SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja![]()
Morgen haal ik wel 2x zoveel om voor vandaag goed te maken
Wij hebben andere doping. De bruine pretpalen zoals volgens mij @Isorden ze altijd noemde tijdens de T2000quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
je weet toch wel dat chocolade doping is voor vrouwen?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben andere doping. De bruine pretpalen zoals volgens mij @:Isorden ze altijd noemde tijdens de T2000
vind je? Pulp heeft minstens 15 betere nummers.quote:
Heb er na vorige week of ze nu groen of bruin zijn even niet zo'n behoefte aan iigquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:58 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
al zijn ze tegenwoordig ook vaak groen
Op de een of andere manier kennen de ‘jonkies’ vooral dit nummerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind je? Pulp heeft minstens 15 betere nummers.
Zo moeilijk ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat vind jij goede chocolade? Daar zijn de meningen nog weleens over verdeeld.
Ik ken denk ik alleen deze van zequote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind je? Pulp heeft minstens 15 betere nummers.
Common People ken je wel en misschien This is hardcore ook wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ken denk ik alleen deze van ze
hahaha beetje too much gedronken?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb er na vorige week of ze nu groen of bruin zijn even niet zo'n behoefte aan iig
Geen idee wat je hier bedoeltquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben andere doping. De bruine pretpalen zoals volgens mij @:Isorden ze altijd noemde tijdens de T2000
goede vraag.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe zou het met Isorden gaan eigenlijk?
Oja! Common people wel, maar die van zojuist vind ik wel veel leukerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Common People ken je wel en misschien This is hardcore ook wel.
ik ga er straks wel eentje nemen denk ikquote:
Ik vind Tony Chocolony erg lekker of Verkade erg lekker, maar ik vind Delicata van AH ook wel erg lekker. Altijd melkchocolade trouwens, met een kopje thee.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die koop je niet in de supermarkt
Lindt ken ik niet...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo moeilijk ben ik niet hoor![]()
![]()
Maar beetje alles van lindt
Cote d’orNiet die bonbon Blocs maar de gewone repen. En het liefst melkchocolade
![]()
Milka is ook lekker maar wel heel zoetAl haal ik die dan denk ik toch wel het vaakst
Caramel vooral
Ow ja die bubblesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Tony Chocolony erg lekker of Verkade erg lekker, maar ik vind Delicata van AH ook wel erg lekker. Altijd melkchocolade trouwens, met een kopje thee.
[..]
Lindt ken ik niet...Zie hiervoor. Maar Cote d'Or is ook lekker. Ik vind van Milka de bubbles erg lekker.
Cheers!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga er straks wel eentje nemen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |