niets is wat het lijktquote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daar staan kantoren en de endemol studios, savonds en eigenlijk ook in het weekend kun je daar een bom laten afgaan.
Moet ook wel met 5 kinderen 😉quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
Gaat Daniëlle weer. Ze heeft een heel oud huis. Maar wel HEUL groot
Zaterdagavond gekkenhuis *not*quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:56 schreef Ceetje.. het volgende:
Thee met koek. Wilder wordt het niet vanavond vrees ik
Niks mis mee toch.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:02 schreef 5thencounter het volgende:
Zit de rest in de HotPot te weken? ik zie alleen al uren de Liesje Show
Ik heb 2 afleveringen gezien, wou alleen even naar jou zwaaien en de rest van mijn "matties" mij verder niet gezien deze editiequote:
Jawel, het is een saaikut, Regie doet dus geen zak aan SW om ook de 1streamkijkers wat andere beelden te gunnenquote:
Je hebt het beste beeld , klaag niet zo.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel, het is een saaikut, Regie doet dus geen zak aan SW om ook de 1streamkijkers wat andere beelden te gunnen
Welk programma gebruik jij voor gifs?quote:
Zou zo in de topic meest bijzonder caps kunnen, als er een topic meest bijzondere caps zou zijnquote:
quote:
F.F.Gquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Welk programma gebruik jij voor gifs?
https://gyazo.com/quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
gyazoquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Shadowplay gebruikenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het lukt me niet om een gif te maken. Als ik iets van videoland wil opnemen komt het beeld op zwart.
Jullie klagen dat er niets gebeurd. Nick ging bijna op zijn back maar er werd hier geen gif van gemaakt
Febo is de klagers met 1 stream aan het sarrenquote:
Maar het is geluktquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na 45 minuten is mijn eerst GIF ooit geluktje moet daarvoor 20 jaar met een pc werken
[ afbeelding ]
Bijna gelukt. Je muisaanwijzer vliegt door het beeldquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na 45 minuten is mijn eerst GIF ooit geluktje moet daarvoor 20 jaar met een pc werken
[ afbeelding ]
F.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:23 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Febo is de klagers met 1 stream aan het sarren
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruik Gyazo maar weet niet waar ik die link kan krijgen om hier te posten.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Nice![]()
Wat heb je gebruikt uiteindelijk?
Ik was ook even aan het proberen. Kan geen Gyazo installeren op de laptop. Lukt wel via een chrome extensie maar dan moet ik ze zelf nog gaan uploaden. Beetje teveel werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |