Ze houdt net wel van levend vleesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:32 schreef BB-King het volgende:
Zou Naomi die bobbel van Theo niet gevoeld hebben toen ze op zijn schoot zat?
Dacht dat ze niet van vlees hield.
je hebt ook vegan braadworstquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:32 schreef BB-King het volgende:
Ja doeiquote:
Nog steeds niet verkeerdquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:35 schreef suzi1 het volgende:
denk dat theo 20 jaar geleden best een lekkere gast was
Officieel valt ze op de persoon.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:32 schreef BB-King het volgende:
Souryquote:
Zo'n foute gozert waar vrouwen vaak op vallen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:35 schreef suzi1 het volgende:
denk dat theo 20 jaar geleden best een lekkere gast was
hij poederde zijn neus ook graagquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:37 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zo'n foute gozert waar vrouwen vaak op vallen.
Dat valt best wel mee.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:37 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zat achter een lockquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:37 schreef Ireth het volgende:
Waarom heeft ze nou weer gejankt? Waar kan ik het terugvinden? Iemand ff linkje?
Om niksquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:37 schreef Ireth het volgende:
Waarom heeft ze nou weer gejankt? Waar kan ik het terugvinden? Iemand ff linkje?
je kan terug spoelenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:37 schreef Ireth het volgende:
was weinig van te zien hoor. teveel prikkels voor haar allemaal en ze analyseerde teveelquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:37 schreef Ireth het volgende:
zeker nu huiselijk geweld in het verdomhoekje zitquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:37 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Deze insinuatie is wat kutquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:38 schreef Beklijver het volgende:
[..]
zeker nu huiselijk in het verdomhoekje zit
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:38 schreef Beklijver het volgende:
[..]
zeker nu huiselijk geweld in het verdomhoekje zit
Maar wel handig als je ongeveer weet naar waar, heb ruim 2 uur streams gemistquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je kan terug spoelen
tis allemaal niet zo moeilijk snap je
Haar wimpers vallen er afquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mooi koppie heeft dat donkere meisje hoor.. Nog niet kunnen zien wat er onder zit.. Staat die sauna al aan?
Ze moeten ons echt meer camera's geven. 4 minstens. Of i.i.g een waar nooit een SL op komt.quote:
ze huilt. dus spoel willekeurig terug en bingoquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar wel handig als je ongeveer weet naar waar, heb ruim 2 uur streams gemist
Zeker en Vastquote:
Wie nietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whahaha dat zie jij dan weer hè.
dta janken wrd weg gedraaidquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eddy live dat was een echte happening.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:42 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Zeker en Vast![]()
Ik moet dan altijd zo denken aan Eddy Wally. Die zei dat ook altijd
Mij was het nog niet opgevallen.quote:
ze heeft gewoon chronische loopogen...en een zeikkarakter. tel uit je winstquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dta janken wrd weg gedraaid
zie qwa tijd vorig topic
nog geen uur geleden
beidewee.. ze jankt regelmatig....
Bagger internet dusquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mij was het nog niet opgevallen.
Maarja hier klappen de streams er steeds uit.. en doen ze het wel is er een lock ...
Nee, het is meer de browser die in error gaat.quote:
Spaar je de moeite is 5 seconden in beeld geweest een ze zei jankend 'ik wil naar huuuiiiissss'quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, het is meer de browser die in error gaat.
Glimmend glasvezel hier.
Ja merk hetquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, het is meer de browser die in error gaat.
Glimmend glasvezel hier.
Ik heb zo genoten van UTO1 en jullie (fok)quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens.. die " strijd" voeren we al jaren.... DGK was nog goed , UTO 1 ook... daarna was streamen plots een ramp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |