Nee ze hebben de kap er weer op gedaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Els nog uit de hot tub gekregen ?
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:57 schreef Pokkehandtas het volgende:
Niet eens met TT, het is puuzelen
Beter!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:58 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ze hebben de kap er weer op gedaan.
Elsquote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beter!
Maar zijn de andere er nog ingegaan of hebben ze Els (en misschien Natelie) er alleen laten zitten?
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:50 schreef suzi1 het volgende:
ik hoor mn buren nog duidelijk dan die stream van daarnet in de slaapkamer
Toevallig stipt om 00:00?quote:Op zondag 10 januari 2021 00:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De belgen worden nu afgesloten, actie alleen nog op stream 2
quote:Op zondag 10 januari 2021 00:03 schreef aswesleep het volgende:
Zijn alleen de 3 puzzelaars nog wakker?
Zat niet op te letten, maar aan mijn post tijd te zien denk ik dat je gelijk hebt.quote:
Ik vind dit eigenlijk leuker dan die schijtlollige spelletjes iedere keerquote:Op zondag 10 januari 2021 00:08 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dan haak ik maar af. Te jong gesprek voor mij met dromen over de wereld veroveren en zo...
Dat is ook wel het andere uiterste. Maar dit is gewoon niet mijn thema, laat dat maar aan de jeugd.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk leuker dan die schijtlollige spelletjes iedere keer
Misschien een eigen lijn aan drank?quote:Op zondag 10 januari 2021 00:07 schreef jameshond7 het volgende:
Theo is geen Amsterdammer maar een Fries en komt uit Sneek
quote:Op zondag 10 januari 2021 00:10 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat is ook wel het andere uiterste. Maar dit is gewoon niet mijn thema, laat dat maar aan de jeugd.
Zie nu net dat Zoe al 29 is, had ze veel jonger ingeschat.![]()
Ze ondertitelen toch alles alquote:Op zondag 10 januari 2021 00:17 schreef engine het volgende:
Regie zou hier best wat van kunnen zeggen. Ze spreken allebei prima Nederlands.
Onzin, dit is gewoon hoe het gaat... in de real world met dit soort leeftijden, internet en culturen..quote:Op zondag 10 januari 2021 00:17 schreef engine het volgende:
Regie zou hier best wat van kunnen zeggen. Ze spreken allebei prima Nederlands.
Ja dat is ook wel zo eigenlijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onzin, dit is gewoon hoe het gaat... in de real world met dit soort leeftijden, internet en culturen..
Lekker laten gaan.
Bullshitquote:Op zondag 10 januari 2021 00:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onzin, dit is gewoon hoe het gaat... in de real world met dit soort leeftijden, internet en culturen..
Lekker laten gaan.
Ik baseerde me deze keer op de inhoud.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:14 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik had wel zoiets gedacht eigenlijk. Vind haar wel knapMaar nog niet heel interessant.
Zeker en vastquote:Op zondag 10 januari 2021 00:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo eigenlijk.
Het is wel irritant soms
Ze mogen de stream wel op zwart zetten, ongeveer elk gesprek wordt het geluid weggehaald.quote:
Eh......neequote:
Ze zijn in ieder geval niet meer met die puzzel bezig. Jammer dit.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:26 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze mogen de stream wel op zwart zetten, ongeveer elk gesprek wordt het geluid weggehaald.
Hier lijkt een extra lid voor het eerste bondje gezocht te worden.
Kat en muis, dat is BBquote:Op zondag 10 januari 2021 00:26 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze mogen de stream wel op zwart zetten, ongeveer elk gesprek wordt het geluid weggehaald.
Hier lijkt een extra lid voor het eerste bondje gezocht te worden.
Sorryquote:Op zondag 10 januari 2021 00:29 schreef engine het volgende:
Ze fluisteren. TV staat op max volume...versta er niks van
quote:
Korte samenvatting: Jowi valt in herhaling. "Keep in mind who will vote you out".quote:Op zondag 10 januari 2021 00:29 schreef engine het volgende:
Ze fluisteren. TV staat op max volume...versta er niks van
quote:Op zondag 10 januari 2021 00:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rustig... rustig.... niet teveel toeren
quote:Op zondag 10 januari 2021 00:32 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Jowi valt in herhaling. "Keep in mind who will vote you out".
quote:
Jowi ging net beginnen roddelen over Liese. Jammer.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:31 schreef Denemarken het volgende:
Ze hadden het over een ander huisgenoot. Snel het geluid uit!!
Mede dankzij de regie...quote:Op zondag 10 januari 2021 00:36 schreef cobain1994 het volgende:
Dit wordt één van de braafste BB ooit ben ik bang voor..
Inderdaad, tenzij ze dit gewoon in de tv uitzending laten zien. Heb je 3 mensen die het spel proberen te spelen in plaats van te slapen ga je bij ze weg.quote:
Schattigquote:Op zondag 10 januari 2021 00:37 schreef engine het volgende:
Maar die zijn niet ineens naar bed gegaan. Dan zou je denken dat de stream nog wel terug komt?
Weer bedankt voor alle filmpjes DGK !!quote:Op zondag 10 januari 2021 00:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zou graag Zoey in de hottub zien, voorlopig moeten we het doen met deze Milf ....![]()
x7yl15f
quote:
Waarschijnlijk Djowie in het Engels, daar kan de regie ook niks mee.quote:
Ja best kansloos hoor....quote:Op zondag 10 januari 2021 00:54 schreef xsaskiax het volgende:
Zitten ze verdorie eens honderduit te kletsen en het lijkt aan hun gezichten te zien interessant...... horen wij niets...heel fijn
Ze zullen denken: beter dan die eeuwige SL met de tuin..... (ik was nog zo aan de bomen gewend.... )quote:
Ja is dat gewoon omdat ze fluisteren dat die microfoons dat niet oppikken? Want ik hoor wel wat maar kan er niks van maken.quote:
Ik denk het welquote:Op zondag 10 januari 2021 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is dat gewoon omdat ze fluisteren dat die microfoons dat niet oppikken? Want ik hoor wel wat maar kan er niks van maken.
Liplezen?quote:
Zou verboden moeten worden!quote:
ik moet telkens aan die schaatster denken als ik Jill zie (ben haar naam ff kwijt)quote:
Babs?quote:Op zondag 10 januari 2021 01:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik moet telkens aan die schaatster denken als ik Jill zie (ben haar naam ff kwijt)
Misschien toch een soort van opdracht , en dat het daar over gaat?quote:
Misschien denken ze het? Hier word ook gespeculeerd.quote:Op zondag 10 januari 2021 01:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien toch een soort van opdracht , en dat het daar over gaat?
Deden wat?quote:Op zondag 10 januari 2021 01:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien denken ze het? Hier word ook gespeculeerd.
Echter denk ik dat BB dat niet kan maken.
Echt hehquote:Op zondag 10 januari 2021 01:04 schreef Denemarken het volgende:
Jaaaa hoor het roddelen is voorbij en het geluid mag weer hard
boeeeequote:Op zondag 10 januari 2021 01:04 schreef Denemarken het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 10 januari 2021 01:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik moet telkens aan die schaatster denken als ik Jill zie (ben haar naam ff kwijt)
Barbara de Loor![]()
tssssssssssssss ze letten dus toch op!quote:Op zondag 10 januari 2021 01:04 schreef Denemarken het volgende:
Ik snap niet waar je dat vandaan haaltquote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 01:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je dat vandaan haalt![]()
Nee dat lijkt mij niet
Zouden ze dit gefluister in de tv uitzending wel kunnen gebruiken? Echt onverstaanbaar.quote:Op zondag 10 januari 2021 01:11 schreef xsaskiax het volgende:
Geloeiende...... dit slaat toch nergens op.... het moet wel erg interessant zijn dat wij het niet mogen horen...
De harde geluiden hoorde je wel...heel apart ... dan ligt het niet aan de stream, wat ik dus de hele tijd dacht, want stream 2 is hier bagger qua geluidquote:Op zondag 10 januari 2021 01:14 schreef engine het volgende:
[..]
Zouden ze dit gefluister in de tv uitzending wel kunnen gebruiken? Echt onverstaanbaar.
Ik ben een beetje jaloersquote:Op zondag 10 januari 2021 01:16 schreef xsaskiax het volgende:
Vinden jullie het nou ook zo raar als je mensen met elkaar ziet knuffelen?
quote:Op zondag 10 januari 2021 01:21 schreef xsaskiax het volgende:
Slapende mensen, tijd om de zooi af te sluiten.
Slaap lekker voor nu of voor straks
quote:
quote:
Lekker slapenquote:Op zondag 10 januari 2021 01:21 schreef xsaskiax het volgende:
Hoe laat zijn ze gaan slapen om morgen ook weer niets te doen ?quote:Op zondag 10 januari 2021 01:21 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij zijn Jowi en Zoey nog steeds wakker.quote:Op zondag 10 januari 2021 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat zijn ze gaan slapen om morgen ook weer niets te doen ?
Bij de puzzel , maar ja dat mag niet want te laat ...quote:Op zondag 10 januari 2021 01:29 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Jowi en Zoey nog steeds wakker.
Nee want er gebeurd niet zoveel. Vandaag is er eigenlijk niks gebeurd.quote:Op zondag 10 januari 2021 01:38 schreef BBguy het volgende:
Zojuist afl 6 gezien wat gewoon een herhaling is, afl 5 is dus de laatste en daar is ziko pas net uit.. die streams lopen (logisch) heel veel voor. Als ik nu de streams ga kijken dan mis ik dus een groot deel van wat er al gebeurd is?
And that completes today's action in Big Brother .quote:Op zondag 10 januari 2021 05:30 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Er bewoog net een voet...
Eens. Waardeloos. Jaag die lui het bed uit.quote:Op zondag 10 januari 2021 02:35 schreef mario390 het volgende:
dar is toch helemal niks
om 1 00 slapen en geen geluid
Maar hij heeft nu zijn eigen kamer met alleen door theo goedgekeurde slapers... Dan zal hij toch wel iets langer slapen.quote:Op zondag 10 januari 2021 08:33 schreef suzi1 het volgende:
theo zal vast hooguit 2 a 3 uurtjes hebben geslapen
En hij heeft geen zin om daarvoor op te staanquote:
Hahahaquote:
Nope niks gemistquote:Op zondag 10 januari 2021 08:43 schreef TjjWester het volgende:
Nog iets gemist vannacht. Luiken vielen vroeg dicht.
Hij is natuurlijk niet op zijn achterhoofd gevallen.quote:
Liese en Els liggen bij elkaar op de kamerquote:Op zondag 10 januari 2021 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Slaapkamer 1
Theo
Daniele
Lies
Nick
Naomi
Nathalie
Slaapkamer 2
Thomas
Jowi
Els
Jill
Zoe
Renee
De stem klinkt wat daadkrachtiger. Hij zal zich de kritiek aangetrokken hebben.quote:Op zondag 10 januari 2021 08:53 schreef Benny het volgende:
"Bewoners, het is tijd voor een batterijwissel"
Die kwam luid en duidelijk binnen
Er moeten een gelijk aantal in de slaapkamers liggen.quote:Op zondag 10 januari 2021 08:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Liese en Els liggen bij elkaar op de kamer
Ik twijfel of het nou vermakelijke of ergerlijke streams zullen zijn danquote:Op zondag 10 januari 2021 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Nathalie ploft bij Jowie in bed. Irritant kind overspeelt haar hand. Ze is te duidelijk aanwezig en gedraagt zich popiejopie...
En straks janken dat ze genomineerd is.
Wat ik wil zien en horen is dat de bewoners zich ook ergeren aan haar gedrag.quote:Op zondag 10 januari 2021 09:01 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik twijfel of het nou vermakelijke of ergerlijke streams zullen zijn dan
Met img tagsquote:Op zondag 10 januari 2021 09:35 schreef MissyZ het volgende:
https://gyazo.com/72b770c749e58a61e00a3d62172477ee.gif
Oooh hulplijnen hoe plaats ik een gifje?
En toch zit je nog hierquote:Op zondag 10 januari 2021 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar ze stimuleren mij wel om ook ff buiten te gaan lopen......
quote:
Ja had ik al geprobeerd maar kwam niet verder, in de preview zie je dan alleen de link.quote:
[img] voor de link en [/img] achter de linkquote:Op zondag 10 januari 2021 09:35 schreef MissyZ het volgende:
https://gyazo.com/72b770c749e58a61e00a3d62172477ee.gif
Oooh hulplijnen hoe plaats ik een gifje?
Ik zit dit ritueel eens te bekijken maar dit is niet gezond hoor. Wtf joh...en dat iedere dag?quote:Op zondag 10 januari 2021 09:40 schreef suzi1 het volgende:
doodmoe zijn, maar de make up moet erop hoe dan ook en veel
Goed stuc werk kost een paar lagen. Helaas beseft ze niet hoe mooi ze is zonder.quote:Op zondag 10 januari 2021 09:46 schreef Armageddon het volgende:
Holy crap. Hoeveel lagen makeup gaan hier op dan?
Zo jammer want ze heeft het niet nodig. Het ziet er niet natuurlijk meer uit.quote:Op zondag 10 januari 2021 09:45 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Jemig, die koopt per emmer in denk ik. En ze is al mooi zonder.
t kind gelijk weer jaloersquote:Op zondag 10 januari 2021 10:31 schreef engine het volgende:
Iets over dat Thomas zich anders gedraagt nu Jill er is aldus Natalie. Jowi zegt "bro he's trying to flex with a chick, wat snap je daar niet aan?"
Gaan ze vandaag stemmen?quote:Op zondag 10 januari 2021 10:30 schreef suzi1 het volgende:
jowi stemt niet op els. dat is wat ik er wel duidelijk uit kon halen
Praat geen poep zonder gelijkt ze op tyronequote:Op zondag 10 januari 2021 09:48 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Goed stuc werk kost een paar lagen. Helaas beseft ze niet h
oe mooi ze is zonder.
Het mooie was nog dat ze zei,ik draag er nu geen eentje.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
goedemorgen fresh .. was inderdaad net slechte grap
Ja echt zon foute mannen grapquote:Op zondag 10 januari 2021 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mooie was nog dat ze zei,ik draag er nu geen eentje.
Ik kan daar slecht tegen,als ik er bij had gezeten.Had hij van mij een opmerking gehad.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja echt zon foute mannen grap
ja ik had gezegd liever nog 1 vd zeeman dan als datquote:Op zondag 10 januari 2021 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan daar slecht tegen,als ik er bij had gezeten.Had hij van mij een opmerking gehad.
Els en Daniëlle hebben het al een paar keer gedaan.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:49 schreef suzi1 het volgende:
theo begint en sluit de dag met die opmerkingen. iemand zal er toch wel een keer wat van zeggen
Oh. Dat zal het wel geweest zijn dan. Ze zeiden ineens er wordt iets in de tuin gegooid. Ik zei toen nog "aanslag"quote:Op zondag 10 januari 2021 10:55 schreef Sestra666 het volgende:
Drone bezorgt Red Bull bij Big Brother-huis: bewoners op vingers getikt
09-01-21, 16:32 Geschreven door Daniël Schalk
Laatste update: 09-01-21, 16:33
De bewoners van Big Brother zijn zaterdag verrast door een drone met Red Bull. Op de livestream was zaterdagmiddag te zien dat er door een drone Red Bull in de tuin werd afgeleverd. De bewoners waren erg blij en dachten dat het een ludieke actie was van de makers, maar dat blijkt niet zo te zijn.
Terwijl de bewoners op de livestream van hun Red Bull genieten, wordt Theo door de stem van Big Brother naar de dagboekkamer geroepen. Bij terugkomst vertelt Theo dat producent EndemolShine niet blij is met de actie en de bewoners voortaan geen spullen meer mogen meenemen die zij in de tuin vinden.
De livestream wordt daarna abrupt onderbroken. Kijkers van de stream zien alleen nog maar beelden van de tuin van het Big Brother-huis in Amsterdam. Als de livestream even later weer wordt hervat, melden de bewoners dat de beelden van de drone-levering niet zullen worden uitgezonden op televisie.
Het zijn er wel veel al.Sommigen zijn wel leuk.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:55 schreef suzi1 het volgende:
ik lees alleen dit topic. is het de moeite om andere ook te lezen?
De streamverslagen zijn leuk als je een tijdje niet hebt kunnen kijken.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:57 schreef suzi1 het volgende:
ik ben al blij dat ik de streams en deze bij kan houden. maar zal later eens kijken
Als het echt leuk gaat worden is het wel leuk om meer te volgen.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:57 schreef suzi1 het volgende:
ik ben al blij dat ik de streams en deze bij kan houden. maar zal later eens kijken
Ik vind die van de uitzendingen ook altijd leukquote:Op zondag 10 januari 2021 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het echt leuk gaat worden is het wel leuk om meer te volgen.
Op FB zijn ook een paar leuke groepen om te volgen.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
De streamverslagen zijn leuk als je een tijdje niet hebt kunnen kijken.
hahaha. Ik vind Fok wel voldoendequote:Op zondag 10 januari 2021 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op FB zijn ook een paar leuke groepen om te volgen.
Ik heb ze nog over van Utopia.Sommigen willen niet op FOK posten.Maar ik lees daar soms beste leuke dingen.Die gooi ik hier wel neer.quote:
Dat ze hier niet willen posten kan ik wel snappen. Commentaar wat je soms krijgtquote:Op zondag 10 januari 2021 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ze nog over van Utopia.Sommigen willen niet op FOK posten.Maar ik lees daar soms beste leuke dingen.Die gooi ik hier wel neer.
quote:Op zondag 10 januari 2021 11:08 schreef Ceetje.. het volgende:
Afijn. Els en Thomas etc. hebben het intussen over astrologie
Het gaat hier nu vrij chill toch?quote:Op zondag 10 januari 2021 11:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Dat ze hier niet willen posten kan ik wel snappen. Commentaar wat je soms krijgt![]()
quote:Op zondag 10 januari 2021 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat hier nu vrij chill toch?![]()
Heb even de eerste dagen gemist maar vind het een leuke sfeer wel.
Goeiemorgenquote:
Gelukkig welquote:Op zondag 10 januari 2021 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ja nu is de sfeer topquote:Op zondag 10 januari 2021 11:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
Kan me nog andere tijden herinneren, niks als fitties en newbies afzeiken![]()
Goedemorgen vriend.quote:
Leuke meid he?quote:Op zondag 10 januari 2021 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen vriend.
[ afbeelding ]
Klopt helemaal.quote:
Ik nam de leuke newbies onder mijn hoede.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
Kan me nog andere tijden herinneren, niks als fitties en newbies afzeiken![]()
voor zichzelf kiezen. Dat zei ze gisteren ofzo nog. Altijd voor jezelf kiezen Ook dit is een keuze voor mezelfquote:Op zondag 10 januari 2021 11:14 schreef Sestra666 het volgende:
Wat doet een moeder van jonge kids daar ook. man3
betalen pannenkoekquote:Op zondag 10 januari 2021 11:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mis ik de fun weer.. met mijn ene kutstream
Als je van thee met een koekje houdt wel. Oeps ik liet een steek vallenquote:Op zondag 10 januari 2021 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
Dokken dan!quote:Op zondag 10 januari 2021 11:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mis ik de fun weer.. met mijn ene kutstream
Leef jij ook nog?quote:Op zondag 10 januari 2021 11:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je van thee met een koekje houdt wel. Oeps ik liet een steek vallen
quote:Op zondag 10 januari 2021 11:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je van thee met een koekje houdt wel. Oeps ik liet een steek vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |