SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:52 schreef MadMaster het volgende:
When You're In Love With A Beautiful Woman - Dr. Hook
Ik heb bij dit nummer altijd het idee dat het is ontstaan tijdens een lekkere improvisatie.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Kippenvel dit live, hoewel het nu niet meer gespeeld zal worden...
Kan best, beetje jammen op zolder...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb bij dit nummer altijd het idee dat het is ontstaan tijdens een lekkere improvisatie.
En die sfeer straalt het voor mij ook uit.
Eigenlijk best erg.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:01 schreef livelink het volgende:
En van al zijn jongensdromen was alleen het oud worden behaald.
Dat vind ik een mooie zin.
Ja, maar natuurlijk heel vaak gewoon waar.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:03 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:03 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
13.04 sharp!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Minder drinken, just me. Tenminste als je nu al op je kop staat.
Hoe laat moet je morgen golfen?
#doeslief.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Dit associeer ik met de krakersrellen in Amsterdam, begin jaren 80.
Massa's mensen die op deze melodie 'Stenen gooien, stenen gooien' riepen...
Dat is wel heel precies.quote:
Dat is eigenlijk net voor mijn tijd geweest. Ik heb de krakersrellen bij de kroning wel min of meer meegekregen, maar verder was het een ver-van-mijn-bed show.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Dit associeer ik met de krakersrellen in Amsterdam, begin jaren 80.
Massa's mensen die op deze melodie 'Stenen gooien, stenen gooien' riepen...
daar kom ik morgen wel achterquote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel heel precies.
Weet je zeker dat ze niet 13 april bedoelen?
Ik heb de meeste wel meegemaakt, van dichtbij.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk net voor mijn tijd geweest. Ik heb de krakersrellen bij de kroning wel min of meer meegekregen, maar verder was het een ver-van-mijn-bed show.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de meeste wel meegemaakt, van dichtbij.
Zo'n sensatiebak was ik wel...
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:08 schreef livelink het volgende:
Mijn vader was zo boos om de verslaggeving van Hanneke Groenteman tijdens de kroning, dat hij zijn lidmaatschap van de VARA op heeft gezegd met een boze brief.
En hij was niet de enige. Hij kreeg een mooie brief terug met de smeekbede om alsjeblieft weer lid te worden en dat heeft hij toen maar gedaan
Ja, dat weet ik nog wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:08 schreef livelink het volgende:
Mijn vader was zo boos om de verslaggeving van Hanneke Groenteman tijdens de kroning, dat hij zijn lidmaatschap van de VARA op heeft gezegd met een boze brief.
En hij was niet de enige. Hij kreeg een mooie brief terug met de smeekbede om alsjeblieft weer lid te worden en dat heeft hij toen maar gedaan
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou die opnames van toen nog best een keer terug willen horen.
just me en ik hebben de beelden onlangs nog bekeken...
Maar ik weet niet hoeveel er (net als mijn ouders) toch weer op teruggekomen zijn.quote:De VARA verloor door de het ‘ophitsende en opruiende karakter van de radio-uitzendingen’ binnen twee maanden zo’n 12.000 leden.
en die waren best indrukwekkendquote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou die opnames van toen nog best een keer terug willen horen.
just me en ik hebben de beelden onlangs nog bekeken...
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoeveel er (net als mijn ouders) toch weer op teruggekomen zijn.
https://www.anderetijden.nl/aflevering/148/Oranje-en-het-oproerquote:Op 30 april 1980 is het prachtig weer. De zon schijnt en er is weinig wind. De Vara en Radio Stad verzorgen gezamenlijk vanuit café Schiller het "kronings-programma" voor de landelijke radiozender Hilversum 2 een programma die dag. Hanneke Groenteman geeft de aftrap: "Het is fantastisch weer hier in Amsterdam. Weer om te kraken, weer om te demonstreren, ik vind het rottig weer om te kronen." Dit programma gaat de Vara nog veel leden kosten, blijkt de dagen erna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |