Ik durf dit niet te zeggen. Het spijt me.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze vraag speel ik door naar @:buitendam , als expert op gebied van probleemwijken.
Geert is dood dacht ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan?
[ afbeelding ]
En ze modereren er ook nog. Walgelijk is het.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:10 schreef fetX het volgende:
We worden door een of andere paardenlul gedemoniseerd in KLB.
Ter info.
Ik ga meteen kijken, dit pik ik niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:10 schreef fetX het volgende:
We worden door een of andere paardenlul gedemoniseerd in KLB.
Ter info.
Oei. Ik denk dat je exact deze zin over kunt nemen op de volgende opmerking :quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga meteen kijken, dit pik ik niet.
wattequote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei. Ik denk dat je exact deze zin over kunt nemen op de volgende opmerking :
Ik ben je vergeten te mentionen
Heel verstandig, het is daar is toch een verzameling gedwongen opnames in willekeurige instellingen, waar ik me ook graag verre van houd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ik heb nog nooit gepost in klb en dat wil ik graag zo houden
We roddelen hier.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel verstandig, het is daar is toch een verzameling gedwongen opnames in willekeurige instellingen, waar ik me ook graag verre van houd.
bij forum @GGMMquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:24 schreef onlogisch het volgende:
Bah. Sinds Lenny gepromoveerd is tot volwaardig moderator zit hij er vuistdiep in bij forum @:GGMM
bij forum @GGMM hahaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:24 schreef onlogisch het volgende:
Bah. Sinds Lenny gepromoveerd is tot volwaardig moderator zit hij er vuistdiep in bij forum admin @:GGMM
bij forum GGMM???quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:24 schreef onlogisch het volgende:
Bah. Sinds Lenny gepromoveerd is tot volwaardig moderator zit hij er vuistdiep in bij forum @:GGMM
Ik hoop dat je leert van je fout.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En ook nog even trots de baas in de CC zetten.
Ik kots van dat soort mensen.
plus dat het verdienmodel dan de gootsteen in kan, zeker voor die centrum shopsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)eristen-in-amsterdam
@:tarado lijkt mij niet zo'n heel handig plan, dan komen ze er wel op een andere manier aan.
Dat gaat er of nooit doorheen komen of ze komen er binnen een half jaar op terug.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)eristen-in-amsterdam
@:tarado lijkt mij niet zo'n heel handig plan, dan komen ze er wel op een andere manier aan.
nu maar hopen dat die GL weggestemd wordt in 22, wat maken die er een bende van en ik dacht dat de pvda maffia in de stad erg was.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat er of nooit doorheen komen of ze komen er binnen een half jaar op terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |