abonnement Unibet Coolblue
pi_197386023
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:07 schreef dimmak het volgende:
Lagarde doet haar zegje over Bitcoin. Ze heeft niet door dat haar organisatie mede verantwoordelijk is voor het ontstaan en groei van Bitcoin. ;(
Uiteraard, je zou maar als burger werken aan het tegengaan van inflatie waarbij banken niets aan rente geven maar je straks moet betalen om je vermogen te stallen. Grote investeerders roepen ook op om nu je winst te pakken. De bitcoin zakt en dezelfde investeerders kopen op de dip massaal bitcoin. Maw ze schudden steeds de zwakke handen eruit.

Uiteraard kan iets klappen. De huizenmarkt of aandelen kunnen ook klappen. Pokémon kaarten kunnen ook weer klappen.

Bovendien denkt de DNB na om overwaarde van huizen in box 3 te plaatsen.

Zolang banken en de financiële instellingen er een zooitje van maken zijn zij wel de laatste waar ik advies van wil hebben.
pi_197386619
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:40 schreef Cherni het volgende:

[..]

Bovendien denkt de DNB na om overwaarde van huizen in box 3 te plaatsen.
Ja, prachtig... kan je eindelijk met pensioen in je afgeloste woning, valt ineens die hele woning in box 3 en betaal je ongeveer net zoveel als toen je nog een hypotheek had omdat de woning meer waard is geworden :')

En dat wil DNB graag omdat het anders oneerlijk is voor huurders _O-
pi_197386646
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja, prachtig... kan je eindelijk met pensioen in je afgeloste woning, valt ineens die hele woning in box 3 en betaal je ongeveer net zoveel als toen je nog een hypotheek had omdat de woning meer waard is geworden :')

En dat wil DNB graag omdat het anders oneerlijk is voor huurders _O-
Gelukkig is het er (nog) niet doorheen.
Sowieso is die reden natuurlijk belachelijk imo.

Zowel ikzelf als mijn vrouw hebben altijd gewerkt, goed gespaard, kunnen studeren en een goed betaalde baan gekregen, in de gelukkige omstandigheid dat ook de ouders dat hebben kunnen doen, daarom een vrij huis, en wordt je alsnog op deze manier 'gepakt'.

Overigens hetzelfde voor papieren giften. Was altijd een mooie manier om je geld in stenen toch gunstig te kunnen schenken. Met een beetje pech is die hele constructie straks ook niet meer voordelig. Wel ieder jaar een akte moeten laten maken, rente betalen aan de 'geleende' en opeens is je voordeel weg. :X

Mensen die nooit iets hebben gehad....

Maar okay, we gaan offtopic. En als mod zal ik het goede voorbeeld moeten geven.

Ontopic: Wat denk je van de situatie van Bondly? Ik zie niet heel veel goed nieuws voorbij komen recentelijk. Ik zie in de TG groep vooral wat cards :D

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2021 16:19:04 ]
pi_197386715
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja, prachtig... kan je eindelijk met pensioen in je afgeloste woning, valt ineens die hele woning in box 3 en betaal je ongeveer net zoveel als toen je nog een hypotheek had omdat de woning meer waard is geworden :')

En dat wil DNB graag omdat het anders oneerlijk is voor huurders _O-
Briljant voorstel inderdaad.
pi_197386748
quote:
80s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:13 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Gelukkig is het er (nog) niet doorheen.
Sowieso is die reden natuurlijk belachelijk imo.

Zowel ikzelf als mijn vrouw hebben altijd gewerkt, goed gespaard, in de gelukkige omstandigheid dat ook de ouders dat hebben kunnen doen, daarom een vrij huis, en wordt je alsnog op deze manier 'gepakt'.

Mensen die nooit iets hebben gehad....

Maar okay, we gaan offtopic. En als mod zal ik het goede voorbeeld moeten geven.

Ontopic: Wat denk je van de situatie van Bondly? Ik zie niet heel veel goed nieuws voorbij komen recentelijk. Ik zie in de TG groep vooral wat cards :D
Beetje offtopic mocht toch nog wel? Alleen moest het allemaal wat vriendelijker, elkaar geen vliegen meer afvangen, geen "shitcoin" opmerkingen zonder gedegen onderbouwing, etc.

Wat betreft die NFT's (non-fungible tokens); dat is het hele idee van Bondly, ze werken aan Bondswap voor NFT's en Bondex als exchange en dat op minimaal 4 blockchains. Of het lukt weet je nooit bij een project maar die Brandon is iig wel een hele toffe gast en behalve dat weet hij ook veel.
pi_197386796
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Beetje offtopic mocht toch nog wel? Alleen moest het allemaal wat vriendelijker, elkaar geen vliegen meer afvangen, geen "shitcoin" opmerkingen zonder gedegen onderbouwing, etc.

Dat is het hele idee van Bondly, ze werken aan Bondswap voor NFT's en Bondex als exchange en dat op minimaal 4 blockchains. Of het lukt weet je nooit bij een project maar die Brandon is iig wel een hele toffe gast en behalve dat weet hij ook veel.
Ik drukte me wat ongelukkig uit. Ik zie recentelijk (of moet het gemist hebben) ook geen berichten meer over listing bijvoorbeeld. Waar die er voorheen wel waren. Ik zie zelf, maar misschien zie ik het verkeerd, dat als een grotere drijver voor een prijsstijging momenteel.
pi_197386816
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja, prachtig... kan je eindelijk met pensioen in je afgeloste woning, valt ineens die hele woning in box 3 en betaal je ongeveer net zoveel als toen je nog een hypotheek had omdat de woning meer waard is geworden :')

En dat wil DNB graag omdat het anders oneerlijk is voor huurders _O-
en als je je belastingen niet meer kan betalen wordt je zo uit je afbetaalde huisje geknikkerd :'(
pi_197386820
quote:
80s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:20 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik drukte me wat ongelukkig uit. Ik zie recentelijk (of moet het gemist hebben) ook geen berichten meer over listing bijvoorbeeld. Waar die er voorheen wel waren. Ik zie zelf, maar misschien zie ik het verkeerd, dat als een grotere drijver voor een prijsstijging momenteel.
Wat Brandon in één van z'n Twitch streams zei was dat ze geen listing op een grote exchange willen voordat het product enigszins "tastbaar" is, omdat het anders niet meer dan een pump-en-dump wordt.

Zo promoten ze het onlangs gelanceerde Bondswap ook niet voor de bugs eruit zijn en de ux optimaal is en laten ze eerst de community er wat mee "spelen" en feedback geven. Front-end is dus ook nog verre van klaar.

https://bswap.app/
pi_197386956
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Wat Brandon in één van z'n Twitch streams zei was dat ze geen listing op een grote exchange willen voordat het product enigszins "tastbaar" is, omdat het anders niet meer dan een pump-en-dump wordt.

Zo promoten ze het onlangs gelanceerde Bondswap ook niet voor de bugs eruit zijn en de ux optimaal is en laten ze eerst de community er wat mee "spelen" en feedback geven. Front-end is dus ook nog verre van klaar.

https://bswap.app/
Dit had ik gemist, maar verklaard dan wel waarom ik de listing disucssie niet meer terug vond. HODL dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2021 16:29:50 ]
pi_197387019
quote:
80s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:29 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Dit had ik gemist, maar verklaard dan wel waarom ik de listing disucssie niet meer terug vond. HODL dus.
Ze gaan wel werken op Binance chain (en Polkadot, Cardano, Ethereum en wss nog meer).
pi_197387120
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_197387400
Crypto.com has announced a partnership with Booking.com to deliver travel deals to all Crypto.com users, available exclusively inside the Crypto.com App. Crypto.com users who make Booking.com reservations in the App can now enjoy up to 25% off accommodations. As an added bonus, users who pay using their Crypto.com Visa Card can get up to 8% back on spending along with great travel perks
pi_197389485
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:53 schreef Piva het volgende:
Crypto.com has announced a partnership with Booking.com to deliver travel deals to all Crypto.com users, available exclusively inside the Crypto.com App. Crypto.com users who make Booking.com reservations in the App can now enjoy up to 25% off accommodations. As an added bonus, users who pay using their Crypto.com Visa Card can get up to 8% back on spending along with great travel perks
Leuk, maar voor wie geen Crypto kaart heeft kun je ook cashback krijgen in BTC via Stekking bij Booking.com *O*
Uitvinder van de biersmiley.
pi_197389514
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 18:34 schreef dimmak het volgende:

[..]

Leuk, maar voor wie geen Crypto kaart heeft kun je ook cashback krijgen in BTC via Stekking bij Booking.com *O*
Hoeveel %?
pi_197389556
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 18:35 schreef Piva het volgende:

[..]

Hoeveel %?
Helaas niet zoveel. :P Volgens mij iets van 2%.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 13 januari 2021 @ 19:03:39 #266
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197390147
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

en als je je belastingen niet meer kan betalen wordt je zo uit je afbetaalde huisje geknikkerd :'(
Nooit meer met pensioen kunnen omdat je anders je belasting niet meer kunt betalen _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_197390600
oef
pi_197391733
quote:
Lekker slim en verantwoord met zo'n bedrag omgegaan ook..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_197391770
quote:
En dat is 7002 Bitcoin minder in omloop.
pi_197391797
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 19:03 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nooit meer met pensioen kunnen omdat je anders je belasting niet meer kunt betalen _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 januari 2021 @ 20:11:31 #272
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197391835
Denk dat ik echt nooit 180M in BTC zou kunnen hebben _O- Ik zou dan echt geen oog dicht doen joh ....
pi_197392143
Er zit weer wat beweging in de koers. Om de mensen die niet in TA geloven niet voor het hoofd te stoten zet ik deze analyse even in een spoiler. Disclaimer: dit is geen advies of voorspelling.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_197392381
Total Cryptocurrencies on Coinmarketcap: 8.257

:')
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_197393504
quote:
In dit geval is op een exchange laten staan veiliger...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')