Extreemlinks heeft blijkbaar nog steeds niks geleerd van het demoniseren van andersdenkende.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Eerder common sense, ratio en het niet willen faciliteren van debiliteit.
Welk verhaal gingen ze halen?quote:Op zondag 10 januari 2021 19:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iig een deel van de veiligheidsdiensten (leger, politie, FBI etc.) inclusief Trump mee laten doen. Daar was nu geen sprake van. Nu was het een horde rednecks die wel even verhaal gingen halen en mooie foto's voor Insta wilden scoren.
Ik kan er met de beste wil van de wereld geen poging tot een staatsgreep in zien. Een geweldadige betoging en het illegaal binnendringen van het capitool ja. Een coup nee.
Demoniserenquote:Op zondag 10 januari 2021 19:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Extreemlinks heeft blijkbaar nog steeds niks geleerd van het demoniseren van andersdenkende.
quote:Op zondag 10 januari 2021 19:39 schreef Briqq het volgende:
Pijpbommen, geweren, galgen, doden.
Je bent t gewoon aan het downplayen en goedpraten.
quote:
Grappig dat dat nu plotseling wel een issue is...quote:Op zondag 10 januari 2021 19:41 schreef Herkauwer het volgende:
Het was inderdaad gewoon toeval. Ik neem ook altijd iets geks mee naar een protest...
Beeld ze in met een donkere huidskleur en een BLM-vlag. Dan lukt t je vast.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iig een deel van de veiligheidsdiensten (leger, politie, FBI etc.) inclusief Trump mee laten doen. Daar was nu geen sprake van. Nu was het een horde rednecks die wel even verhaal gingen halen en mooie foto's voor Insta wilden scoren.
Ik kan er met de beste wil van de wereld geen poging tot een staatsgreep in zien. Een geweldadige betoging en het illegaal binnendringen van het capitool ja. Een coup nee.
Daar denk ik exact hetzelfde over. Maar toen waren alle wapens, crowbars, rebars etc. geen issue.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:46 schreef Briqq het volgende:
Beeld ze in met een donkere huidskleur en een BLM-vlag. Dan lukt t je vast.
Wanneer was dat geen issue?quote:Op zondag 10 januari 2021 19:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Grappig dat dat nu plotseling wel een issue is...
Anyway, volgens mij lagen de pijpbommen ook bij het republikeinse hoofdkwartier of niet dan?
Dat was zeker niet goed. Maar zeker geen poging tot machtsovername van een heel land.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar denk ik exact hetzelfde over. Maar toen waren alle wapens, crowbars, rebars etc. geen issue.
Je dacht dat je profielen bij "Big Tech" van de overheid waren ofzo?quote:Op zondag 10 januari 2021 13:51 schreef BasEnAad het volgende:
Geen goede ontwikkeling dat big tech gaat bepalen wat goed voor ons is.
Dit gelooft niemand, sorry.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar denk ik exact hetzelfde over. Maar toen waren alle wapens, crowbars, rebars etc. geen issue.
Hoop aannames weer, chapeau!quote:Op zondag 10 januari 2021 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat snap ik, als je in een wereld leeft waarin Trumpiaans volk dat verkondigt dat Biden, Clinton, Obama, nou ja alle Democrats die je kunt bedenken, kinderbloed drinken en baby's offeren aan satan (over demonisering gesproken) ziet als gewoon 'anders denkend', en dat ze dat soort praat best moeten kunnen verkondigen omdat er vrijheid van meningsuiting is, en het verklaren van een Biden tot pedo, dat is gewoon een mening die moet kunnen... en dat ze door god zelf zijn uitverkoren om messias Trump terug op de troon te plaatsen door alles wat in de weg staat uit t roeien, dat is ook 'gewoon een mening'.
Topshow weer, damsco
Aannames? Heb je ooit die webgroepjes bezocht? Hun hersenspinsels gelezen?quote:
En dat was het nu ook niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:50 schreef Herkauwer het volgende:
Dat was zeker niet goed. Maar zeker geen poging tot machtsovername van een heel land.
Het probleem is als je zelf met aannames begint dat de rest volgt. Het is een soort vicieuze cirkel, aanname op aanname en dan schelden en/of geweld.quote:
quote:
Wat geloof je niet? Dat ik BLM ook een stel idiote rellende mafketels vond die zsm met harde hand van de straat verwijderd dienden te worden?quote:
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 10 januari 2021 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
![]()
Nee, gewoon een gezellig uitje van een stel rednecks.
Oh dat wel.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat geloof je niet? Dat ik BLM ook een stel idiote rellende mafketels vond die zsm met harde hand van de straat verwijderd dienden te worden?
Of we dat wel of niet vinden staat totaal los van discussie in dit topic. Jij wil niet dat de mensen van deze protestactie over 1 kam worden geschoren en je doet het zelf net zo hard met de BLM protesten.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat geloof je niet? Dat ik BLM ook een stel idiote rellende mafketels vond die zsm met harde hand van de straat verwijderd dienden te worden?
Net zo goed, ik had het iig zeker geen "staatsgreep" danwel "coup d'etat" gevonden.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh dat wel.
Maar als er een paar BLM'ers met Afrikaanse maskers op de stoelen van Pelosi en Pence hadden gezeten, met Groen-rode-zwarte vaandels het Capitol hadden behangen en binnen waren gedrongen met grote plakkaten van Malcolm X, dan was je reactie niet geweest: "Gewoon wat mafketels".
En dat geloof ik dus voor geen meter.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zo goed, ik had het iig zeker geen "staatsgreep" danwel "coup d'etat" gevonden.
"Ik ben het niet met je eens dus vanaf nu krijg je van mijn bedrijf geen water/elektriciteit/telefoonnummer/bankrekening/internetaansluiting meer"quote:Op zondag 10 januari 2021 15:27 schreef Briqq het volgende:
[..]
Een bedrijf mag zelf beslissen waar ze wel of geen platform aan geven. Zou inderdaad goed zijn als er wetten zijn waardoor het hosten van extremistische content zoals IS-materiaal en neo-nazistisch gedachtengoed strafbaar zou zijn. Dan kan de rechter dit bekrachtigen.
Goed dat Amazon een verstandige keuze heeft gemaakt.
Dat mag, ik vind dat jullie de term nogal makkelijk gebruiken.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
En dat geloof ik dus voor geen meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |