De schoenen worden vaak leuk in beeld gebracht.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:18 schreef D. het volgende:
Hij was ineens dicht
*wijst naar de TT
Ik geloof dat alles van Nike in huis door BB is aangeleverd
Die RedBS heeft zijn score binnen, een nieuws item wegens "illegale dump" me reetquote:Op zondag 10 januari 2021 11:18 schreef D. het volgende:
Hij was ineens dicht
*wijst naar de TT
Ik geloof dat alles van Nike in huis door BB is aangeleverd
Goeiequote:Op zondag 10 januari 2021 11:19 schreef engine het volgende:
Het komt er dus eigenlijk op neer dat het niet op Daan haar manier gaat en daar heeft ze moeite mee
Ik was het het net aan het typen. Als het niet op haar manier gaat kan ze er niet mee dealen.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:19 schreef engine het volgende:
Het komt er dus eigenlijk op neer dat het niet op Daan haar manier gaat en daar heeft ze moeite mee
Ja,en Theo geniet.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:19 schreef engine het volgende:
+1quote:
Ik ga nog steeds voor het "Monique-effect" er komt vast nog wel een geile vent die Daniiii gaat opgeilenquote:
Ze lopen de deur plat daar.quote:
Voor dit soort feesten kruip ik uit mijn schulp. Tot op heden tevergeefs moet ik zeggen, baggerstream en een tot op heden saai forum.quote:
Fijne bijdrage...quote:Op zondag 10 januari 2021 11:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor dit soort feesten kruip ik uit mijn schulp. Tot op heden tevergeefs moet ik zeggen, baggerstream en een tot op heden saai forum.
Eens, lijkt me vrij logisch als het zo saai is dat het gemis van je kinderen aan haar gaat knagen, ja... dat wist ze van tevoren, neemt niet weg dat je er aan gaat denken na een week met bijvoorbeeld nattealiequote:
Tenzij ze een vrachtwagen met drank achterover tikt gaat dat niet gebeuren, denk ikquote:Op zondag 10 januari 2021 11:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds voor het "Monique-effect" er komt vast nog wel een geile vent die Daniiii gaat opgeilen
inderdaad. Hij laat z'n amsterdamse accentje steeds meer vallenquote:Op zondag 10 januari 2021 11:23 schreef zodeju het volgende:
Langzaam maar zeker laat Theo horen dat het geen Amsterdammer is maar een Fries qua dialect.
Door de stream kan je lastig iets anders verwachten nog.Maar fijn om van je ongezouten mening weer te kunnen genieten.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor dit soort feesten kruip ik uit mijn schulp. Tot op heden tevergeefs moet ik zeggen, baggerstream en een tot op heden saai forum.
Duh hij is geboren en opggroeid in friesland. Dat krijg je er nooit meer uit.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:23 schreef zodeju het volgende:
Langzaam maar zeker laat Theo horen dat het geen Amsterdammer is maar een Fries qua dialect.
Fijn je mening te lezenquote:Op zondag 10 januari 2021 11:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij komt uut Snits.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Duh hij is geboren en opggroeid in friesland. Dat krijg je er nooit meer uit.
Klopt, maar Daan zoekt zelf Nathalie op.....veilig denkt ze, is nog jong. Laten zien dat ik de wijste ben en dat ze van me kan leren.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Eens, lijkt me vrij logisch als het zo saai is dat het gemis van je kinderen aan haar gaat knagen, ja... dat wist ze van tevoren, neemt niet weg dat je er aan gaat denken na een week met bijvoorbeeld nattealie
De eerste week hoorde je dat niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Duh hij is geboren en opggroeid in friesland. Dat krijg je er nooit meer uit.
Echt wel.quote:
Nahh..het ging net lekker...quote:Op zondag 10 januari 2021 11:28 schreef Benny het volgende:
Laten we het een beetje netjes en vriendelijk houden, oké?
En anders de SC.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:28 schreef Benny het volgende:
Laten we het een beetje netjes en vriendelijk houden, oké?
Liever Non Grata danquote:Op zondag 10 januari 2021 11:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat sommigen het maar niet lezen Jack, dan ben je onmiddelijk "personna non grata"
Zover ik weet woont hij al heel lang buiten friesland. Daarnaast als je moe bent dan komt leertaal weer boven, heb ik ook woon al meer dan 10 jaar in de randstad en heb me zelf meteen aangeleerd om accentloos te praten maar als ik moe ben kun je heel goed horen waar ik oorspronkelijk vandaan kom.quote:
en hij had nog wel goed geslapenquote:Op zondag 10 januari 2021 11:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zover ik weet woont hij al heel lang buiten friesland. Daarnaast als je moe bent dan komt leertaal weer boven, heb ik ook woon al meer dan 10 jaar in de randstad en heb me zelf meteen aangeleerd om accentloos te praten maar als ik moe ben kun je heel goed horen waar ik oorspronkelijk vandaan kom.
Ik ben wel een Fries,maar niet zoals Theo.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kunnen jullie ook zo grof uit de hoek komen.![]()
Hoe dan wel?quote:Op zondag 10 januari 2021 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben wel een Fries,maar niet zoals Theo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |