Volgens de VAR niet nee. Andersom hebben we voor mindere overtredingen dit jaar al twee keer rood gehad van de VAR (Toure tegen PEC en Bazoer tegen Emmen). Maar verder is die VAR natuurlijk de beste uitvinding ooit en ben ik een Calimero. Toch?quote:
En dan noemen ze mij hier een Calimero omdat ik steeds zeg dat de VAR inconsequent is.quote:
Er zijn behoorlijk wat rode kaarten voor minder gegeven inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Volgens de VAR niet nee. Andersom hebben we voor mindere overtredingen dit jaar al twee keer rood gehad van de VAR (Toure tegen PEC en Bazoer tegen Emmen). Maar verder is die VAR natuurlijk de beste uitvinding ooit en ben ik een Calimero. Toch?
Svensson bij Sparta-AZ?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:03 schreef Durmada het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat rode kaarten voor minder gegeven inderdaad.
VVV - AZ, maar inderdaad een heel rare rode kaart. Je kan hem geven, maar het is niet logisch. Dit leek mij veel meer rood.quote:
En dan zie je zo'n overtreding als die van Toornstra bij Feyenoord-Utrecht of deze overtreding, en dat is dan ineens maar geelquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:09 schreef Durmada het volgende:
[..]
VVV - AZ, maar inderdaad een heel rare rode kaart. Je kan hem geven, maar het is niet logisch. Dit leek mij veel meer rood.
Waarom staat in vredesnaam Hake aan het roer bij UUUU? Met dit spelersmateriaal moet je toch veel beter presteren....quote:
Ze hebben veel goede spelers voorin en op het middenveld, maar het is geen eenheid. En daarnaast hebben ze gewoon een heel matige verdediging.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:35 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Waarom staat in vredesnaam Hake aan het roer bij UUUU? Met dit spelersmateriaal moet je toch veel beter presteren....
Vlag al uit, Paul?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:41 schreef Paul het volgende:
1-2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
1-2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rijd even naar Zeist, ouwe reus. Kan je het even vragen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:46 schreef yats het volgende:
En weer theater...kan de VAR daar niets aan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |