SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ja weet ook nooit zo goed hoe ik aardig moet zijn zonder meteen te beledigen of zoquote:Op zondag 10 januari 2021 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Maar @:Uitstraling verder wel aardig berichtje hoor, dankje.
Het komt oprecht over, dat is belangrijkste.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ook nooit zo goed hoe ik aardig moet zijn zonder meteen te beledigen of zo
Daar gaat het om, gooi de rest maar op mijn onvermogen om aardig te zijn.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het komt oprecht over, dat is belangrijkste.
Enige drukke plek 's nachts is DTS lijkt het wel maar daar wil ik liever niet heen.quote:
Nee ik drink geen alcohol.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je een wijntje?![]()
Ikke wel
quote:Op zondag 10 januari 2021 00:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Meestal komt het daadwerkelijke braken de volgende dag pas.
bOkSquote:Op zondag 10 januari 2021 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik drink geen alcohol.Ik rook een sigaretje.
quote:Op zondag 10 januari 2021 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik drink geen alcohol.Ik rook een sigaretje.
Ik kan niet meer zo goed tegen verschillende bieren door elkaar drinken als voorheen.quote:
zo drink ga ik niet zuipenquote:Op zondag 10 januari 2021 00:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Nachtbraken, soms. Meestal komt het daadwerkelijke braken de volgende dag pas.
Daarom geen bier.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zo goed tegen verschillende bieren door elkaar drinken als voorheen.
Hoeveel heb je al op?quote:Op zondag 10 januari 2021 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zo drink ga ik niet zuipen
Biertjesquote:
Mention me later nog maar eensquote:Op zondag 10 januari 2021 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Kruipt in een hoekje en gaat huilen.
Slapenquote:
Gaan slapen.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:54 schreef Moira het volgende:
[..]
Mention me later nog maar eens![]()
[..]
Slapen![]()
RIP aan de nabestaandenquote:
Oke oke als ik je weer ergens spot dan lok ik je weer hierheen.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:54 schreef Moira het volgende:
[..]
Mention me later nog maar eens![]()
[..]
Slapen![]()
quote:Op zondag 10 januari 2021 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oke oke als ik je weer ergens spot dan lok ik je weer hierheen.Trusten!
Gooit er eens een tiet uit dan?quote:Op zondag 10 januari 2021 00:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Nachtbraken, soms. Meestal komt het daadwerkelijke braken de volgende dag pas.
Hete jij niet eerst FANNN?quote:Op zondag 10 januari 2021 01:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ik weer niet wie je bent maar wat een warm welkom!![]()
Ja FANN dat kloptquote:
Ik herkende je aan je UI, die is me altijd bijgebleven. Volgens mij heb ik je hier wel eens voorbij zien komen in het verledenquote:Op zondag 10 januari 2021 01:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja FANN dat klopt![]()
en FANNvan het eerste uur en toen FANNvanhetlaatsteuur![]()
Lang verhaal![]()
Maar ik ben dezelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |