SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja![]()
Morgen haal ik wel 2x zoveel om voor vandaag goed te maken
Wij hebben andere doping. De bruine pretpalen zoals volgens mij @Isorden ze altijd noemde tijdens de T2000quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
je weet toch wel dat chocolade doping is voor vrouwen?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben andere doping. De bruine pretpalen zoals volgens mij @:Isorden ze altijd noemde tijdens de T2000
vind je? Pulp heeft minstens 15 betere nummers.quote:
Heb er na vorige week of ze nu groen of bruin zijn even niet zo'n behoefte aan iigquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:58 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
al zijn ze tegenwoordig ook vaak groen
Op de een of andere manier kennen de ‘jonkies’ vooral dit nummerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind je? Pulp heeft minstens 15 betere nummers.
Zo moeilijk ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat vind jij goede chocolade? Daar zijn de meningen nog weleens over verdeeld.
Ik ken denk ik alleen deze van zequote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind je? Pulp heeft minstens 15 betere nummers.
Common People ken je wel en misschien This is hardcore ook wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ken denk ik alleen deze van ze
hahaha beetje too much gedronken?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb er na vorige week of ze nu groen of bruin zijn even niet zo'n behoefte aan iig
Geen idee wat je hier bedoeltquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben andere doping. De bruine pretpalen zoals volgens mij @:Isorden ze altijd noemde tijdens de T2000
goede vraag.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe zou het met Isorden gaan eigenlijk?
Oja! Common people wel, maar die van zojuist vind ik wel veel leukerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Common People ken je wel en misschien This is hardcore ook wel.
ik ga er straks wel eentje nemen denk ikquote:
Ik vind Tony Chocolony erg lekker of Verkade erg lekker, maar ik vind Delicata van AH ook wel erg lekker. Altijd melkchocolade trouwens, met een kopje thee.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die koop je niet in de supermarkt
Lindt ken ik niet...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo moeilijk ben ik niet hoor![]()
![]()
Maar beetje alles van lindt
Cote d’orNiet die bonbon Blocs maar de gewone repen. En het liefst melkchocolade
![]()
Milka is ook lekker maar wel heel zoetAl haal ik die dan denk ik toch wel het vaakst
Caramel vooral
Ow ja die bubblesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Tony Chocolony erg lekker of Verkade erg lekker, maar ik vind Delicata van AH ook wel erg lekker. Altijd melkchocolade trouwens, met een kopje thee.
[..]
Lindt ken ik niet...Zie hiervoor. Maar Cote d'Or is ook lekker. Ik vind van Milka de bubbles erg lekker.
Cheers!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga er straks wel eentje nemen denk ik
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga er straks wel eentje nemen denk ik
Heb een tijdje terug via een webwinkel wat meer uitgegeven aan chocolade dan ik normaliter zou doen, en daar zit echt bijzonder fijn spul tussenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Tony Chocolony erg lekker of Verkade erg lekker, maar ik vind Delicata van AH ook wel erg lekker. Altijd melkchocolade trouwens, met een kopje thee.
Dat is wel tof. Ik ben echter een lastige eter en lust niet heel veel. Ik hou me daarom meestal vast aan wat bekend is.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb een tijdje terug via een webwinkel wat meer uitgegeven aan chocolade dan ik normaliter zou doen, en daar zit echt bijzonder fijn spul tussen
Veel verschillende smaken, texturen, het is wel een beetje hit and miss maar over het algemeen toch net wat spannender dan wat je in de schappen zult vinden
Ow ja die heb je oook in de Lidlquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Aldi melkchocolade Chateau, kartonnetje met 2 repen van 200 gram is hier favoriet
Sigur Ros?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze is ook zeker leuk jaBeter dan die andere IJslandse band die onder muziekliefhebbers vaak nogal op handen gedragen wordt. Of mag ik dat niet zeggen hier
Ah ja, dan wordt het inderdaad wat lastiger, dan hoef je inderdaad niet aan te komen met zoietsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel tof. Ik ben echter een lastige eter en lust niet heel veel. Ik hou me daarom meestal vast aan wat bekend is.
Ow ik heb het heel lang niet gegeten dus weet het niet. Is er grote verschil in smaak vergeleken met vroeger dan??quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bros is lekker, maar was vroeger lekkerder..
Die ja. Kwartje valt maar niet voor mij bij hen, maar zal wel aan mij liggenquote:
niet alles is mooi van ze hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die ja. Kwartje valt maar niet voor mij bij hen, maar zal wel aan mij liggen
Ja, ligt aan jouquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die ja. Kwartje valt maar niet voor mij bij hen, maar zal wel aan mij liggen
De Lidl heeft waardeloze chocola vind ik, zo jammer is dat, want na de verhuizing hebben we geen Aldi meer dichtbij, maar een Lidl. Alhoewel, misschien dat dat afvallen dan ooit nog eens gaat lukkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja die heb je oook in de LidlDie haal ik weleens als ik bij mijn ouders ben. Is beetje als de cote D’Or melkchocolade
![]()
Heb hier alleen een ah.
ik vind dit een prachtig nummer, maar ik kan hier toch niet echt goed een heel album van luisteren.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ah ja, dan wordt het inderdaad wat lastiger, dan hoef je inderdaad niet aan te komen met zoiets
[ afbeelding ]
Bij chocolade met mint erin moet ik altijd aan die After Eights denken, die vind ik echt niet te doenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nee niet echt. Het is melk, witte chocolade en ik vind karamel met zeezout van Tony ook nog wel te doen. Maar dan houdt het al snel op. AH had een tijd geleden wel chocolade met mint van binnen, dat vind ik ook lekker. Net als die chocolade muntsticks van Aldi.
Hmm daar ben ik geen kenner genoeg voor om daar ook maar iets zinnigs over te zeggen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
In de T2000 chat was er de discussie of Come On Feel The Illinoise of Carrie & Lowell nou beter is. Afgelopen week Carrie & Lowell opnieuw geluisterd. Moeilijk om een voorkeur te hebben tussen die 2 platen eigenlijk
+1quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bij chocolade met mint erin moet ik altijd aan die After Eights denken, die vind ik echt niet te doen
Ze hebben best lekkere chocola vind ik. Van de Aldi ken ik niet omdat die nooit in de buurt wasquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De Lidl heeft waardeloze chocola vind ik, zo jammer is dat, want na de verhuizing hebben we geen Aldi meer dichtbij, maar een Lidl. Alhoewel, misschien dat dat afvallen dan ooit nog eens gaat lukken
Wel een heel album van hem geprobeerd?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dit is wel een leuke nummer van hem.![]()
Verder vind ik hem maar matig
Naarde dichtstbijzijnde Aldi lopen helpt ookquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De Lidl heeft waardeloze chocola vind ik, zo jammer is dat, want na de verhuizing hebben we geen Aldi meer dichtbij, maar een Lidl. Alhoewel, misschien dat dat afvallen dan ooit nog eens gaat lukken
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dit een prachtig nummer, maar ik kan hier toch niet echt goed een heel album van luisteren.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Naarde dichtstbijzijnde Aldi lopen helpt ook
Ja de repen zijn anders. Vroeger waren ze platter en nog luchtiger in mijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ik heb het heel lang niet gegeten dus weet het niet. Is er grote verschil in smaak vergeleken met vroeger dan??
Maar was wel een van mijn favorieten. Bounty op 1
Je hebt Taylor gemistquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden het duurde even maar ik ben er nu ook bij
Heeeyquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja dat snap ik wel. Die vind ik ook lekker.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bij chocolade met mint erin moet ik altijd aan die After Eights denken, die vind ik echt niet te doen
Chocolaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja de repen zijn anders. Vroeger waren ze platter en nog luchtiger in mijn.
Bounty vind ik af en toe lekker. Ik vind Milky Way lekkerder. Lennon en ik eten na het eten vaak een Kinder Riegel:
[ afbeelding ]
Gaat me niet lukken. Vind zijn nummers vaak rommelig overkomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wel een heel album van hem geprobeerd?
Hello scorpionquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
https://radio49.radio12345.com/quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kom er niet in, radio 49 laat me niet toe op de website. heeft iemand een directe luisterlink?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik krijg nu spontaan zin om weer eens wat veel te dure chocolade te bestellen![]()
steen door de TV te rigoureus?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:16 schreef Koen66 het volgende:
Lastig luisteren door de koptelefoon als Tvoh op de tv aanstaat
Ow ja milky wayquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja de repen zijn anders. Vroeger waren ze platter en nog luchtiger in mijn.
Bounty vind ik af en toe lekker. Ik vind Milky Way lekkerder. Lennon en ik eten na het eten vaak een Kinder Riegel:
[ afbeelding ]
niet zo saai als The Nationalquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb niet zoveel met Elbow... en live vond ik ze erg saai.
Ja, dat vinden wij ook. Die kopen we als we in Duitsland zijn, daar zijn ze veel goedkoper dan hier. Hier koop ik meestal die iets kleinere.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja milky way![]()
![]()
![]()
![]()
En van Kinder is ook bijna alles wel goed![]()
Maar deze op het plaatje zijn en blijven wel het beste van hun chocola.
jaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat herinner ik me helemaal niet meer. Heb ik die ook gezien?
Lastig, zo'n kinderslot...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kom er niet in, radio 49 laat me niet toe op de website. heeft iemand een directe luisterlink?
Klinkt als mijn gedachten rond deze tijd in de T2000 weekquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hm, misschien moet ik onderhand eens avondeten gaan maken
Stort effe een rug bij Peaceman en het wordt gefixed...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:20 schreef Koen66 het volgende:
De originele link in de OP werkt al best wel lang al niet
Is best prijzige chocola jaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat vinden wij ook. Die kopen we als we in Duitsland zijn, daar zijn ze veel goedkoper dan hier. Hier koop ik meestal die iets kleinere.
als iedere "bezoeker" een klein bedragje gaat doneren kunnen we weer even vooruitquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stort effe een rug bij Peaceman en het wordt gefixed...
Ik heb indertijd best genoten bij een concert van haarquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:26 schreef peaceman het volgende:
Florence... ook zo eentje waarbij het kwartje bij mij niet wil vallen. Best grappig, maar niet meer dan dat.
Straks bij het verlaten van deze ruimte graag uw financiële bijdrage op de schotel van just me:quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:22 schreef just me het volgende:
![]()
[..]
als iedere "bezoeker" een klein bedragje gaat doneren kunnen we weer even vooruit![]()
Dog Days Are Over is wel echt zwaar m'n favoriet van ze. Gelukkig staat die er wel in iigquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:26 schreef peaceman het volgende:
Florence... ook zo eentje waarbij het kwartje bij mij niet wil vallen. Best grappig, maar niet meer dan dat.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit heb jij toch live gezien, just me?
Jepquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb indertijd best genoten bij een concert van haar
Je zou geen foto van mij postenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Straks bij het verlaten van deze ruimte graag uw financiële bijdrage op de schotel van just me:
[ afbeelding ]
Voor Tikkies kunt u bij Peaceman terecht...
ik zou op een festival best wel gaan kijken. misschien dat ze me dan overtuigt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dog Days Are Over is wel echt zwaar m'n favoriet van ze. Gelukkig staat die er wel in iig
Eens, ik zie de eeuwigheidswaarde er ook niet inquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:26 schreef peaceman het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg me niet dat jij dit bent.![]()
Het was symbolend bedoeld...
Ik vind dit de mindere periode van Radiohead. Leuk, maar nog niet speciaal. Dat kwam pas na OKC.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:29 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben echt een van de weinigen op FOK! die niks met Radiohead kan volgens mij
Dat kon ik eerst ook niet. Maar in de loop der jaren ben ik ze erg gaan waarderen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:29 schreef Evenstar het volgende:
U bent niet alleenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:29 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind deze juist leukquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit vind ik wel een vrij saaie RH eigenlijk
die van eerder vandaag vond je wel leuk toch?quote:
Dat was musequote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
die van eerder vandaag vond je wel leuk toch?
Nee, die herkende ik alleen alszijnde Radiohead.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
die van eerder vandaag vond je wel leuk toch?
Ik vind zijn stem gewoon niet fijn en muziek wat ze maken echt zaaddodendquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
Toen ik ze net leerde kennen (door Peaceman) vond ik dit wel een heel fijn nummer omdat het wat rustiger was.
ook van na OKC?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem gewoon niet fijn en muziek wat ze maken echt zaaddodendSowwieh.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
jeugdsentiment
![]()
Ik ging vroeger vaak met mijn vader op zondagochtend naar het voetbal. Daar was ook een cafeetje en daar gingen we ook even naartoe. Ik kreeg dan altijd een Mars en draaiden ze deze muziek.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, die herkende ik alleen alszijnde Radiohead.
Dat klagelijke gezang met inslaap deuntjes eronder...
Zijn stem kan ik me iets bij voorstellen. Dat vind je fijn of niet fijn. Maar niet alles wat ze maken is zaaddodend. Maar onze smaken verschillen daar ook erg in heb ik gemerkt vorige week.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem gewoon niet fijn en muziek wat ze maken echt zaaddodendSowwieh.
![]()
![]()
![]()
jeugdsentiment
![]()
Ik ging vroeger vaak met mijn vader op zondagochtend naar het voetbal. Daar was ook een cafeetje en daar gingen we ook even naartoe. Ik kreeg dan altijd een Mars en draaiden ze deze muziek.
is al twee jaar wegquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze mag er volgend jaar wel weer terug in
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze mag er volgend jaar wel weer terug in
![]()
![]()
![]()
jeugdsentiment
![]()
Over Mars gesproken, Pump Up The Volume stond er ook niet in, hè?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
jeugdsentiment
![]()
Snap dat je hier dan mooie herinneringen aan hebt jaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
jeugdsentiment
![]()
nopequote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over Mars gesproken, Pump Up The Volume stond er ook niet in, hè?
Nee die stond er niet inquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over Mars gesproken, Pump Up The Volume stond er ook niet in, hè?
Matthew Yorke is ditquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht serieus heeeeeel eventjes dat dit Radiohead was
Ze hebben iig allebei een aantal octaven bereik jaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ze zingen best wel hetzelfde vind ikTenminste in het vorige nummer dan
Heb nog op Johnny & Mary gestemd, maar die verwacht ik eigenlijk niet meer vanavondquote:
Dat is al Ietsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ze hebben iig allebei een aantal octaven bereik ja
Hoeveel lijstjes had jij ingestuurd?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb nog op Johnny & Mary gestemd, maar die verwacht ik eigenlijk niet meer vanavond
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Terecht dat![]()
Al vind ik “love etc” het beste van hun nummers
Ja, dat zou best erg zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:55 schreef peaceman het volgende:
PSB dreigen er ook uit te vallen trouwens
eens. die horen er wel in!quote:
It's a sin en West end girls zijn de enige twee die er nog in staan en allebei in de 1800...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Lijkt me toch dat iets als It's a Sin of Go West van de PSB er toch wel in zal blijven?
Voor mij is 2012 Enschede de beste editie ooit, want in Enschede en ben toen elke dag geweest, zelfs voordat ik naar mijn werk ging of als ik uit mijn werk kwam.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit was zo'n geniale SR, echt beste editie ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Eentje van mezelf en eentje namens de kat van m'n exquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoeveel lijstjes had jij ingestuurd?
<Iets met Nederland en smaak>quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
It's a sin en West end girls zijn de enige twee die er nog in staan en allebei in de 1800...
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Eentje van mezelf en eentje namens de kat van m'n ex
dit is ook een stuk beter dan Should I stay or should I go.quote:
Ja, die bedoel ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor mij is 2012 Enschede de beste editie ooit, want in Enschede en ben toen elke dag geweest, zelfs voordat ik naar mijn werk ging of als ik uit mijn werk kwam.
Ben op zoek naar een kittenquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:59 schreef peaceman het volgende:
Hierna de laatste met 4 stemmen en @:cafca vindt die leuk.
Ik dacht serieus dat deze er wel in zou staanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit is ook een stuk beter dan Should I stay or should I go.
Katzenjammerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Eentje van mezelf en eentje namens de kat van m'n ex
Ik kijk even wat foto's terug en zie inderdaad deze:quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik ookDit was volgens mij ook daar gemaakt, want daar zaten ze toen ook samen
Ben toen niet geweest, maar belachelijk weinig geslapen, omdat ieder moment iets leuks gebeurde
Vooral die nacht met Ilse heb ik echt dubbel gelegenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kijk even wat foto's terug en zie inderdaad deze:
[ afbeelding ]
Het asiel ? Al denk ik dat die gelijk als eerste weggaan. Maar in mei zijn er volgens mij veel meer te adopteren.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ben op zoek naar een kittenNog tips?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb heel lang gedacht dat ze Phoebe Bridges heet
Dat was tof inderdaadquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vooral die nacht met Ilse heb ik echt dubbel gelegen
Het lokale asiel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Mooi lijstje, mogen bijna allemaal de T2K inquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:01 schreef peaceman het volgende:
Dit waren alle liedjes met 4 stemmen:
1 Byrds - Mr. Tambourine Man
2 Long John Baldry - (Walk Me Out In The) Morning Dew
3 Tom Petty & The Heartbreakers - Refugee
4 Miles Davis - So What
5 Last Shadow Puppets - My Mistakes Were Made For You
6 Fleet Foxes - He Doesn’t Know Why
7 Bomfunk MC's - Freestyler
8 dEUS - Hotellounge
9 Bon Iver - Skinny Love
10 Pulp - Disco 2000
11 Big Star - Thirteen
12 Frank Sinatra - Strangers in the Night
13 Of Monsters And Men - Little Talks
14 Sufjan Stevens - Chicago
15 Elbow - Grounds For Divorce
16 Deep Purple - Highway Star
17 Florence + The Machine - Ship To Wreck
18 Radiohead - High And Dry
19 Zager & Evans - In The Year 2525
20 Stone Roses - Fools Gold
21 Muse - Citizen Erased
22 Bob Dylan - Tangled Up In Blue
23 Pet Shop Boys - Suburbia
24 Clash - Rock the Casbah
25 Phoebe Bridgers - Funeral
Wil wel liever geen getraumatiseerde kat. Heb je wel kans op bij één uit het asiel. Ook al een keer meegemaaktquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het asiel ? Al denk ik dat die gelijk als eerste weggaan. Maar in mei zijn er volgens mij veel meer te adopteren.
En anders zou ik zeggen MarktplaatsDaar heb je wel ruime keuze.
Ik wil zelf ook nog een kat. Maar heb het nu weer even op de achtergrond gezet
Ze zeggen dat de kittens die in het voorjaar geboren zijn, sterker zijn. Ik weet niet of het echt zo is. Die van ons zijn van mei 2018 en inmiddels geen kitten meer.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
why?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:05 schreef Evenstar het volgende:
Ik verhuis even naar boven ondertussen
Oh, dat is wel leuk om in gedachte te houdenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat de kittens die in het voorjaar geboren zijn, sterker zijn. Ik weet niet of het echt zo is. Die van ons zijn van mei 2018 en inmiddels geen kitten meer.
Die van ons hebben we wel via Marktplaats. Maar dat komt omdat we speciaal twee kittens wilden uit een nestje. En een daarvan moest een rode kater zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wil wel liever geen getraumatiseerde kat. Heb je wel kans op bij één uit het asiel. Ook al een keer meegemaaktMarktplaats zou kunnen ja, blijf het wel een beetje een vreemd kanaal vinden voor het aanbieden van een kitten
Hoeveel hebben jullie er ?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat de kittens die in het voorjaar geboren zijn, sterker zijn. Ik weet niet of het echt zo is. Die van ons zijn van mei 2018 en inmiddels geen kitten meer.
Voor je eigen momentje met Floor?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:05 schreef Evenstar het volgende:
Ik verhuis even naar boven ondertussen
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die van ons hebben we wel via Marktplaats. Maar dat komt omdat we speciaal twee kittens wilden uit een nestje. En een daarvan moest een rode kater zijn. We hebben trouwens gewoon een afspraak gemaakt en zijn bij het nestje gaan kijken.
Als we er eentje hadden willen hebben, hadden we via het asiel gedaan.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wil wel liever geen getraumatiseerde kat. Heb je wel kans op bij één uit het asiel. Ook al een keer meegemaaktMarktplaats zou kunnen ja, blijf het wel een beetje een vreemd kanaal vinden voor het aanbieden van een kitten
Er staan zeker slechtere nummers in, dat is zekerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eenmalig, als luchtig momentje. Kan best
Air stond al in de lijst...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd maar het is een groot medium. Als iemand opeens een nestje met kittens krijgt en ze zelf niet wil dan is het makkelijkste manier om via MP een nieuw huisje voor ze te vinden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Deze erin, kensington eruitquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als luchtig momentje pleit ik dan ook voor bijv. Groove is in the heartquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hier op Fok! zit iemand die nestjes opvangt F&F / Gastopvang DOC: Cat's 25e nestje#3 Kittige kneuzige kleutersquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die mogen er gerust veel vaker in staan.quote:
Je kan denk ik ook wel gelijk zien bij het ophalen van de kittens of ze goed zijn verzorgd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die van ons hebben we wel via Marktplaats. Maar dat komt omdat we speciaal twee kittens wilden uit een nestje. En een daarvan moest een rode kater zijn.
Als we er eentje hadden willen hebben, hadden we via het asiel gedaan.
Ow ik zie het nietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben er twee: Woodstock en Coco
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet de links kopiëren in Imgur, niet de pagina's...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
al 3 jaar wegquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:12 schreef PippenScottie het volgende:
Over Air gesproken. Vroeger stond Ekspetion nog wel eens in de lijst. Helemaal in de vergetelheid
Zeker. Iets minder Bløf, iets meer Blurquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:13 schreef Limoentjuh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze is ook zo leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag van mij in de top2000
Wij zijn begin juli gaan kijken en hebben ze halverwege augustus opgehaald. Je krijgt zo wel een goed beeld. Ik kreeg in de tussentijd ook foto's van ze. En ik denk dat we ong. 70 euro hebben betaald voor ze samen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je kan denk ik ook wel gelijk zien bij het ophalen van de kittens of ze goed zijn verzorgd.
Gwn beetje opletten.
Klopt, is zeker het makkelijkste. Toch binnenkort maar iets beter gaan oriënteren en daar ook eens kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd maar het is een groot medium. Als iemand opeens een nestje met kittens krijgt en ze zelf niet wil dan is het makkelijkste manier om via MP een nieuw huisje voor ze te vinden.
Maar blijf wel een dubbel gevoel erbij hebben soms ja .
Gefixt inmiddelsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet de links kopiëren in Imgur, niet de pagina's...
Daar ga ik ook eens een kijkje nemen. Thanks!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier op Fok! zit iemand die nestjes opvangt F&F / Gastopvang DOC: Cat's 25e nestje#3 Kittige kneuzige kleuters
Aahw lief!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat is ook netjes. Als je op de hoogte wordt gehouden en ze de kittens niet gelijk wegdoen. Want dat mag ook nietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij zijn begin juli gaan kijken en hebben ze halverwege augustus opgehaald. Je krijgt zo wel een goed beeld. Ik kreeg in de tussentijd ook foto's van ze. En ik denk dat we ong. 70 euro hebben betaald voor ze samen.
Aaahwquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldige naamquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Aahw lief!
Die van ons komt uit het asiel als jonge kater van een paar maanden en wordt dit jaar 14.
Duvel heet ie
En daarna foto’s van de eventuele kitten hier plaatsenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Klopt, is zeker het makkelijkste. Toch binnenkort maar iets beter gaan oriënteren en daar ook eens kijken
Dit nummer van PT is wel leuk ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Beetje trippy intro. Dat mag wel meer in de T2000
Haha, kan ik doen in het T2000 topic in december. Er past wel een kittenfoto tussen de "Ik denk dat dit Elvis" posts tochquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En daarna foto’s van de eventuele kitten hier plaatsen
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En daarna foto’s van de eventuele kitten hier plaatsen
Zekerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Haha, kan ik doen in het T2000 topic in december. Er past wel een kittenfoto tussen de "Ik denk dat dit Elvis" posts toch
Die intro deed me aan een ander nummer denken 🤔quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Beetje trippy intro. Dat mag wel meer in de T2000
Huh? Hier luister ik gewoon via de iPad of telefoon. Nooit problemen mee.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Rip, hij wil niet verbinden op mobiel. Jammer dan.
Luister je via de app?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Na elke nummer van Coldplay , queen of ABBA of Kensingtonquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Haha, kan ik doen in het T2000 topic in december. Er past wel een kittenfoto tussen de "Ik denk dat dit Elvis" posts toch
Hahaha waren ze zo lastig als kittens ja ?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben blij dat die van ons geen kitten meer zijn.
Dan moet ik heel wat foto's postenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Na elke nummer van Coldplay , queen of ABBA of Kensington
Hier ook met telefoonquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Huh? Hier luister ik gewoon via de iPad of telefoon. Nooit problemen mee.
Jaaaaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan moet ik heel wat foto's posten
Hier op Android foon, werkt primaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Huh? Hier luister ik gewoon via de iPad of telefoon. Nooit problemen mee.
radio49.radio12345.comquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:20 schreef DecoAoreste het volgende:
is nu op radio 49quote:
Nu Porcupine Tree op Radio49quote:
Wij wilden ook speciaals kittens, maar toen ze er eenmaal waren, waren ze wel erg druk en moesten we ze constant in de gaten houden met de deuren. Ze mochten toen niet naar buiten of naar boven. Nu zijn ze wel een stuk rustiger maar kunnen nog wel zeuren soms hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha waren ze zo lastig als kittens ja ?![]()
Ik wil een uit het asiel halen maar krijg juist als tip om een kitten te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |