Nee doe maar nietquote:Op zondag 10 januari 2021 15:21 schreef Socios het volgende:
Waar is die gemeentekaart? Moeten we daar nou constant, ieder dag, expliciet naar vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
3 gemeentes met 0 besmettingen
5 gemeentes met 1 besmettingen
37 gemeentes met 2-4 besmettingen
82 gemeentes met 5-9 besmettingen
66 gemeentes met 10-14 besmettingen
44 gemeentes met 15-19 besmettingen
44 gemeentes met 20-24 besmettingenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Die komt altijd pas tegen 15:30quote:Op zondag 10 januari 2021 15:21 schreef Socios het volgende:
Waar is die gemeentekaart? Moeten we daar nou constant, ieder dag, expliciet naar vragen?
Wat bedoel je precies? Kun je die zelf niet opzoeken?quote:Op zondag 10 januari 2021 15:21 schreef Socios het volgende:
nog veel taarten de aankomende tijd, niet goed voor de lijnquote:Op zondag 10 januari 2021 15:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Morgen onder de 6000. Ik snij de taart vast aan.
Het gaat dus niet om een kind met klachten. Het gaat om preventief testen van alle kinderen die naar school komen. Ook zonder klachten.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:07 schreef mijntjexx het volgende:
Ik blijf zeggen, als je kind klachten heeft meet je hun temperatuur ( billen omdat dat preciezer is en ik het al heel mijn leven zo doe), om te checken of ze koorts hebben. Waarom dan niet een coronatest als je kind coronaklachten heeft. Je wil toch niet dat je kind een verspreider wordt? Ik wil dat in ieder geval niet. Allebei niet prettig maar het moet, en het is belangrijk.
Denk het wel, denk dat we zonder de feestdagen we sneller op 3500 hadden gezeten. Nu al waarschijnlijk, daarom wordt de lockdown ook nog even verlengdquote:Op zondag 10 januari 2021 15:21 schreef leolinedance het volgende:
Hebben we het 'feestdageneffect' al gehad?
Op maandag is het meestal lager door weekend.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
het dooft uit !quote:
Juist in het weekend zie je vaak een forse daling, op maandag een stijging. En als die er nu al niet is .....quote:Op zondag 10 januari 2021 15:21 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Niet zo negatief, in vijf dagen is er een behoorlijke daling zichtbaar op de verpleegafdelingen.
Utrecht onder de 100quote:Op zondag 10 januari 2021 15:22 schreef _serial_ het volgende:
Totaal aantal besmettingen: 6594
Gemeentes met +25 besmettingen:
248 Amsterdam
147 Rotterdam
105 's-Gravenhage
90 Utrecht
57 Barneveld
51 Katwijk
nou toch binnen 2 weken al bijna 600 mensen minder in de ziekenhuizen, dat is 25%quote:Op zondag 10 januari 2021 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, de druk op ziekenhuizen neemt amper af
Goede is wel dat het nu 13,3 is ipv 13.7%.
Mja, maar het is wel een lockdown + kerst en oud en nieuw. Er gaan er bij zitten die een lockdown nu niet effectief genoeg vinden om er meer door te gaan. Ik zou zelf zeggen gooi er nog maar 2 weekjes achteraan.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Na 4 weken lockdown eindelijk een halvering te pakken, maar we zijn er nog niet. Derhalve verlenging van de lockdown helaas..
Momo heeft 'm inmiddels al geplaatst, waarvoor hulde.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Kun je die zelf niet opzoeken?
voor versoepelingen: structureel onder de 3600 besmettingen en onder de 10 IC opnames......quote:Op zondag 10 januari 2021 15:19 schreef opreis het volgende:
Cijfers voor IC nog te hoog om te denken aan versoepelingen lijkt me.
Inderdaad, lockdown gewoon tot en met 1 februari 2021 verlengen. En daarna rustig aan versoepelen.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Mja, maar het is wel een lockdown + kerst en oud en nieuw. Er gaan er bij zitten die een lockdown nu niet effectief genoeg vinden om er meer door te gaan. Ik zou zelf zeggen gooi er nog maar 2 weekjes achteraan.
Ik ben er vast een aan het bakkenquote:Op zondag 10 januari 2021 15:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die 2 weken moet haast toch wel omdat Duitsland die ook heeft.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Mja, maar het is wel een lockdown + kerst en oud en nieuw. Er gaan er bij zitten die een lockdown nu niet effectief genoeg vinden om er meer door te gaan. Ik zou zelf zeggen gooi er nog maar 2 weekjes achteraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |