nu?quote:
Wtf? Volg ik het een paar dagen wat minder en dan voeren ze gelijk een nieuwe naamgeving in.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:20 schreef puzziepie het volgende:
Starship 7.3 Onderweg naar het launchpad
Ik heb geen idee hoe deze heet ,maar het lijkt mij logisch dat het testtank 7.3 is?quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wtf? Volg ik het een paar dagen wat minder en dan voeren ze gelijk een nieuwe naamgeving in.![]()
Aha. Dan snap ik het.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:50 schreef puzziepie het volgende:
Starship was een foutjeTesttank is beter
Moet ik Elon ff mailen dat ie het tempo terug moet schroeven?quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wtf? Volg ik het een paar dagen wat minder en dan voeren ze gelijk een nieuwe naamgeving in.![]()
SN 7.2 is het.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe deze heet ,maar het lijkt mij logisch dat het testtank 7.3 is?
Ik heb 2 of 3 testen gezien , maar de nummering was mij ff onbekend .quote:
Wat ik niet begrijp is dat ze dat ding daar nu neerzetten als ze de komende dagen een testvlucht willen maken. Of staat hij een stuk verder weg dan het lijkt op de cam?quote:
Grass ventquote:
Hij staat er best een eindje vandaanquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat ze dat ding daar nu neerzetten als ze de komende dagen een testvlucht willen maken. Of staat hij een stuk verder weg dan het lijkt op de cam?
[..]
Grass vent
Ik vind dat niet ver weg in ieder gevalquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:35 schreef Starhopper het volgende:
Zit nog even goed te kijken maar hij lijkt op de plek te staan waar de witte truck staat (tussen de 2 launch stands) op deze foto:
[ afbeelding ]
Toch aardig dichtbij dus. Maar aan de andere kant, ze maken zich ook geen zorgen om de volle tanks methaan die er ook vlak naast staan
Hij staat volgens mij verder weg dan dat. Als je de launch pad cam terug kijkt, zie je hem meer naar links staan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:35 schreef Starhopper het volgende:
Zit nog even goed te kijken maar hij lijkt op de plek te staan waar de witte truck staat (tussen de 2 launch stands) op deze foto:
[ afbeelding ]
Toch aardig dichtbij dus. Maar aan de andere kant, ze maken zich ook geen zorgen om de volle tanks methaan die er ook vlak naast staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |