Goed zo. Van de Erasmusbrug springen schijnt niet altijd even effectief te zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:35 schreef TARDIS het volgende: [..] Ik snijd altijd in de lengte van mijn arm.
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Goed zo. Van de Erasmusbrug springen schijnt niet altijd even effectief te zijn.
Hier mag je geen grapjes over maken Hansquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Goed zo. Van de Erasmusbrug springen schijnt niet altijd even effectief te zijn.
Graag gedaan @Dannyquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:37 schreef TARDIS het volgende:
Danny geniet van elke nieuwe traffic in de KLB sc.
Enige SC van kwaliteit.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:37 schreef TARDIS het volgende:
Danny geniet van elke nieuwe traffic in de KLB sc.
hopelijk zijn je armen breder dan je buik want anders heb je na 2 verticale sneetjes geen plek meerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:35 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik snijd altijd in de lengte van mijn arm.
Ik haat het hierquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:37 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
@:tardis was gisteren bij BOOS op tv.
Door mij leeft deze sc nu weer ja, hjbquote:
VRAAG HET TOCH ALLEEN SNOLquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Door mij leeft deze sc nu weer ja, hjb
Als ik lekker wijf zou zijn, had ik dat allangquote:
Ik baalde dat er niet gewoon 15 minuten gedupeerde consumenten waren dus heb die geskiptquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:37 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
@:tardis was gisteren bij BOOS op tv.
Chloro is daar te lui voor. Die krijgt geen mooie shots als ze alleen als zeester blijft liggen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:38 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Hopelijk doet ze een Delphientje na voldoende pressure.
Zuig m'n pikquote:
Komt te dicht bij zeker.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik baalde dat er niet gewoon 15 minuten gedupeerde consumenten waren dus heb die geskipt
Je hoeft slechts tepels te hebben voor een consistent inkomen van 5000 ekkies per week.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik lekker wijf zou zijn, had ik dat allang
Ik zou wel kijken tbhquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:39 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Chloro is daar te lui voor. Die krijgt geen mooie shots als ze alleen als zeester blijft liggen.
Ik ook bahquote:
Geef me de link van de jouwe dan, heb geld zatquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:39 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Je hoeft slechts tepels te hebben voor een consistent inkomen van 5000 ekkies per week.
*zelfonthoudingquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee doe tegenwoordig aan meditatie en zelfontwikkeling dus het gaat perfect
Dus dit is hoe trots voelt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee doe tegenwoordig aan meditatie en zelfontwikkeling dus het gaat perfect
Tijd dat ze onze slarissen gelijktrekken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geef me de link van de jouwe dan, heb geld zat
Ben je btje thiccquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:40 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Geef me je trannycock en ik laat 'm verdwijnen.
Onlyfans.com/tardisopvrijdagquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geef me de link van de jouwe dan, heb geld zat
Tijd dat ze mij weer schaaltje omhoog doenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:41 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Tijd dat ze onze slarissen gelijktrekken.
Instortende Ster: Brullend Kanon.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij en hou je bek over @:haags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil nie iemand die dikker is dan ikquote:
Als je niet uitkijkt stop ik een schaaltje zo omhoog in je ass.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tijd dat ze mij weer schaaltje omhoog doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |