Lockdown zou nu sowieso tot 9 februari duren, dus kan er donder op tegen zeggen dat scholen pas na die vakantie open gaan. En dat zal ze wellicht goed uit komen, want dan is ‘t al maartquote:Op zondag 10 januari 2021 18:51 schreef Predator40 het volgende:
[..]
1 weekje naar school en dan vakantie ?
of de vakantie dan maar schrappen ?
Ja, omdat als we uit lockdown gaan, iedereen weer als een gek naar De Ikea en de stad vliegt, en dan hebben we hetzelfde als in Engeland.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, want wij zitten al sinds 15 dec in lockdown, terwijl ze in de UK nog vrolijk mensen in stadions, dartszalen en pubs hadden zitten toen.
quote:Op zondag 10 januari 2021 18:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
In regio zuid begint de voorjaarsvakantie 13 februari. Lockdown nu met 3 weken verlengen is in die regio in elk geval tot voorjaarsvakantie.
Net een week week er voor toch. Dan begint het toch maandag 8 februari weer? Afijn, we zullen het dinsdag wel horen.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
In regio zuid begint de voorjaarsvakantie 13 februari. Lockdown nu met 3 weken verlengen is in die regio in elk geval tot voorjaarsvakantie.
en daarom word het ook verlengt, ze willen de ziekenhuizen leger hebben en de besmettingen omlaag voordat ze alles weer open gaan gooien, op zeker dat er heel veel gelijk gaan funshoppen, bouwmarkt, ikea etc etcquote:Op zondag 10 januari 2021 18:53 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, omdat als we uit lockdown gaan, iedereen weer als een gek naar De Ikea en de stad vliegt, en dan hebben we hetzelfde als in Engeland.
Want niemand volgt die maatregelen.
Er valt 1 vlokje sneeuw en iedereen vliegt weer naar Limburg.
We bestoken de mammoettanker nu nog met speldenprikjes. Om tot een gewenste situatie te komen moeten we de mammoettanker bestrijden met mortieren, anders wint het virus. Het virus is slim en sluw, dus moeten wij slimmer en wendbaarder zijn.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hugo zal dinsdag wel met opgepoetste schoenen glimlachend komen mededelen dat hij de vaccinaties onder controle heeft.
hij ???quote:Op zondag 10 januari 2021 18:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hugo zal dinsdag wel met opgepoetste schoenen glimlachend komen mededelen dat hij de vaccinaties onder controle heeft.
Februari wordt mn huis opgeleverd, hoop wel dat ik kan funshoppen in de bouwmarkt, dat is best nodig danquote:Op zondag 10 januari 2021 18:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en daarom word het ook verlengt, ze willen de ziekenhuizen leger hebben en de besmettingen omlaag voordat ze alles weer open gaan gooien, op zeker dat er heel veel gelijk gaan funshoppen, bouwmarkt, ikea etc etc
Het virus is zeker nog niet klaar met ons, het ligt op de loer om op onverwachte momenten weer keihard toe te slaan.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
We bestoken de mammoettanker nu nog met speldenprikjes. Om tot een gewenste situatie te komen moeten we de mammoettanker bestrijden met mortieren, anders wint het virus. Het virus is slim en sluw, dus moeten wij slimmer en wendbaarder zijn.
er is gewoon pick and collectquote:Op zondag 10 januari 2021 18:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Februari wordt mn huis opgeleverd, hoop wel dat ik kan funshoppen in de bouwmarkt, dat is best nodig dan
wordt verlengdquote:Op zondag 10 januari 2021 18:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en daarom word het ook verlengt, ze willen de ziekenhuizen leger hebben en de besmettingen omlaag voordat ze alles weer open gaan gooien, op zeker dat er heel veel gelijk gaan funshoppen, bouwmarkt, ikea etc etc
Ja. Je kan echt niet meer op de verantwoordelijkheid van de mensen zelf rekenen, Dat is echt al heel vaak mis gegaan.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
aiii.....quote:
Wij kunnen wel meer zuipen en slempen.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:53 schreef Sfancta het volgende:
Dus in Limburg eindigt de lockdown 22 februari? Brabant noem ik niet, omdat die niet weten wat carnaval is, met hun hollandse nummers
Ik verheug me er nu al op.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Thuiskapper, zelf doen, een bekende laten doen? Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:00 schreef Discombobulate het volgende:
Kut 3 weken erbij...
Moet echt naar de kapper want zie er niet uit. Hoe ga ik dat oplossen? Waarschijnlijk vraag ik gewoon of ze stiekem open willen. Heeft misschien nog wel een kans van slagen ook als het om geld draait.
wij blijven thuis totdat in ieder geval mijn vrouw 2 shots heeft gehad en daarna nog een week erna.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja. Je kan echt niet meer op de verantwoordelijkheid van de mensen zelf rekenen, Dat is echt al heel vaak mis gegaan.
..en nu met die hele besmettelijke variant hoeft het niet eens zo heel vaak mis te gaan.
er zijn zat thuiskappers.....gewoon ff op facebook vragen of in de lokale groepsappsquote:Op zondag 10 januari 2021 19:00 schreef Discombobulate het volgende:
Kut 3 weken erbij...
Moet echt naar de kapper want zie er niet uit. Hoe ga ik dat oplossen? Waarschijnlijk vraag ik gewoon of ze stiekem open willen. Heeft misschien nog wel een kans van slagen ook als het om geld draait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |