eredivisie![]()
lik de reet van knvb directie nog meer af, valsspelende amsterdammers
Stoofvlees moet nog even sudderen. Wss na laatste fluitsignaal klaarquote:Op zondag 10 januari 2021 18:01 schreef GGMM het volgende:
Ik ben rond de 40-45 minuut gaan koken, zat 1 minuut nadat de 2e helft was begonnen met mijn bord op schoot.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:01 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2021 17:54 schreef Ixnay het volgende:
Op radio 1 hebben ze wel een favoriete club volgens mij.
Sjongejonge...
Dat was allang bekend toch, maar als ie er maar meer scoort dan dat ie er niet tegenhoudt zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
Die Max kan niet zo goed verdedigen hé.
Zou prima bij Ajax passen dan.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik sta tijdens haxball dan ook altijd meer naar vorenquote:Op zondag 10 januari 2021 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
Viel vooral in die interlands op bij mij, verder hebben ze nog niet super veel tegenstand gehad.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was allang bekend toch, maar als ie er maar meer scoort dan dat ie er niet tegenhoudt zullen we maar zeggen.
nee, maar ja jouw mening is niks sinds jij een roze ajaxbril op hebtquote:
Dit is gek.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, maar ja jouw mening is niks sinds jij een roze ajaxbril op hebt
Fetx is echt zo'n typische ajax-user iddquote:Op zondag 10 januari 2021 18:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, maar ja jouw mening is niks sinds jij een roze ajaxbril op hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |