Stuk of 4 met een test object, en in totaal 5 pogingen met het echte object. Oorzaak was dat overal een bepaalde temperatuur werd aanbevolen, de fabrikant van mijn hotend stelt "5 graden hoger kiezen dan de aanbevolen temperatuur" en ik vervolgens een filmpje vond van iemand die er echt veel ervaring mee had, en die gaat wel 10 graden hoger zitten. Dat deed ik, en het was opgelost.quote:Op zondag 10 januari 2021 00:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoeveel pogingen moest je doen want dat was met dit materiaal wel eens een probleem toch?
Waar zouden wij zijn zonder internet filmpjes voor informatie.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Stuk of 4 met een test object, en in totaal 5 pogingen met het echte object. Oorzaak was dat overal een bepaalde temperatuur werd aanbevolen, de fabrikant van mijn hotend stelt "5 graden hoger kiezen dan de aanbevolen temperatuur" en ik vervolgens een filmpje vond van iemand die er echt veel ervaring mee had, en die gaat wel 10 graden hoger zitten. Dat deed ik, en het was opgelost.
Oh het is PfeiFFer. Je zult dat zelf ook wel hebben bedacht, natuurlijk.quote:
Ik vind dit erg lief en tegelijkertijd erg Dwight Schrutey klinkenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vond het feliciteren van iemand met de verjaardag van iemand anders ook altijd een idiote gewoonte. Maar sinds ik wat mensen ken die eens een kind zijn verloren, denk ik daar anders over mbt het feliciteren van ouders met het feit dat een kind alweer een heel jaar niet dood is. Dat is best een felicitatie waard.
Ik ga zo een eierdoos vol peperzaad mikken en op de verwarming gooienquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:19 schreef Lonaa het volgende:
ik had ook moestuinplannen gewild vanmiddag maar er kwam wat tussen. Ben nu wel zo goed als klaar met alles wat ook moest, dus ik kan zo wel wat prutsen en plannen, als mijn armen het nog doen.
Dan weet je in Rotterdam dat de lente weer is begonnen, als ze in de supermarkt lopenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij mij is het meer dat ik niet op straat tegen iedereens blote lijf hoef (wens) aan te kijken, en al helemaal niet tegen al dat lichaamshaar dat zich vaak openbaart bij shirtloze mannen
Afhankelijk van het lijf en de kop die erop zit, kan dat boodschappen doen wel een stuk leuker maken lijkt mequote:Op zondag 10 januari 2021 14:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan weet je in Rotterdam dat de lente weer is begonnen, als ze in de supermarkt lopen
Mooiquote:Op zondag 10 januari 2021 15:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeuhnet kwam er bericht van Safwan dat hij ook z’n verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd heeft gekregen
k had gisteren een doodsimpel gerecht uit de groene bakplaat. Vriendin heeft het boek doorgebladerd en meteen besteld. Allemaal eenpans oven gerechtenquote:Op zondag 10 januari 2021 15:28 schreef Holyme het volgende:
Fijn Kaatje![]()
Oh jongens, hoe heb ik al die jaren zonder (of zonder fatsoenlijke) oven gekund! Vele hartjes voor de oven![]()
Morgen beginnen bij nieuwe baan, en dat wordt dus ook komende dagen eten gewoon in de oven mikkenIk heb er zin in
En ook in het eten
Kip met gemengde groenten, zalm met dille aardappeltjes, zulk soort.
Ik heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het boodschappen doen er van op vooruit ging...quote:Op zondag 10 januari 2021 15:29 schreef Holyme het volgende:
[..]
Afhankelijk van het lijf en de kop die erop zit, kan dat boodschappen doen wel een stuk leuker maken lijkt me
AAAAAAAAIGHTquote:Op zondag 10 januari 2021 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ga zo een eierdoos vol peperzaad mikken en op de verwarming gooienDus tuinierzusjes!
Oh ja, die wilde ik ook nog eens bekijken.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:31 schreef Kaatje1 het volgende:
I
[..]
k had gisteren een doodsimpel gerecht uit de groene bakplaat. Vriendin heeft het boek doorgebladerd en meteen besteld. Allemaal eenpans oven gerechten
Op verlanglijstje gezetquote:Op zondag 10 januari 2021 15:31 schreef Kaatje1 het volgende:
I
[..]
k had gisteren een doodsimpel gerecht uit de groene bakplaat. Vriendin heeft het boek doorgebladerd en meteen besteld. Allemaal eenpans oven gerechten
Gewoon zo? Maar dan moeten ze wel lekker zoet en sappig zijnquote:Op zondag 10 januari 2021 16:00 schreef Myraela het volgende:
Mensen, hoe eten jullie pruimen. Alsin, hoe maak je die dingen lekker zonder er een lading suiker bij te gooien? Warm door de havermout ofzo?
Als in hap slik weg.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:00 schreef Myraela het volgende:
Mensen, hoe eten jullie pruimen. Alsin, hoe maak je die dingen lekker zonder er een lading suiker bij te gooien? Warm door de havermout ofzo?
Wat voor pruimen heb je dan? Ik eet ze ook zoquote:Op zondag 10 januari 2021 16:06 schreef Myraela het volgende:
Gewoon zo zijn ze dus niet te kanen, dus daar heb ik niet zoveel aan.
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:00 schreef Myraela het volgende:
Bah, heb je dat al eerder gehad? Hopelijk is dat gevoel snel wegquote:Op zondag 10 januari 2021 16:41 schreef Barreltje het volgende:
Om 8.48 teststraat doorgereden, ik blijf kokhalzen![]()
Nu wel een flinke wattensoos in mn hoofd, dat gaat waarschijnlijk doorzetten naar holte ontsteking/ irritatie.. daar komt smdus okk de duizeligheid van gister vandaan..
Dus maar een beetje rustig aan, F1 spel gedaan, 5 uur verder![]()
Geen zin om te koken, dus grieks![]()
Tot zover deze lezing
En bedankt.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En nu kan ik aan niks anders meer denken
Ik kan om een of andere reden de motivatie niet opbrengen om te beginnen.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ga zo een eierdoos vol peperzaad mikken en op de verwarming gooienDus tuinierzusjes!
Nee. Mijn eierdoos is vol.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:57 schreef Vanyel het volgende:
I
[..]
Ik kan om een of andere reden de motivatie niet opbrengen om te beginnen.
Wil je de mijne ook komen zaaien?
De duizeligheid niet.. de rest wel. Ben even benieuwd hoe lang dat gaat duren want zaterdag vliegen op de planning..quote:Op zondag 10 januari 2021 16:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bah, heb je dat al eerder gehad? Hopelijk is dat gevoel snel weg
Valt dit niet onder woonwerkverkeer met speciale uitzonderingen?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
De duizeligheid niet.. de rest wel. Ben even benieuwd hoe lang dat gaat duren want zaterdag vliegen op de planning..
Uitslag ook al binnen: negatief. Dus dat is mooi, kan ik idd zonder angst ziek zijn deze week.en dan zaterdag dus weer een (snel)test om smiddags te kunne vliegen..
De teller staat nu geloof ik op 6 qua testen..en dan zaterdag dus 2 keer er bij
ik bedoelde dat kokhals gevoel na de test? Zou dat niet met een keelontsteking of zo te maken kunnen hebben? Dat alles wat gezwollen is? Niet dat dat er veel aan zal versnderen wanneer je het weetquote:Op zondag 10 januari 2021 17:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
De duizeligheid niet.. de rest wel. Ben even benieuwd hoe lang dat gaat duren want zaterdag vliegen op de planning..
Uitslag ook al binnen: negatief. Dus dat is mooi, kan ik idd zonder angst ziek zijn deze week.en dan zaterdag dus weer een (snel)test om smiddags te kunne vliegen..
De teller staat nu geloof ik op 6 qua testen..en dan zaterdag dus 2 keer er bij
Ja dit. En ik was ruim een maand eerder jarig.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, die wilde ik ook nog eens bekijken.
Ik probeer al sinds mijn verjaardag in Flavour te lezen maar het komt er steeds niet van.
Jij bent aan het sollicitere naar een rondje Limburgse muziek?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En nu kan ik aan niks anders meer denken
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij bent aan het sollicitere naar een rondje Limburgse muziek?
Hub-se al gesjreve?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij bent aan het sollicitere naar een rondje Limburgse muziek?
U vraagt, wij draaien. Vanquote:
Allee jong schriev 'nsquote:
Veel en veel en veel te weinig afleveringen.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:43 schreef Barreltje het volgende:
Oh en liefde voor het hilarische (en totaal niet historisch correct en tegelijertijd volledig politiek correcte) Bridgerton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |