SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ja weet ook nooit zo goed hoe ik aardig moet zijn zonder meteen te beledigen of zoquote:Op zondag 10 januari 2021 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Maar @:Uitstraling verder wel aardig berichtje hoor, dankje.
Het komt oprecht over, dat is belangrijkste.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ook nooit zo goed hoe ik aardig moet zijn zonder meteen te beledigen of zo
Daar gaat het om, gooi de rest maar op mijn onvermogen om aardig te zijn.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het komt oprecht over, dat is belangrijkste.
Enige drukke plek 's nachts is DTS lijkt het wel maar daar wil ik liever niet heen.quote:
Nee ik drink geen alcohol.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je een wijntje?![]()
Ikke wel
quote:Op zondag 10 januari 2021 00:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Meestal komt het daadwerkelijke braken de volgende dag pas.
bOkSquote:Op zondag 10 januari 2021 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik drink geen alcohol.Ik rook een sigaretje.
quote:Op zondag 10 januari 2021 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik drink geen alcohol.Ik rook een sigaretje.
Ik kan niet meer zo goed tegen verschillende bieren door elkaar drinken als voorheen.quote:
zo drink ga ik niet zuipenquote:Op zondag 10 januari 2021 00:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Nachtbraken, soms. Meestal komt het daadwerkelijke braken de volgende dag pas.
Daarom geen bier.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zo goed tegen verschillende bieren door elkaar drinken als voorheen.
Hoeveel heb je al op?quote:Op zondag 10 januari 2021 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zo drink ga ik niet zuipen
Biertjesquote:
Mention me later nog maar eensquote:Op zondag 10 januari 2021 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Kruipt in een hoekje en gaat huilen.
Slapenquote:
Gaan slapen.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:54 schreef Moira het volgende:
[..]
Mention me later nog maar eens![]()
[..]
Slapen![]()
RIP aan de nabestaandenquote:
Oke oke als ik je weer ergens spot dan lok ik je weer hierheen.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:54 schreef Moira het volgende:
[..]
Mention me later nog maar eens![]()
[..]
Slapen![]()
quote:Op zondag 10 januari 2021 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oke oke als ik je weer ergens spot dan lok ik je weer hierheen.Trusten!
Gooit er eens een tiet uit dan?quote:Op zondag 10 januari 2021 00:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Nachtbraken, soms. Meestal komt het daadwerkelijke braken de volgende dag pas.
Hete jij niet eerst FANNN?quote:Op zondag 10 januari 2021 01:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ik weer niet wie je bent maar wat een warm welkom!![]()
Ja FANN dat kloptquote:
Ik herkende je aan je UI, die is me altijd bijgebleven. Volgens mij heb ik je hier wel eens voorbij zien komen in het verledenquote:Op zondag 10 januari 2021 01:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja FANN dat klopt![]()
en FANNvan het eerste uur en toen FANNvanhetlaatsteuur![]()
Lang verhaal![]()
Maar ik ben dezelfde
NEE NIET DOEN! ik ken je nétquote:Op zondag 10 januari 2021 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Twijfel nog steeds over naamsverandering.
quote:Op zondag 10 januari 2021 01:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
NEE NIET DOEN! ik ken je nét
Iedereen kent mij toch al als Ama.quote:Op zondag 10 januari 2021 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik wil dan gewoon stuk van mijn naam halen.
Ama?quote:Op zondag 10 januari 2021 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik wil dan gewoon stuk van mijn naam halen.
quote:Op zondag 10 januari 2021 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Iedereen kent mij toch al als Ama.
ahquote:
Haha zo mag je mij nu ook gewoon noemen hoor.quote:Op zondag 10 januari 2021 01:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Okédat kan ik wel onthouden
Dat typt lastig.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit er eens een tiet uit dan?
Is ook wel makkelijker dus ga ik ook doenquote:Op zondag 10 januari 2021 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha zo mag je mij nu ook gewoon noemen hoor.
quote:Op zondag 10 januari 2021 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit er eens een tiet uit dan?
en het is een beetje koud ookquote:
eh... medicijnenquote:Op zondag 10 januari 2021 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar even drinken pakken en pillen slikken.
Drink al zeker geen 5 jaar geen alcohol meer.quote:Op zondag 10 januari 2021 01:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... medicijnen![]()
die hoef ik alleen 's morgens,
dus daarom kan je nu niet drinken naruutlijk
Daar begon ik niet meer aanquote:Op zondag 10 januari 2021 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Drink al zeker geen 5 jaar geen alcohol meer.Misschien wel langer maar ben gestopt met bijhouden haha.
Blowen neem ik aan?quote:Op zondag 10 januari 2021 01:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar begon ik niet meer aan![]()
Maar vroeger vond ik wel leuk, soms té leuk... voordat het een keertje fout ging...![]()
Nooit meer gedaan
Veel kijkplezier.quote:Op zondag 10 januari 2021 01:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]meer niet hoor....
doei doei....
... de PAMAquote:Op zondag 10 januari 2021 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Iedereen kent mij toch al als Ama.
Hoiquote:
Was leuk om je geroerbakt te hebbenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 01:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was leuk om je geroerbakt te hebben
Het was vanavond dan ook drukke avond.quote:Op zondag 10 januari 2021 01:46 schreef engine het volgende:
Ik ben daar echt heel slecht in. Te druk ook op dit tijdstip
gaat z'n gangetje, fors corona-moe maar wie is dat niet. Verder gezond en wel en drukquote:
Gaat ook wel lekker, alleen ook corona moe en beetje winterdipquote:Op zondag 10 januari 2021 02:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat z'n gangetje, fors corona-moe maar wie is dat niet. Verder gezond en wel en druk
Daar?
Laatste week postte Fles telkens een bericht hoeveel langer de dagen alweer worden.quote:Op zondag 10 januari 2021 02:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat ook wel lekker, alleen ook corona moe en beetje winterdip
Denk dat we eerst nog een periode door de vrieskou moetenquote:Op zondag 10 januari 2021 02:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laatste week postte Fles telkens een bericht hoeveel langer de dagen alweer worden.
Toch al gauw 1.5 minuut per dag. Positief weer richting de langere dagen en het betere weer
yep, ben ik ook bang voorquote:Op zondag 10 januari 2021 02:20 schreef 111210 het volgende:
[..]
Denk dat we eerst nog een periode door de vrieskou moeten
Van mijn mag het ook nog wel gaan sneeuwen, dan hebben we tengeminste nog iets aan de winter.quote:Op zondag 10 januari 2021 02:23 schreef 111210 het volgende:
Wat mij betreft mag het hier ook wel een paar dagen zoals spanje zijn, leuk weer een keer een witte omgeving.
quote:Op zondag 10 januari 2021 02:23 schreef 111210 het volgende:
Wat mij betreft mag het hier ook wel een paar dagen zoals spanje zijn, leuk weer een keer een witte omgeving.
Precies, paar weken vorst, kou en sneeuw, en dan begin maart naar een vroege lentequote:Op zondag 10 januari 2021 02:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van mijn mag het ook nog wel gaan sneeuwen, dan hebben we tengeminste nog iets aan de winter.
Klein maandje sneeuw en dan in Maart meteen de lente in knallenquote:Op zondag 10 januari 2021 02:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Precies, paar weken vorst, kou en sneeuw, en dan begin maart naar een vroege lente
precies, dan zijn de winter fanboys ook tevereden, en de lente lovers hebben een vroege lentequote:Op zondag 10 januari 2021 02:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klein maandje sneeuw en dan in Maart meteen de lente in knallen
Weinig mentale weerbaarheid denk ik. Eigenlijk zijn we maar een verwend stelletje.quote:Op zondag 10 januari 2021 08:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Het zal je dochter wezen, wel schrijnend.
https://www.trouw.nl/cs-bbdc324a
Maar waarom speelt dit probleem zo sterk in NL?
NL heeft met STIP de meeste psychologen en psychiaters per inwoner. En nog is het te weinig.
Gaat het mis bij de bron? Bij de scholen, de opvoeding??
En voor de ouders, als het zo slecht gaat met je kind dan stel jeje toch niet zo afhankelijk op van GGZ?
Dan kies je toch een particuliere club die goed is.
Ik ging 20uur per week extra werken om dat te betalen zeg maar.
[ afbeelding ]
Ja ik geloof dat er heel veel is bezuinigd op de ggzquote:Op zondag 10 januari 2021 08:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Het zal je dochter wezen, wel schrijnend.
https://www.trouw.nl/cs-bbdc324a
Maar waarom speelt dit probleem zo sterk in NL?
NL heeft met STIP de meeste psychologen en psychiaters per inwoner. En nog is het te weinig.
Gaat het mis bij de bron? Bij de scholen, de opvoeding??
En voor de ouders, als het zo slecht gaat met je kind dan stel jeje toch niet zo afhankelijk op van GGZ?
Dan kies je toch een particuliere club die goed is.
Ik ging 20uur per week extra werken om dat te betalen zeg maar.
[ afbeelding ]
Bitterbal staat wel consequent bovenaan of lijkt dat zoquote:Op zondag 10 januari 2021 09:18 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 09-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 141 bitterbal
02 126 UitStraling
03 108 Amarantha
04 078 FranticDJ
05 077 Dr_Flash
06 076 Budapestenaar
07 066 Citizen.Erased
08 054 Lospedrosa
09 053 dud0r
10 041 EttovanBelgie
11 034 CherryLips
11 034 Karzai
13 028 liesje1979
14 027 mschol
14 027 crv
14 027 IJsdraakje
17 024 Makrelis
18 021 Koen66
19 014 gianni61
20 011 LTVDK
20 011 kwiwi
22 007 Bomenverzameling
23 006 van_Lamehuizen
24 002 Moonlight
25 001 DaMart
klik hier voor meer stats
lijkt maar zoquote:Op zondag 10 januari 2021 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bitterbal staat wel consequent bovenaan of lijkt dat zo
quote:
Haags is dan ook een geval apartquote:Op zondag 10 januari 2021 09:31 schreef Makrelis het volgende:
Haags stond op een gegeven moment in meerdere fora bovenaan.
Ik sta hier niet in.quote:Op zondag 10 januari 2021 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zal je gisteren wel niet genoeg gepost hebben hier.quote:
Ik mag hem ook welquote:Op zondag 10 januari 2021 09:33 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik mag 'm wel, maar hee, we hebben allemaal wel wat.
Dat denk ik idd.quote:Op zondag 10 januari 2021 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zal je gisteren wel niet genoeg gepost hebben hier.
[..]
Ik mag hem ook wel
gelukkig maar denk ik dan altijd als ik de cijfers zie: ik heb tenminste nog andere zaken naast fok om te doenquote:Op zondag 10 januari 2021 09:31 schreef Makrelis het volgende:
Haags stond op een gegeven moment in meerdere fora bovenaan.
baggerbalquote:Op zondag 10 januari 2021 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zodra je een bepaald label hebt moet je er ook nog maar eens vanaf zien te komen. Een deel is ook verzekeringstechnisch om simpelweg een vergoeding te kunnen krijgen.quote:Op zondag 10 januari 2021 09:26 schreef Makrelis het volgende:
Psychologen zijn volgens mij te veel met zichzelf bezig. Proberen mensen een niet bestaand probleem aan te praten zodat zij werk hebben. Allemaal ronkende titels ook, maar ergens een handtekening onder zetten is te moeilijk. Praatclubjes...
Ja lol. Met reclassering (BOA 'n bloedneus bezorgd) had ik er vier. Proces-regisseuse en 3 uitvoerenden: 'n moedertype, 'n manwijf en eentje die nog in opleiding was. Ik las dat rapport van ze en ik zei: 'Jullie hebben mijn verhaal compleet verdraaid, zo gaat het niet. Ik ben niet verplicht om hier te komen. Ik betaal die boete wel. Er zijn ook nog mensen die geacht worden zinnig werk te verrichten.'quote:Op zondag 10 januari 2021 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra je een bepaald label hebt moet je er ook nog maar eens vanaf zien te komen. Een deel is ook verzekeringstechnisch om simpelweg een vergoeding te kunnen krijgen.
Ziet er uit als leuk speelgoed. Wat doet het?quote:Op zondag 10 januari 2021 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb net deze gekocht![]()
De 3D-printed standaard dan
[ afbeelding ]
Ga naar de ochtend en avond mis. Dan heb je je halve dag al gevuld.quote:
Waarom sla je een boa een bloedneus?quote:Op zondag 10 januari 2021 09:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja lol. Met reclassering (BOA 'n bloedneus bezorgd) had ik er vier. Proces-regisseuse en 3 uitvoerenden: 'n moedertype, 'n manwijf en eentje die nog in opleiding was. Ik las dat rapport van ze en ik zei: 'Jullie hebben mijn verhaal compleet verdraaid, zo gaat het niet. Ik ben niet verplicht om hier te komen. Ik betaal die boete wel. Er zijn ook nog mensen die geacht worden zinnig werk te verrichten.'
Het is wel belangrijk dat ze er zijn want als ik in de wachtkamer rondkeek zaten er wel wat ontspoorde types. Met getatoeerde hakenkruizen dat soort dingen.
Grapjasquote:Op zondag 10 januari 2021 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga naar de ochtend en avond mis. Dan heb je je halve dag al gevuld.
quote:Op zondag 10 januari 2021 09:52 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ziet er uit als leuk speelgoed. Wat doet het?
Je kan ook gaan wandelen of een stukje fietsenquote:
Ik ga zo wandelen.quote:Op zondag 10 januari 2021 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook gaan wandelen of een stukje fietsen
M'n teckel voelde zich bedreigd en ze bleven maar op ons afkomen. Ik zei nog dat ze afstand moesten houden. Toch doen. 1 tik, weg BOA van minstens 120kg. Goed bel je vriendjes van de kit maar. Ik breng even de hond thuis, ben zo terug. Kwamen ze met 6 agenten en 3 busjes.quote:Op zondag 10 januari 2021 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom sla je een boa een bloedneus?
En waarom kwamen ze op je af?quote:Op zondag 10 januari 2021 10:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
M'n teckel voelde zich bedreigd en ze bleven maar op ons afkomen. Ik zei nog dat ze afstand moesten houden. Toch doen. 1 tik, weg BOA van minstens 120kg. Goed bel je vriendjes van de kit maar. Ik breng even de hond thuis, ben zo terug. Kwamen ze met 6 agenten en 3 busjes.De 2 rechercheurs tijdens verhoormoesten wel om m'n verhaal lachen
Aha, soort van Groovebox?quote:
tis maar wat je normaal vindtquote:Op zondag 10 januari 2021 10:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
M'n teckel voelde zich bedreigd en ze bleven maar op ons afkomen. Ik zei nog dat ze afstand moesten houden. Toch doen. 1 tik, weg BOA van minstens 120kg. Goed bel je vriendjes van de kit maar. Ik breng even de hond thuis, ben zo terug. Kwamen ze met 6 agenten en 3 busjes.De 2 rechercheurs tijdens verhoormoesten wel om m'n verhaal lachen
liep allemaal wat uit de hand dus.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Loslopende hond, wat 'ie heel z'n leven heeft gedaan. Een zeer gehoorzaam dier.
waar het niet mocht?quote:Op zondag 10 januari 2021 10:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Loslopende hond, wat 'ie heel z'n leven heeft gedaan. Een zeer gehoorzaam dier.
Inderdaad, hier binnendijks, alleen voetgangers en fietsverkeer. Er was niets aan de hand tot die 120kg zware BOAtokkies meenden zich te moeten laten gelden.. Echter, Ik tolereer geen intimiderend gedrag. Bovendien dien ik mijn hont te beschermen no matter what, net als mijn vriendin.quote:
genoeg hier in de buurt,quote:
Dan noem je die boa een tokkie maar jij slaat hem een bloedneusquote:Op zondag 10 januari 2021 10:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Inderdaad, hier binnendijks, alleen voetgangers en fietsverkeer. Er was niets aan de hand tot die 120kg zware BOAtokkies meenden zich te moeten laten gelden.. Echter, Ik tolereer geen intimiderend gedrag. Bovendien dien ik mijn hont te beschermen no matter what, net als mijn vriendin.
Ze lopen hier ook wel los op het strand. Geen probleem, maar wel kut als zo'n beest tegen je aanspringt. Dat hoeft van mij niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg hier in de buurt,
en hoop plekken waar het niet officieel mag, maar boas er geen probleem van maken
Honten horen niet tegen mensen op te springen. Kwestie van opvoeding.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze lopen hier ook wel los op het strand. Geen probleem, maar wel kut als zo'n beest tegen je aanspringt. Dat hoeft van mij niet.
Sommige zijn berucht hoor. Gepest op de basisschool en hebben nu een notitieblokquote:Op zondag 10 januari 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat je in nederland niet heel veel gevaar loopt door loslopende boa's
Dat ja. Maar niet iedereen doet dat even goed.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Honten horen niet tegen mensen op te springen. Kwestie van opvoeding.
op het strand mag het in de winterperiode, voor de duinen geldt een aanlijnplicht:quote:Op zondag 10 januari 2021 10:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze lopen hier ook wel los op het strand. Geen probleem, maar wel kut als zo'n beest tegen je aanspringt. Dat hoeft van mij niet.
Erg leuk speelgoed. Heb er (nog steeds) te weinig tijd aan besteed, maar komt al aardig geluid uit.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:19 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zo'n 303 dacht ik. Gerse dingen zijn dat ook.
Wel oppassen met glijden. Ik ging net bijna onderuit toen ik wat in de kliko ging doenquote:Op zondag 10 januari 2021 10:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga zo wandelen.
En nog naar de supermarkt.
Er zijn meer stranden dan alleen bij den Haagquote:Op zondag 10 januari 2021 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
op het strand mag het in de winterperiode, voor de duinen geldt een aanlijnplicht:
https://strand-denhaag.nl/overzicht/honden
quote:Op zondag 10 januari 2021 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn meer stranden dan alleen bij den Haag
Je verwacht het nietquote:
Klopt. Helaas houd niet iedereen zich daar aan.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
op het strand mag het in de winterperiode, voor de duinen geldt een aanlijnplicht:
https://strand-denhaag.nl/overzicht/honden
Valt mee hierquote:Op zondag 10 januari 2021 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel oppassen met glijden. Ik ging net bijna onderuit toen ik wat in de kliko ging doen
Dat is ook ellende idd.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:31 schreef Makrelis het volgende:
We hebben hier meer last van wielrennerts dan van loslopende honten naar mijn idee.
Moet er wel op gecontroleerd worden. Als ze het hier zouden bekeuren dan zal er nog overal stront liggen want er controleert niemand op.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:33 schreef FranticDJ het volgende:
Deze gemeente is een van de weinige waar je een bekeuring kan krijgen als je de hondengerrie niet opruimt. Zou overal ingevoerd moeten worden
Je moet het ook maar net zien.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet er wel op gecontroleerd worden. Als ze het hier zouden bekeuren dan zal er nog overal stront liggen want er controleert niemand op.
doen ze hierquote:Op zondag 10 januari 2021 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet er wel op gecontroleerd worden. Als ze het hier zouden bekeuren dan zal er nog overal stront liggen want er controleert niemand op.
Dat is wel heel heftig.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doen ze hiergeloof dat je hier zelfs een boete kan krijgen als je geen zakje bij je hebt tijdens het uitlaten.
Dat je hond zit te schijten?quote:
Mja wel vrij asociaal ook. En wat je hier veel hebt zijn belgen die schijt hebben aan de Nederlandse verkeersregels. End an ook nog omgeven door 'verkeersregelaars' op motoren die het verkeer gaan regelen, maar ook daarin niet voldoen aan de verkeersregels.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wielrenners blijven tenminste nog op de openbare weg. Die MTB'ers die rijden werkelijk overal rond.
quote:Op zondag 10 januari 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
We gaan de volgende stage in, hondengerries
Als de Duitse doggen brokken aten ipv vlees kon je er met 5 van die honden met een kruiwagen achteraan lopenquote:Op zondag 10 januari 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
Hier ook hoor. Ik ruim het uit mezelf op, daar is de dreiging van een prent niet voor nodig. Staan ook bordjes: Geen opruimplicht, wel aangelijnd / losloopgebied. Is toch ook vies, poep in de openbare ruimte. Zwerfafval vind ik ook heel storend. Hier een bankje bij de groenstrook, liggen regelmatig ponypacks (cocaine-envelopjes). Die ruim ik dan maar op als ik die zie liggen. Er spelen gofferdomme ook kinderen.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:33 schreef FranticDJ het volgende:
Deze gemeente is een van de weinige waar je een bekeuring kan krijgen als je de hondengerrie niet opruimt. Zou overal ingevoerd moeten worden
quote:Op zondag 10 januari 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
Daar ben ik een beetje huiverig voor in 'ons beroepengebied' want de restanten van de inhoud blijven wel (vrij lang) aan je kladden hangen. Leuk als je dan ineens zo'n swipe test krijgt.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:39 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Ik ruim het uit mezelf op, daar is de dreiging van een prent niet voor nodig. Staan ook bordjes: Geen opruimplicht, wel aangelijnd / losloopgebied. Is toch ook vies, poep in de openbare ruimte. Zwerfafval vind ik ook heel storend. Hier een bankje bij de groenstrook, liggen regelmatig ponypacks (cocaine-envelopjes). Die ruim ik dan maar op als ik die zie liggen. Er spelen gofferdomme ook kinderen.
En dat terwijl er gewoon van die zakken zijn die je aan een paard kan hangen.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
Heeft nog wel wat stennis opgeleverd toen ze ook paardrijders gingen bekeuren voor die kinderkopjes die daar uit komen..
Vonden de heren en dames ruiter allemaal niet hun probleem enzo.
Dat eenhond zit te schijten.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel heel heftig.
[..]
Dat je hond zit te schijten?
Hoe moeten die arme kinderen dan aan hun gratis restjes drugs komenquote:Op zondag 10 januari 2021 10:39 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Ik ruim het uit mezelf op, daar is de dreiging van een prent niet voor nodig. Staan ook bordjes: Geen opruimplicht, wel aangelijnd / losloopgebied. Is toch ook vies, poep in de openbare ruimte. Zwerfafval vind ik ook heel storend. Hier een bankje bij de groenstrook, liggen regelmatig ponypacks (cocaine-envelopjes). Die ruim ik dan maar op als ik die zie liggen. Er spelen gofferdomme ook kinderen.
Daar heb je groot gelijk in. Ik heb standaard latexhandjes bij me, al jaren. Tik overgehouden van zeeleef om dode vogels over de muur te zetten.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daar ben ik een beetje huiverig voor in 'ons beroepengebied' want de restanten van de inhoud blijven wel (vrij lang) aan je kladden hangen. Leuk als je dan ineens zo'n swipe test krijgt.
Met een vettingquote:Op zondag 10 januari 2021 10:47 schreef Makrelis het volgende:
Heb jij wel 'ns zo'n test gehad FranticDJ? Ik nog nooit. In de offshore en olie/gas doen ze het volgens mij alleen als er een vermoeden bestaat.
🍑quote:Op zondag 10 januari 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Trumpje krijgt woensdag toch de perzik aan zijn broek.
quote:Op zondag 10 januari 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Trumpje krijgt woensdag toch de perzik aan zijn broek.
quote:Op zondag 10 januari 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest goed kijken wat het was.
een peachquote:Op zondag 10 januari 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest goed kijken wat het was.
Opvallend dat jij daar gelijk naar kijktquote:Op zondag 10 januari 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opvallend dat die hond zijn lippenstift binnen weet te houden
Op vliegvelden vast toch wel eens controles gehad? Van die sweeps.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:47 schreef Makrelis het volgende:
Heb jij wel 'ns zo'n test gehad FranticDJ? Ik nog nooit. In de offshore en olie/gas doen ze het volgens mij alleen als er een vermoeden bestaat.
Aan de grens van landen... Hmm, ik echt nog nooit ook daar niet. Waar ik nu werk zal ik er wel mee te maken krijgen. Daar doen ze het onder het mom van dat men mogelijk in contact is gekomen met gevaarlijke stoffen. Wordt er een volledige analyse gedaan in het Maasstadlab.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met een vetting
bij incidenten
aan de grens van landen
quote:Op zondag 10 januari 2021 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Opvallend dat jij daar gelijk naar kijkt
Nooit, en ik ben behoorlijk gereisd. Wel inentingenboekje en medische keuring moeten laten zien.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op vliegvelden vast toch wel eens controles gehad? Van die sweeps.
Nee want moet eerst nog die ene bellen om te kijken of de andere ziek isquote:Op zondag 10 januari 2021 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je de wekker voor morgen al gezet?
Dan zie ik er vast verdacht uit.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nooit, en ik ben behoorlijk gereisd. Wel inentingenboekje en medische keuring moeten laten zien.
Nja op vliegvelden doen ze het vooral aan de hand van laptops. Als ze daar iets op vinden gaan ze je handen proberen en je laptop openschroeven enzo.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:52 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Aan de grens van landen... Hmm, ik echt nog nooit ook daar niet. Waar ik nu werk zal ik er wel mee te maken krijgen. Daar doen ze het onder het mom van dat men mogelijk in contact is gekomen met gevaarlijke stoffen. Wordt er een volledige analyse gedaan in het Maasstadlab.
Nee geen kwik in het bloed gevonden, maar wel wat anders.
bij thuiskomst werd ik ook steevast bij de douane op Schiphol er uit gepikt hoorquote:Op zondag 10 januari 2021 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zie ik er vast verdacht uit.
Warmer dan nuquote:Op zondag 10 januari 2021 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat wel koud worden volgende week; hoop dat de scooter van bitterbal dan wil starten.
Dat heb ik bij douane. Ze willen meestal m'n bagage inkijken.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zie ik er vast verdacht uit.
Verdubbeling van de temperatuur zelfsquote:
Ach das ist der helmup! wie die helm von deinen Schwans! verheirate sich dich mit die purperen Mövenpick?quote:Op zondag 10 januari 2021 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Alweer ruim 2 minuten (2:02) meer daglcht dan gisteren![]()
In WO2 waren bruiloften op afstand toegestaan, waarbij de afwezige bruidegom vervangen werd door een stalen helm
Ja, het blijft een Duits ding
quote:Op zondag 10 januari 2021 11:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verdubbeling van de temperatuur zelfs
Dan ben ik in vermommingquote:Op zondag 10 januari 2021 11:02 schreef mschol het volgende:
[..]
oh.. dan kan ik na lockdown gewoon binnen komen rollen, bitterbal @ werk gadeslaan
Nee 25 cm sneeuw!!quote:Op zondag 10 januari 2021 11:03 schreef mschol het volgende:
ik wil winter, zoeen waarbij het hele land in paniek is omdat er 5cm sneeuw valt die blijft liggen
100 cm sneeuw!quote:
ook prima hoor, als het maar blijft liggen en het land in paniek raakt omdat ze sneeuwval hebbenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die had ik net onder mijn copy paste zitten
Beetje overdreven dit hoorquote:
Dit is wel echt waar, zelfs buiten Europa en in criminele landen krijg ik als hippie-uitziende backpacker nooit meer dan de standaardchecksquote:Op zondag 10 januari 2021 11:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
'Dat zijn hippies, die hebben toch geen geld om voor veel geld dingen in te voeren.'
Een vriend van me is hierdoor juist eens staande gehouden omdat er substanties om een bom mee te maken op zijn werkschoenen werden aangetroffen. Bleek later om een sterk schoonmaakmiddel te gaan wat op onze studentenvereniging wordt gebruikt om de bar en taps eens per twee weken grondig te reinigenquote:Op zondag 10 januari 2021 11:08 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb er per toeval een foefje voor gevonden om door te mogen lopen op Schiphol. Eruitzien als arbeider. Veiligheidslaarzen dragen is de trick. Maar ja, die neem ik niet mee op vakantie.
Okquote:
Ik weet niet eens wat relatie is.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:11 schreef UitStraling het volgende:
https://www.sgxl.nl/onder(...)-relatie-ligt-rechts
Eeeuhm, ik weet nooit wat rechts en links is.
Maar is het dan rechts als je in bed ligt of rechts als je voor het bed staat?quote:Op zondag 10 januari 2021 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat mysterie heb ik ook nooit weten te doorgronden.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar is het dan rechts als je in bed ligt of rechts als je voor het bed staat?
krijgen wij een letter of guarantee voor mee van het bedrijfquote:Op zondag 10 januari 2021 11:14 schreef Makrelis het volgende:
Koffer vol gereedschap en meetinstrumenten, paneeltjes waar draadjes uithangen die ik ergens moest gaan inbouwen. Dat houdt ook vaak op. Alles moeten gaan uitleggen aan een leek. Gaat erom dat het geloofwaardig is wat ik zeg denk ik.
Netjes. Dat is bij mij niet altijd het geval geweest. Krijg meestal wel een letter of invitation mee. Om aan te tonen dat ik voor werk kom.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
krijgen wij een letter of guarantee voor mee van het bedrijf
ja van de lokale agentquote:Op zondag 10 januari 2021 11:17 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Netjes. Dat is bij mij niet altijd het geval geweest. Krijg meestal wel een letter of invitation mee. Om aan te tonen dat ik voor werk kom.
Voor de kijkers links als je voor je bed staat? Of als je in bed ligt op je rug links?quote:Op zondag 10 januari 2021 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben eens wat douanepapieren vergeten. Kreeg ik ook net een controle op een Duits vliegveldquote:Op zondag 10 januari 2021 11:17 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Netjes. Dat is bij mij niet altijd het geval geweest. Krijg meestal wel een letter of invitation mee. Om aan te tonen dat ik voor werk kom.
Ik ga altijd maar bij de deur liggen, dat is onbewust mannelijk denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de kijkers links als je voor je bed staat? Of als je in bed ligt op je rug links?
ik verwacht van niet, teveel gedoe voor iemand die nog krap 10 dagen in office zit..quote:Op zondag 10 januari 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar gaat Trumpy McTrumpface nou nog afgezet worden? Dan moeten ze wel opschieten.
Duitsland lol. Noem je ook wat op. Die zijn vrij genau zegmaar. Ook met controles.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben eens wat douanepapieren vergeten. Kreeg ik ook net een controle op een Duits vliegveld![]()
Uiteindelijk begrepen ze wel wat ik ging doen en waarom ik met spullen aan het slepen was
Ja maar met een impeachment kan hij zich -dacht ik- niet meer verkiesbaar stellen in 2024 ofzo en pakken ze hem ook z'n pensioen en beveiliging etc af.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verwacht van niet, teveel gedoe voor iemand die nog krap 10 dagen in office zit..
Jawel dat gaat gebeuren, ze zijn er eindelijk achter gekomen hoe gevaarlijk de man is en ze kunnen dit niet laten liggen anders kalft hun vorm van democratie af.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verwacht van niet, teveel gedoe voor iemand die nog krap 10 dagen in office zit..
Ja en ze zullen wat moeten met het idee dat een zittende president een poging tot een staatsgreep heeft ondernomen.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Impeachment op dit moment heeft nog steeds erg veel nut, omdat hij hierdoor allerlei zaken voor in de toekomst misloopt. Bijvoorbeeld enorme geldbedragen en de mogelijkheid om over vier jaar weer deel te nemen aan de verkiezingen.
Ik heb er wel mee te makenquote:Op zondag 10 januari 2021 11:19 schreef Makrelis het volgende:
Voorlopig werken we in Nederland toch FranticDJ. Geen gedoe wat dat betreft.
symbolische impeachment..quote:Op zondag 10 januari 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar gaat Trumpy McTrumpface nou nog afgezet worden? Dan moeten ze wel opschieten.
quote:Op zondag 10 januari 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.nl/Dum(...)YN2HYBXFHEZ2EWD&th=1
Bijna door m'n zakjes heen. Maar hallo Amazon
Wat?quote:Ben je ook geïnduceerd van minderwaardige, voortdurend uitlopende papieren vuilniszakken?
Jij bent niet geïnduceerd?quote:
Goh.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
Ik las die verkoper als Anus ipv allnus
ik zie het iig niet meer gebeurenquote:Op zondag 10 januari 2021 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel dat gaat gebeuren, ze zijn er eindelijk achter gekomen hoe gevaarlijk de man is en ze kunnen dit niet laten liggen anders kalft hun vorm van democratie af.
Ja, dat was nogal onhandig. Bijna mijn vlucht gemist daardoor.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Duitsland lol. Noem je ook wat op. Die zijn vrij genau zegmaar. Ook met controles.
Amazon Prime is top. Kun je ook nog hoop goede series kijken ook.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat Pence juist zijn carrière ermee red maar eigenlijk heeft hij dat al gedaan en nog veel meer, hij is aan de zijde van het congres gaan staan ondanks enorme druk van Trump en Guiliani en daarmee feitelijk de redder van het land en de democratie, je zag de adoratie en dankbaarheid in alles, vooral bij Pelosi, mooi en groots historisch moment toch wel en Pence flikte dat uit rechtschapenheid.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie het iig niet meer gebeuren
teveel reps die trump nog steunen en pence wil zijn politieke carriere echt niet op het spel zetten voor de 25th
of je neemt ze gewoon mee met boodschappen doenquote:Op zondag 10 januari 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Als hij door zou zetten is hij meteen de gedoodverfde presidentskandidaat voor de Republikeinen.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat Pence juist zijn carrière ermee red maar eigenlijk heeft hij dat al gedaan en nog veel meer, hij is aan de zijde van het congres gaan staan ondanks enorme druk van Trump en Guiliani en daarmee feitelijk de redder van het land en de democratie, je zag de adoratie en dankbaarheid in alles, vooral bij Pelosi, mooi en groots historisch moment toch wel en Pence flikte dat uit rechtschapenheid.
Daar zit hem de crux, hij zal daarmee wel de Trump fans achter zich moeten krijgen en die haten hem op dit moment.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
Zie pence wel als tegenstander van Biden over 4 jaar.
Mooi werk hoor wat je gaat doen.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb er wel mee te maken
Naja ook vanuit Nederland.
Ja dat zou het inderdaad zijn maar ik denk dat zijn eigen achterban niet groot genoeg is.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als hij door zou zetten is hij meteen de gedoodverfde presidentskandidaat voor de Republikeinen.
Niet genoeg om op de Democraten te stemmen. Risico is dat ze dan niet gaan stemmen.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zit hem de crux, hij zal daarmee wel de Trump fans achter zich moeten krijgen en die haten hem op dit moment.
Beter ook om de Democraten aan de macht te hebben. Die zijn nog iets progressieverquote:Op zondag 10 januari 2021 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zou het inderdaad zijn maar ik denk dat zijn eigen achterban niet groot genoeg is.
Ja precies die zullen dan niet gaan stemmen eerder, het is ook wel veelzeggend dat hij er de 20e wel bij zal zijn in plaats van Trump.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet genoeg om op de Democraten te stemmen. Risico is dat ze dan niet gaan stemmen.
Het is maar net in welke tijdsgeest je dit bekijkt, vroeger was het andersom, de Democraten waren de xenofobische boeren en de Republikeinen de verheven industriële Yankees.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beter ook om de Democraten aan de macht te hebben. Die zijn nog iets progressiever
quote:Op zondag 10 januari 2021 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Tenzij het een drukke weg is heb ik helemaal geen last van loslopende honden.
Terwijl ik veel MTB. Door de jaren zie ik aan de hond wat die gaat doen en nooit problemen mee gehad.
BOAs heb ik dan wel weer problemen mee.
Een maat van mij heeft eens zo’n figuur opgetild tot boven zijn hoofd en zeker 2 meter weggegooid in weiland achter prikkeldraad.
Daarna spring de man in het prikkeldraad (om eruit te komen) en kwam half naakt achter ons aan.
Is denk ik ook nog wel steeds zo een beetje.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar net in welke tijdsgeest je dit bekijkt, vroeger was het andersom, de Democraten waren de xenofobische boeren en de Republikeinen de verheven industriële Yankees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |