Niet bekend mee in Nederland. Hier in Bulgarije heeft 60% van de zorgmedewerkers gehoor gegeven. Een aantal die er geen gehoor aan hebben gegeven vinden het niet noodzakelijk om bij de eerste lichting te horen, men gaat er vanuit dat uiteindelijk zo'n 75 positief staat tegenover ingeënt te worden. Wat ik overigens erg laag vind maar goed, ik heb dan ook geen hoge pet op van de meeste zorgmedewerkers alhier. Alles met een beetje kwaliteit wordt al bijna 20 jaar lang naar het Westen geëxporteerdquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:28 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Precies.
Gaat me er meer om dat we niet hoeven te schrikken van berichten dat mensen na vaccinatie nog besmet raken.
Alhoewel kamp anti-vax er wel mee aan de haal zal gaan.
Daarover gesproken; Zijn er cijfers bekend hoeveel van de mensen in de zorg gehoor hebben gegeven aan hun vaccinatiebrief?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:28 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Precies.
Gaat me er meer om dat we niet hoeven te schrikken van berichten dat mensen na vaccinatie nog besmet raken.
Alhoewel kamp anti-vax er wel mee aan de haal zal gaan.
Daarover gesproken; Zijn er cijfers bekend hoeveel van de mensen in de zorg gehoor hebben gegeven aan hun vaccinatiebrief?
Vijf in de klok?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
IC-daling, ziekenhuisdaling, de vijf in de klok. Het leven is goed.
Jawel, VS is al begonnen daarmee.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:35 schreef Za het volgende:
[..]
Gevaccineerden moeten een 2e shot krijgen en zouden dan beschermd zijn. Bij mijn weten is nog geen enkel land aan de boostershots toe.
In de trials.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jawel, VS is al begonnen daarmee.
Hilarisch dit, tegen de tijd dat ze het hier over eens zijn is het oktober, is de vaccinatiegraad bereikt en kan de 1.5m zowieso voor iedereen worden opgeheven 😂quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:15 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)en-omt-leden-nu.html
Deze al voorbijgekomen hier?
Ik moet het nog helemaal lezen, heb het alleen nog even snel gescand.
Mooi, kan ik nog werken en af en toe gezellig chillen met vrienden 😃quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:38 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Verslaggever BNR nieuwsradio
Zal wel gelijk zijn aan Duitsland, dus tot 31 januari.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:38 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ab O pinkt een traantje weg.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:38 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Is dit echt?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:51 schreef eragon2890 het volgende:
Ik lees dat het red team de verkiezingen graag wilt opheffen want corona.
Fijne club is het toch ook, totaal redelijk.
https://www.ad.nl/binnenl(...)oedkeuring~ad253041/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep.quote:
Jaquote:
Ik denk dat er een kleine groep is, misschien zo'n 2% die zich om wat voor reden dan ook niet aan de maatregelen (kunnen) houden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:10 schreef Landgeld het volgende:
Als de daling van besmettingen, zelfs met deze vrij strenge lock-down, nog niet is ingezet. Kan je dan niet stellen dat de maatregelen die zijn ingezet niet effectief zijn? Oftewel: dat de besmettingen op andere vlakken worden veroorzaakt dan in winkels, sportscholen en restaurants?
Bijvoorbeeld omdat er nog grote groepen zijn die gewoon nog elke dag met mensen afspreken. Dat blijft. Of kinderen die nog met elkaar spelen en elkaar en daarmee ouders besmetten. Dat blijft. Of mensen in de supermarkt. Dat blijft.
Denken we nog wel scherp genoeg? Moeten we niet juist meer OPEN gooien - en juist contact met mensen thuis strenger handhaven - als je toch iets wilt doen.
De lockdown in deze vorm heeft gewoon zeer weining effect.
Zitten we niet met elkaar in een dikke tunnelvisie?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)oedkeuring~ad253041/Ja de democratie opschorten is echt proportioneel en ook totaal geen koren op de molen van de wappies...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)oedkeuring~ad253041/Wat een stelletje idioten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |