SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik heb er alleen een laptop op staan, voor de rest niet zoveel dure dingen nodig denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, dure dingen verlanglijstje:
1 fietscomputer
2 combi magnetron/oven
3 tv
oh ja een nieuwe badkamer mag ookquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe badkamer, maar dat jat zo lastig.
ligt eraan wat je te besteden hebt of iets duur is of nietquote:
ja die wil ik ook nog welquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe badkamer, maar dat jat zo lastig.
450 euro. echt fantastischquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb niets nodig maar lust wel een goud gebraden kippetje.
Wijze woorden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ligt eraan wat je te besteden hebt of iets duur is of niet
koester dit moment. zo vaak gebeurt dat nietquote:
Das pas de 19e tochquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die wachten even af of er een persconferentie voor nieuwe lockdown komt.
Las net dat ze de verkiezingen ook willen uitstellen tot we onder de 1000 gevallen per dag zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die wachten even af of er een persconferentie voor nieuwe lockdown komt.
12e tochquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das pas de 19e toch![]()
Ze zou vandaag bellen
jaa, Rutte & de Jong for lifequote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las net dat ze de verkiezingen ook willen uitstellen tot we onder de 1000 gevallen per dag zitten.
Geen verkiezingen voor de zomer dusquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las net dat ze de verkiezingen ook willen uitstellen tot we onder de 1000 gevallen per dag zitten.
De verkiezingen worden van ons gestolen!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
wat is hoerenpasta?>quote:
Op de plee zetten als je weeer zit te gerrieën.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Aah ik heb van die kaarsjes met knetterlont gekregen
JE VERWACHT HET NIETquote:Sinds de lockdown van half december wordt in Nederland voor een veel lager bedrag gepind dan ervoor
maar er zijn zat pastas zonder tomatensausquote:
laat me raden, er wordt ook meer online besteld dan in december 2019?quote:
allemaal hoerenpastasquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar er zijn zat pastas zonder tomatensaus
weer wat geleerd. zal volgende keer als ik pasta zonder tomatensaus maak het hoerenpasta noemenquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)etti-alla-puttanesca
Zou in de OP moeten, wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nou weerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
weer wat geleerd. zal volgende keer als ik pasta zonder tomatensaus maak het hoerenpasta noemen
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
weer wat geleerd. zal volgende keer als ik pasta zonder tomatensaus maak het hoerenpasta noemen
ansjovisquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beetje ouwehoeren. Jij dan?quote:
maar daarom heet die geen hoeren pasta. er zit trouwens wel tomatenssaus inquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:58 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
als ze verder nog een onderbouwing hebben, prima dan mag je naar hen luisteren.. ik noem pasta's zonder tomaten(saus) hoerenpastas
en water is nat maar verder nog een toevoeging?quote:
Nee dat was het wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
en water is nat maar verder nog een toevoeging?
oke dank je welquote:
Dat moet je aan de zus van Frantic vragen.quote:
Aardappel, venkel en ui gratinquote:
Dat ga ik zometeen in de supermarkt beslissen.quote:
De randstad is wel een kutstreek ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:12 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)uit-coffeeshops.html
Kutstreek wel
Ik las het ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:12 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)uit-coffeeshops.html
Kutstreek wel
2000 minder bijnaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:19 schreef dud0r het volgende:
Dat is weer iets minder dan gisteren toch?
pizza sicilianaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ansjovis![]()
net als dat je geen vis op pizza gooit. gewoon gerecht verpesten
lekker johquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ansjovis![]()
lekker tochquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ansjovis![]()
Pizza tonijnquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ansjovis![]()
Pizza bianco salmonequote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:26 schreef Karzai het volgende:
pizza tonijn is ook lekkerOf fruti di mare met mosseltjes en inktvis, GENOT!
Ik krijg steeds meer honger dankzij dit topicquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Pizza met zalm nog nooit gehad maar klinkt ook goed.
Dat is wel lekker. Als ik pizza bestel dan doe ik vaak met BBQsaus ipv tomatensaus.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lekker
maar dan met creme fraiche ipv tomatensaus.
Morgen misschien naar 't Kippie als ik van de markt komquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer honger dankzij dit topic
dat vind ik nou vies, die Amerikaanse pizza'squote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel lekker. Als ik pizza bestel dan doe ik vaak met BBQsaus ipv tomatensaus.
dat lijkt me ook wel lekker.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel lekker. Als ik pizza bestel dan doe ik vaak met BBQsaus ipv tomatensaus.
Lekker man en dan met allemaal soorten vlees.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat vind ik nou vies, die Amerikaanse pizza's
Barbecuesausquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekker man en dan met allemaal soorten vlees.
Ja is echt mijn favoriet met bestellen. Als ik zelf thuis één in de oven gooi is het een pizza tonijn.quote:
In de VS zelfs een keer pizza op met satésausquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb ik ook keertje gehad van de New York pizza. Was best wel lekker.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de VS zelfs een keer pizza op met satésaus
Ik ook, liever een italiaanse.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat wel.quote:
Fornuis ook elektrisch?quote:
Ben je gek.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:41 schreef Karzai het volgende:
mijn spaarkaart bij de Indier is vol krijg nu een tientje korting maar is tot maart geldig, kan nog even wachten
Ook niet zo'n trek in indiaas vandaag
Zat je daar al in je berenvel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was net begonnen met water opwarmen boven een waxinelichtje toen de stroom weer aanging
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Was net begonnen met water opwarmen boven een waxinelichtje
keep the fire burning! weekendquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was net begonnen met water opwarmen boven een waxinelichtje toen de stroom weer aanging
Klinkt kutquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:46 schreef bitterbal het volgende:
oh god.mijn autistische brein trekt dit ook weer niet hoor.
Er is iemand ziek. Ik moet zondag iemand gaan bellen om te vragen of een ander ziek is. als die ander ziek is moet ik dus maandag naar gouda waar ik wordt opgepikt door die gene die ik moet bellen om in een ander filiaal te worden ingewerkt
very handigquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:46 schreef bitterbal het volgende:
oh god.mijn autistische brein trekt dit ook weer niet hoor.
Er is iemand ziek. Ik moet zondag iemand gaan bellen om te vragen of een ander ziek is. als die ander ziek is moet ik dus maandag naar gouda waar ik wordt opgepikt door die gene die ik moet bellen om in een ander filiaal te worden ingewerkt
Ophouden nou hoor, anders ga ik het zo echt makenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:43 schreef dud0r het volgende:
Pizza met satésaus en dan kip en ui enzo erop
Je bent aan het kijken welke landen je niet naartoe kan voor criminele activiteiten?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk Inside the World's Toughest Prisons.
In ieder geval Zuid-Afrika niet leer ik nu.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent aan het kijken welke landen je niet naartoe kan voor criminele activiteiten?
mijen nog watquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, gaan ze je inwerken in Deventer of zo?
aparte combi welquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:43 schreef dud0r het volgende:
Pizza met satésaus en dan kip en ui enzo erop
En dan is het al kutquote:
In Almere zit woodstone en die hebben wereldse pizza's waarbij ze dat soort dingen doen. Ik vond het erg lekker in ieder gevalquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aparte combi wel
Ik had ooit een keer in Italie een pizza met friet er op
Eindje rijden welquote:
quote:Mijen is een bestuurslaag in het regentschap Kudus van de provincie Midden-Java, Indonesië. Mijen telt 9713 inwoners (volkstelling 2010).
Nou eigenlijk wel want het is een pleuriseind voor mijquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
geouwehoer
vraagt ze ja je vind het toch niet erg. Maar wat zeg je dan he
ja heb die baan toch nodigquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel want het is een pleuriseind voor mij
Met je blote ballen op een leren bank ploffen in de zomerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker plakken op leren banken. Of zweten op stoffen banken.
die zat hier ook een tijdje in het centrum, maar vertrok snel (teveel pizzatenten dicht bij elkaar had ik het idee)quote:In Almere zit woodstone en die hebben wereldse pizza's waarbij ze dat soort dingen doen. Ik vond het erg lekker in ieder geval
ja daar. nog niet eerder van gehoord.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijdrecht?
Hm internet werkt nog niet.
Na een half uurtje plakken weer opstaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met je blote ballen op een leren bank ploffen in de zomer
Wat gebeurt hierquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
die zat hier ook een tijdje in het centrum, maar vertrok snel (teveel pizzatenten dicht bij elkaar had ik het idee)
Dan toch maar doen 🤷🏼♂️quote:
Ligt tussen Uithoorn en Maarssen inquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar. nog niet eerder van gehoord.
maar hopen dat die ene beter is dan is het gewoon hier
En dan na een halve meter lopen ineens merken dat ze nog vastgeplakt zittenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na een half uurtje plakken weer opstaan.
al lang niet meer in Amsterdam geweest, laatste keer was net voordat Corona toesloegquote:
Hij zei mooie plaatsenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al lang niet meer in Amsterdam geweest, laatste keer was net voordat Corona toesloeg
Ja voor mij ookquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al lang niet meer in Amsterdam geweest, laatste keer was net voordat Corona toesloeg
ah was jij de eerste super-spreader zonder het te wetenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja voor mij ookleuk was dat. Bijna de laatste trein naar huis gemist. Vlak voor de lockdown nog met tig mensen in een minitheatertje gezeten.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:00 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal gaat de sloerie van het bankwezen worden lees ik al, dit gaat weer wat leesgenot opleveren
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah was jij de eerste super-spreader zonder het te weten
Sorryquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah was jij de eerste super-spreader zonder het te weten
En wie probeert je op te eten?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:03 schreef bitterbal het volgende:
Voel mij nu net als die capibara
https://9gag.com/gag/ajmY4P1
Denk dat ik er al een jaar of 5/6 niet meer ben geweest (Schiphol uitgezonderd dan), mis ik geloof ik niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee ik ga niet verkopen hequote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:04 schreef Karzai het volgende:
Nah bitterbal gaat zoveel banken verkopen dat ze binnen een half jaar de manager is van die vestiging
Dat probeerde een pelikaan eens door het glas in de dierentuin toen ik daar liep met een hondjequote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:03 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:03 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat probeerde een pelikaan eens door het glas in de dierentuin toen ik daar liep met een hondje
Alleen testen?quote:
Wie gaat er nu met een klein hondje in een dierentuin lopen, ben je een vrouw of zo?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat probeerde een pelikaan eens door het glas in de dierentuin toen ik daar liep met een hondje
Ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie gaat er nu met een klein hondje in een dierentuin lopen, ben je een vrouw of zo?
Uit jouw gaatje groeit nog eens een erwtenplantje zo lui ben jequote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Klinkt wel als een droombaan, hele dag banken testen enz.
Ik ben gewoon lui geboren, kan het ook niet helpen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uit jouw gaatje groeit nog eens een erwtenplantje zo lui ben je
Kun je inderdaad weinig aan doen, ja beetje rondlummelen zo tot het je tijd is.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lui geboren, kan het ook niet helpen.
tenzij er seks isquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:10 schreef Karzai het volgende:
Een leeuw ligt ook de hele dag te snurken
Doe ik al toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je inderdaad weinig aan doen, ja beetje rondlummelen zo tot het je tijd is.
heerlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je inderdaad weinig aan doen, ja beetje rondlummelen zo tot het je tijd is.
ja heb je niet voor het zeggen tochquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je net zo goed goudvis of cactus kunnen worden
Lang genoeg.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurt gemiddeld 7 seconden toch bij een leeuw?
Dat merkte ik al eerder op ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb je niet voor het zeggen toch
daarom doen ze het wel dagen lang tig keer achter elkaarquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurt gemiddeld 7 seconden toch bij een leeuw?
hele dag slapen en in de weg liggen en dan midden in de nacht als een debiel door het huis rennen en iedereen wakker makenquote:
Dan had ze hier niet kunnen typenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je net zo goed goudvis of cactus kunnen worden
Ik zorg tussendoor dat de BV Nederland door kan stomen op volle kracht en wat dat betreft is er goed nieuws, we gaan met 20 knopen de haven uit, het gaat lekker qua werk in Nederland ineens weer.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:13 schreef Karzai het volgende:
Maar volgens mij heeft uitstraling ook niet zo'n druk leven hoor, anders zat ie niet zoveel op FOK
nou ja je moet je eigen kattenbak schoonmakenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Slapen, eten en janken als je aandacht wil.
Eigenlijk niet veel anders als nu eigenlijk.
Gewoon buiten doen toch.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je moet je eigen kattenbak schoonmaken
slothquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem eens een lui traag beest met vingers op dan?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zorg tussendoor dat de BV Nederland door kan stomen op volle kracht en wat dat betreft is er goed nieuws, we gaan met 20 knopen de haven uit, het gaat lekker qua werk in Nederland ineens weer.
doe je dat nu ook?quote:
dan maar heet water drinkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
stond net op om water te koken voor de noodles. heb ik geen noodles meer
Een mens?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem eens een lui traag beest met vingers op dan?
Heet water is ook lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
Toch maar even naar de AH, kun je gelijk appelflappen meenemenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
Ik had een kat die het wel echt 5 jaar ofzo buiten heeft gestaan standaard, ze had een kattenbak binnen maar gebruikte ze alleen als ze met oud en nieuw binnen moest blijven.quote:
Zo is dat.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met een high performance baan kun je nog goed op FOK! posten hoor. Even je zinnen verzetten hier.
ekker bij de buren in de tuin schijtenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had een kat die het wel echt 5 jaar ofzo buiten heeft gestaan standaard, ze had een kattenbak binnen maar gebruikte ze alleen als ze met oud en nieuw binnen moest blijven.Waar ze nu woont doet ze het ook weer standaard buiten volgens mij.
Nope, ik weet 100% zeker dat zij dat nooit heeft gedaan toen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:18 schreef dud0r het volgende:
l
[..]
ekker bij de buren in de tuin schijten
nee 2 keer op 1 dag is genoegquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch maar even naar de AH, kun je gelijk appelflappen meenemen
aar misschien doet ze dat nu welquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope, ik weet 100% zeker dat zij dat nooit heeft gedaan toen.We hadden een groot terrein met veel bosjes en ze kwam nooit van het terrein af en zat altijd in de bosjes enz buiten.
Ze woont nu tegen het bos aan, denk het niet. Beestje is veel te bang om bij andere mensen de tuin in te lopen.quote:
oh dat scheelt dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze woont nu tegen het bos aan, denk het niet. Beestje is veel te bang om bij andere mensen de tuin in te lopen.
kuroi de puroiquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope, ik weet 100% zeker dat zij dat nooit heeft gedaan toen.We hadden een groot terrein met veel bosjes en ze kwam nooit van het terrein af en zat altijd in de bosjes enz buiten.
Ik moet morgen nog werkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:26 schreef dud0r het volgende:
ik vind het wel een beetje tijd voor weekend
dat is kut voor jequote:
Mwa, ook een beetje eigen keuze. Maandag ben ik gewoon vrij ter compensatie...quote:
dat is ook wel lekker. heb ik ook jaren gedaan. vond dat altijd wel fijn want dan kon je op maandag even de stad ofzo in. Dan was het toch rustiger dan het weekendquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mwa, ook een beetje eigen keuze. Maandag ben ik gewoon vrij ter compensatie...![]()
ook een prima verdelingquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:28 schreef bitterbal het volgende:
ik ga bij seats 38 uur in 4 dagen werken. Dus 3 dagen per week vrij
Dat is dus 9.5 uur per dagquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:28 schreef bitterbal het volgende:
ik ga bij seats 38 uur in 4 dagen werken. Dus 3 dagen per week vrij
brooddagje dan maarquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier gaat zo een pizza de oven in...
jaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is dus 9.5 uur per dag![]()
dat is ook niet heel chill. hoe lang is je reistijd dan? In de winkel waar je gaat werken niet in Mijdrechtquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
wel lang idd. en dan straks met die reistijd rotterdam worden het lange dagen
Nog maar 6 posts per dag van de koningin van de KSC.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
wel lang idd. en dan straks met die reistijd rotterdam worden het lange dagen
nee standplaats is den haag en verhuis vanaf april naar rotterdam.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is ook niet heel chill. hoe lang is je reistijd dan? In de winkel waar je gaat werken niet in Mijdrecht
Dat wordt gewoon iemand anders dan hequote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog maar 6 posts per dag van de koningin van de KSC.
Rustquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe dan alles in die 3 dagen dat ik vrij benquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
dat tikt dan wel aan ja. zit je toch op 11 uur per dag dat je van huis bentquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee standplaats is den haag en verhuis vanaf april naar rotterdam.
nu is reistijd naar de winkel 10 min lopenvanaf rotterdam toch ook wel 3 kwartier ofzo
Geen rustquote:
ja maar 3 dagen rvij is ook wel super chill hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat tikt dan wel aan ja. zit je toch op 11 uur per dag dat je van huis bent
Mooie taak voor jou, koop maar alvast een BH cup C en knip je rechterhand en je piemel eraf.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon iemand anders dan he
Waar heb ik dit aan verdiendquote:
Ah ja goed planquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie taak voor jou, koop maar alvast een BH cup C en knip je rechterhand en je piemel eraf.
Ja ik ook van jou hoor.quote:
mmmm koekquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook ooit werkdagen van 9 uur per dag gehad. Begon ik om 7 uur en mocht om 16.45 naar huis. Gelukkig was de reistijd nihil met 10 minuten lopen... Vond ik echt heerlijk zo lopen in de vroege ochtend, zo de geur van de koek tegemoet![]()
![]()
met roomboterquote:
Ik heb op zich ook geen problemen met vroeg beginnen met werken. Bakkerij altijd vroeg beginnen, horeca groothandel ook tussen 02 en 05, op zee ook altijd om 4u beginnen de laatste tijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook ooit werkdagen van 9 uur per dag gehad. Begon ik om 7 uur en mocht om 16.45 naar huis. Gelukkig was de reistijd nihil met 10 minuten lopen... Vond ik echt heerlijk zo lopen in de vroege ochtend, zo de geur van de koek tegemoet![]()
![]()
Toen je nog als arts werkte zeker??quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik maakte vroeger ook wel eens extreem lange werkweken, heerlijk als je eenmaal aan de gang bent en de dingen gaan echt lopen naar je zin
Had ik begin vorig jaar toen ik met het OV naar mijn werk moest, reistijd van 2-2,5 uurquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had wel minstens een uur reistijd. Was ik 's avonds eens om half acht thuis. Waardeloos.
Wat kut.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik begin vorig jaar toen ik met het OV naar mijn werk moest, reistijd van 2-2,5 uur
ik heb ook een uur reistijd. Maar ik was eigenlijk altijd tussen 1600 en 1630 thuis.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had wel minstens een uur reistijd. Was ik 's avonds eens om half acht thuis. Waardeloos.
Naadjequote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik begin vorig jaar toen ik met het OV naar mijn werk moest, reistijd van 2-2,5 uur
En dan was het nog naar Tilburg ookquote:
Ik ben nu postbezorger, dus voor mij is thuiswerken geen optie..quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb ook een uur reistijd. Maar ik was eigenlijk altijd tussen 1600 en 1630 thuis.
Maar ik begon dan ook vroeger.
Nu heb ik nul minuten reistijd. Beetje naar beneden wandelen en tada
Ik begon wel later hoor, gelukkig, maar aan dat uurtje extra 's ochtends heb je ook niet zo heel veelquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb ook een uur reistijd. Maar ik was eigenlijk altijd tussen 1600 en 1630 thuis.
Maar ik begon dan ook vroeger.
Nu heb ik nul minuten reistijd. Beetje naar beneden wandelen en tada
ar waarom ben je van een van de mooiere steden van nederland naar de afvalput verhuisd. Of in ieder geval ga je verhuizen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:45 schreef bitterbal het volgende:
maar kijken hoe het gaat. is wel de bedoeling dat ik werk in rotterdam ga vinden
normale werkdienst is dus van open tot sluit in die winkel. Dat gaat tegenstaan want je bent gewoon 4 dagen echt kwijt
Rotterdam is toch vet :pquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:46 schreef dud0r het volgende:
ma
[..]
ar waarom ben je van een van de mooiere steden van nederland naar de afvalput verhuisd. Of in ieder geval ga je verhuizen?
Ik heb nu 25 minuten fietstijd van huis naar werk. Hoeveel ik op het werk fiets verschilt van dag tot dag...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind kwartier fietsen wel genoeg hoor.
en daarna is het lekkerder om in bed te blijven liggen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begon wel later hoor, gelukkig, maar aan dat uurtje extra 's ochtends heb je ook niet zo heel veelIn het begin allemaal stoere plannen van 'dan ga ik wel meteen om zeven uur zwemmen' maar dat doe je ook maar een paar keer.
ik vind het een lelijke stad.quote:
In het midden van het land, vlakbij utrecht.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Hou je niet van moderne?
Ik zat om kwart voor negen op de fiets en was op z'n vroegst rond kwart voor acht weer thuis. Dan even eten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
en daarna is het lekkerder om in bed te blijven liggen.
Ik zat om 0600 in de trein. 1500 weer naar huis. Vond dat wel lekker maar was het ook wel gewend vroeg op te staan.
Ik heb in rotterdam ook gesolliciteerd maar niet aangenomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom heb je daar niet gesolliciteerd?
Alles heeft z'n voor en nadeel. Heb ook wel werk gehad waar ik om 1400 op de fiets stapte en rond een uur of 2100 weer thuis was. En dan nog koken, eten enzoquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat om kwart voor negen op de fiets en was op z'n vroegst rond kwart voor acht weer thuis. Dan even eten.
Ook nog een bijbaantje hier in de buurt gehad, vijf minuten fietsen en begon om zeven uur
Heb je weer stroom?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog even een toffe meeting gehad zo aan het einde van de week. Nu weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |