En dit is het origineel:quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een Meisje Van Zestien“, een door Lennaert Nijgh gemaakte versie van “Un Enfant”,
gezongen door Charles Aznavour.
Boudewijn de Groot - Meisje van Zestien
Charles Aznavour Une enfant 1956
Aha... dus nog ouder dan ik dachtquote:
Ben je al zo'n oud ?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:15 schreef tong80 het volgende:
Op m'n geboortedatum op 1. 14 oktober 1962.....
58. Winter van de Elfstedentocht.quote:
ah....quote:
als vrouw van? bedoel je?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:11 schreef Steven_Stil het volgende:
Nog steeds populair en elke dag op TV.
Ja dat is wel een lied voor jou.... je eerste sigaret op je 10equote:
Spacen op de radio als 6 jarige.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat is wel een lied voor jou.... je eerste sigaret op je 10ezou me niks verbazen
Was je geen fan van The Rolling Stones?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:30 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Spacen op de radio als 6 jarige.
Had veel oudere neven en nichten met veel betere platen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was je geen fan van The Rolling Stones?
The Rolling Stones - The Last Time - Live
Mijn broers hadden een Pickup maar mijn vader had nog zo'n ding waar je singeltjes ik kon stoppenquote:
Koot en Bie natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah....![]()
Toen geluk nog heel gewoon was...![]()
Je mag kiezen....
Van Kooten & de Bie - 1948 (Toen was geluk heel gewoon) (1972)
Gerard Cox 1948 ( toen was geluk heel gewoon ) 192TV
Blijft toch een mooi lied![]()
had niet anders verwacht van jouquote:
en het wordt nog mooierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
quote:
Mmm, mmmquote:
Ken je deze versie ook?quote:
Het is een mix-versie. Heiligschennis!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:38 schreef Hiddendoe het volgende:
Nee, ik ken deze versie van Miss Summer dus niet
Ja, vreselijk is dat. Nog erger als echt goede songs worden gebruikt in een commercial.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het is een mix-versie. Heiligschennis!
Klopt. Ooit ook hiermee geflikt:quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, vreselijk is dat. Nog erger als echt goede songs worden gebruikt in een commercial.
Prachtige song ja. Dat die reclamepooiers zelf een riedeltje in elkaar flanzen, maar daar zullen ze wel te stom voor zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |