Veiliger weet ik niet. Maar welquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
In dit geval is op een exchange laten staan veiliger...
Toegankelijker vind ik veiliger, als we even hacks buiten beschouwing laten natuurlijk hehequote:Op woensdag 13 januari 2021 21:19 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Veiliger weet ik niet. Maar wel
Toegankelijker
Misschien ben ik slecht publiek. Ben er een aantal kwijt geraakt door een hackquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Toegankelijker vind ik veiliger, als we even hacks buiten beschouwing laten natuurlijk hehe
Hehe die zelfde berichten verschijnen elke keer in een bullmarket lijkt het wel. Niet op tijd uitgecasht.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:16 schreef F.Sinatra het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ijk-180-miljoen-euro
Vervelend!
Ik zie op coingecko dat zo'n beetje de hele top 100 in het groen staatquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn alts staan anders voornamelijk in het rood ten opzichte van gisteren.
Wanneer begint het alt-seizoen?quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn alts staan anders voornamelijk in het rood ten opzichte van gisteren.
Nog langer niet nog langer niet ....quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wanneer begint het alt-seizoen?![]()
Ik zie niet veel reden om je centen in alt-coins te stoppen zolang BTC zo booming is. En ik denk dat als BTC een marketcap van $1T bereikt dat dat alleen maar erger wordt, want dan is het opeens een asset class geworden waar nog meer grote institutionals in kunnen stappen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit zou mogelijk ook de head and shoulders kunnen zijn. Of is dat onwaarschijnlijk? Ja ik weet het, glazenbol vraag.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:22 schreef dimmak het volgende:
Welkom terug 38k.Wat zullen de weak hands weer balen.
Zou kunnen, maar ik vind het aardig bullish dat de weekly candle bijna weer groen is.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dit zou mogelijk ook de head and shoulders kunnen zijn. Of is dat onwaarschijnlijk? Ja ik weet het, glazenbol vraag.
Er komt geen alt-season. Bitcoin beukt alles en iedereen aan diggelen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dat klinkt nogal onlogischquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er komt geen alt-season. Bitcoin beukt alles en iedereen aan diggelen.
Ik baal dat mijn buyorder niet is aangetiktquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:22 schreef dimmak het volgende:
Welkom terug 38k.Wat zullen de weak hands weer balen.
Geen idee. Maar ondanks de BTC-koers, blijf ik ook wat alt-bags aanhouden. Nu nog veel te veel, dus wil op den duur wel van een aantal af. Maar mijn doel is en blijft om via alts-btc-trading meer BTC te verzamelenquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
$BTC.D moet even in elkaar storten voor een altseason.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ondanks de BTC-koers, blijf ik ook wat alt-bags aanhouden. Nu nog veel te veel, dus wil op den duur wel van een aantal af. Maar mijn doel is en blijft om via alts-btc-trading meer BTC te verzamelen.
Sowieso moet BTC even in elkaar storten - dan weer lekker bijkopenquote:Op donderdag 14 januari 2021 14:20 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
$BTC.D moet even in elkaar storten voor een altseason.
Ik snap je helemaal. Maar welke houd je aan. Altijd afwegingquote:Op donderdag 14 januari 2021 13:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ondanks de BTC-koers, blijf ik ook wat alt-bags aanhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |