SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik heb er alleen een laptop op staan, voor de rest niet zoveel dure dingen nodig denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, dure dingen verlanglijstje:
1 fietscomputer
2 combi magnetron/oven
3 tv
oh ja een nieuwe badkamer mag ookquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe badkamer, maar dat jat zo lastig.
ligt eraan wat je te besteden hebt of iets duur is of nietquote:
ja die wil ik ook nog welquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe badkamer, maar dat jat zo lastig.
450 euro. echt fantastischquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb niets nodig maar lust wel een goud gebraden kippetje.
Wijze woorden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ligt eraan wat je te besteden hebt of iets duur is of niet
koester dit moment. zo vaak gebeurt dat nietquote:
Das pas de 19e tochquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die wachten even af of er een persconferentie voor nieuwe lockdown komt.
Las net dat ze de verkiezingen ook willen uitstellen tot we onder de 1000 gevallen per dag zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die wachten even af of er een persconferentie voor nieuwe lockdown komt.
12e tochquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das pas de 19e toch![]()
Ze zou vandaag bellen
jaa, Rutte & de Jong for lifequote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las net dat ze de verkiezingen ook willen uitstellen tot we onder de 1000 gevallen per dag zitten.
Geen verkiezingen voor de zomer dusquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las net dat ze de verkiezingen ook willen uitstellen tot we onder de 1000 gevallen per dag zitten.
De verkiezingen worden van ons gestolen!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
wat is hoerenpasta?>quote:
Op de plee zetten als je weeer zit te gerrieën.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Aah ik heb van die kaarsjes met knetterlont gekregen
JE VERWACHT HET NIETquote:Sinds de lockdown van half december wordt in Nederland voor een veel lager bedrag gepind dan ervoor
maar er zijn zat pastas zonder tomatensausquote:
laat me raden, er wordt ook meer online besteld dan in december 2019?quote:
allemaal hoerenpastasquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar er zijn zat pastas zonder tomatensaus
weer wat geleerd. zal volgende keer als ik pasta zonder tomatensaus maak het hoerenpasta noemenquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)etti-alla-puttanesca
Zou in de OP moeten, wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nou weerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
weer wat geleerd. zal volgende keer als ik pasta zonder tomatensaus maak het hoerenpasta noemen
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
weer wat geleerd. zal volgende keer als ik pasta zonder tomatensaus maak het hoerenpasta noemen
ansjovisquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beetje ouwehoeren. Jij dan?quote:
maar daarom heet die geen hoeren pasta. er zit trouwens wel tomatenssaus inquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:58 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
als ze verder nog een onderbouwing hebben, prima dan mag je naar hen luisteren.. ik noem pasta's zonder tomaten(saus) hoerenpastas
en water is nat maar verder nog een toevoeging?quote:
Nee dat was het wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
en water is nat maar verder nog een toevoeging?
oke dank je welquote:
Dat moet je aan de zus van Frantic vragen.quote:
Aardappel, venkel en ui gratinquote:
Dat ga ik zometeen in de supermarkt beslissen.quote:
De randstad is wel een kutstreek ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:12 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)uit-coffeeshops.html
Kutstreek wel
Ik las het ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:12 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)uit-coffeeshops.html
Kutstreek wel
2000 minder bijnaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:19 schreef dud0r het volgende:
Dat is weer iets minder dan gisteren toch?
pizza sicilianaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ansjovis![]()
net als dat je geen vis op pizza gooit. gewoon gerecht verpesten
lekker johquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ansjovis![]()
lekker tochquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ansjovis![]()
Pizza tonijnquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ansjovis![]()
Pizza bianco salmonequote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:26 schreef Karzai het volgende:
pizza tonijn is ook lekkerOf fruti di mare met mosseltjes en inktvis, GENOT!
Ik krijg steeds meer honger dankzij dit topicquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Pizza met zalm nog nooit gehad maar klinkt ook goed.
Dat is wel lekker. Als ik pizza bestel dan doe ik vaak met BBQsaus ipv tomatensaus.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lekker
maar dan met creme fraiche ipv tomatensaus.
Morgen misschien naar 't Kippie als ik van de markt komquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer honger dankzij dit topic
dat vind ik nou vies, die Amerikaanse pizza'squote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel lekker. Als ik pizza bestel dan doe ik vaak met BBQsaus ipv tomatensaus.
dat lijkt me ook wel lekker.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel lekker. Als ik pizza bestel dan doe ik vaak met BBQsaus ipv tomatensaus.
Lekker man en dan met allemaal soorten vlees.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat vind ik nou vies, die Amerikaanse pizza's
Barbecuesausquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekker man en dan met allemaal soorten vlees.
Ja is echt mijn favoriet met bestellen. Als ik zelf thuis één in de oven gooi is het een pizza tonijn.quote:
In de VS zelfs een keer pizza op met satésausquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb ik ook keertje gehad van de New York pizza. Was best wel lekker.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de VS zelfs een keer pizza op met satésaus
Ik ook, liever een italiaanse.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |