Doe voorzichtig met de brug...die is in 1944 al vernieldquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:46 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Morguh![]()
Hier staat voor dit weekend wat huishoudelijke taken op het plan, we gaan een stuk wandelen en een spel ( bevrijding van Arnhem geloof ik) spelen..
Ik mag hem niet opblazen..quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Doe voorzichtig met de brug...die is in 1944 al vernield
Gelukkig, kan ik morgen veilig naar zuidquote:
Die zal wel in Wim Hof geloven.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam bij het hardlopen iemand tegen in korte broek. Met sokken & schoenen. En een korte broek. Alleen een korte broek.
Volgens mij is Günther jarig![]()
Gefeliciteerd voor kleine Günther! Drie jaar alweer
Auw!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:38 schreef sigme het volgende:
Wij zouden niet al te vroeg ontbijten, en ik wou nog even een kip halen om, als de kachel uitgebrand was in de oven te schuiven. Die kip heb ik niet in huis en ik kon nog wel een handjevol boodschappen gebruiken.
En ik moest het pakketje voor @:tele6 nog naar de post brengen.
Dat kon allemaal prima op de fiets. Dus ik op de fiets. Pakketpunt zit in het nabijgelegen dorp, dus daar eerst even langs. Het is gelukt, het is onderweg! Je naam staat er niet op, enkel adres. Ik hoop dat het goed komt.
Dan weer verder, naar het volgende dorp, want daar is de supermarkt. Bij de rotonde rechtsaf op het fietspad. Kabang! Het had dus geijzeld. Nu heb ik een geschaafde elleboog met een pleister en morgen is m'n heup blauw. Ik ben terug naar huis gefietst en heb alsnog met de auto kip gehaald.
Dat is naar.. hier ook vanochtend maar wij bleven dapper binnen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:38 schreef sigme het volgende:
Wij zouden niet al te vroeg ontbijten, en ik wou nog even een kip halen om, als de kachel uitgebrand was in de oven te schuiven. Die kip heb ik niet in huis en ik kon nog wel een handjevol boodschappen gebruiken.
En ik moest het pakketje voor @:tele6 nog naar de post brengen.
Dat kon allemaal prima op de fiets. Dus ik op de fiets. Pakketpunt zit in het nabijgelegen dorp, dus daar eerst even langs. Het is gelukt, het is onderweg! Je naam staat er niet op, enkel adres. Ik hoop dat het goed komt.
Dan weer verder, naar het volgende dorp, want daar is de supermarkt. Bij de rotonde rechtsaf op het fietspad. Kabang! Het had dus geijzeld. Nu heb ik een geschaafde elleboog met een pleister en morgen is m'n heup blauw. Ik ben terug naar huis gefietst en heb alsnog met de auto kip gehaald.
En krijg jij dan volgend jaar hetzelfde boompje weer?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:29 schreef Candaasje het volgende:
Au, ijzel blijft verraderlijk.
Hier eerst kerstboom weggebracht. Heel team stond al klaar, de kuilen waren al gegraven, en boompje is overgezet in een grotere pot en daarna in de grond gezet tussen allerlei soortgenootjes (en ook andere soorten, divers gezelschap wel qua kerstbomen!). Straks nog maar even een donatie doen aan de organisatie, want zij onderhouden het dus de rest van het jaar ook voor ons.![]()
![]()
Daarna nog de hanglamp helpen stellen bij mijn ouders. (Mijn moeder heeft nog steeds enorme oogproblemen en het licht scheen er steeds hinderlijk in). Nu apfelstrudel in de oven![]()
Gefeliciteerd @:minilot, met Günther!
Jupquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En krijg jij dan volgend jaar hetzelfde boompje weer?
Mijn boompje moet binnenkort ook eens in een grotere pot..
En eenvoor sigme.. maar vanavond dus wel kip!
Verder gaan hier alle weekend plannen de prullenbak in, ik ben echt enorm duuzelig.. als het vanmiddag nog zo is maar eens een corona test laten doen
Ja ik weet nog niet hoe het smaakt hoor. Het is uit de diepvries van de Jumbo, dus geen écht verse. Maar hopelijk prima voor nu even tussendoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |