Niet in de topics, had ik al gekekenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:07 schreef chufi het volgende:
zijn er nog geen plaatjes voor de nieuwe in de OP?
Ik denk dat ik mijn snurk orgaan ook maar eens aan het werk ga zetten, nu. Denk dat een snurk wedstrijd tussen Tomasje en mij nog best spannend kan worden🤣🤣quote:
een Red Bull verslavingquote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:12 schreef NickTheBomb het volgende:
Nathalie vind ik eigenlijk nog een ferm schoon "wijf". Ze heeft wel iets.
Heb je videoland?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:13 schreef chufi het volgende:
Hee ik heb wel een accoubt op RtlXL hoe dan ...
Doe je best in een andere kamerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:13 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn snurk orgaan ook maar eens aan het werk ga zetten, nu. Denk dat een snurk wedstrijd tussen Tomasje en mij nog best spannend kan worden🤣🤣
Volgens mij ... ok laat maarquote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:16 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Met dat acount kan je sinds een jaar ook bij RTL XL inloggen
Ik vroeg mij al af of alles goed is met die gastquote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:17 schreef Shenti het volgende:
Volgens mij wacht Jowi gewoon op z’n beddengoed.
Al lijkt het nu wel op een scène uit Paranormal Activity.
Hij lijkt het best oke te doen hoor so far.. Hoe zo denk je dat?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:25 schreef Shenti het volgende:
Ik denk dat Jowie vrijwillig gaat stoppen. Misschien niet nu al, maar wel uiteindelijk. Hij lijkt het niet goed aan te kunnen.
Nog steedsquote:
Net buiten dat huilen. Dat gesprek met Els heeft hem wss aan het denken gezet. Hij zei net dat ie nog wakker is omdat hij dan even het gevoel heeft dat er minder kijkers zijn oid. Denk dat hij dan op een gegeven moment daar wel aan onderdoor gaat. Hij lijkt nu ook erg te piekeren en heeft het steeds over zijn hoofd leegmaken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:29 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Hij lijkt het best oke te doen hoor so far.. Hoe zo denk je dat?
quote:
Ik heb hem niet meegekregen huilend.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:35 schreef Shenti het volgende:
[..]
Net buiten dat huilen. Dat gesprek met Els heeft hem wss aan het denken gezet. Hij zei net dat ie nog wakker is omdat hij dan even het gevoel heeft dat er minder kijkers zijn oid. Denk dat hij dan op een gegeven moment daar wel aan onderdoor gaat. Hij lijkt nu ook erg te piekeren en heeft het steeds over zijn hoofd leegmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |