Ik al 20 jaar.quote:
Afgekeurd mien jong.quote:
Beetje stuipen beetje zepen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan?
[ afbeelding ]
Ik durf dit niet te zeggen. Het spijt me.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze vraag speel ik door naar @:buitendam , als expert op gebied van probleemwijken.
Geert is dood dacht ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan?
[ afbeelding ]
En ze modereren er ook nog. Walgelijk is het.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:10 schreef fetX het volgende:
We worden door een of andere paardenlul gedemoniseerd in KLB.
Ter info.
Ik ga meteen kijken, dit pik ik niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:10 schreef fetX het volgende:
We worden door een of andere paardenlul gedemoniseerd in KLB.
Ter info.
Oei. Ik denk dat je exact deze zin over kunt nemen op de volgende opmerking :quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga meteen kijken, dit pik ik niet.
wattequote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei. Ik denk dat je exact deze zin over kunt nemen op de volgende opmerking :
Ik ben je vergeten te mentionen
Heel verstandig, het is daar is toch een verzameling gedwongen opnames in willekeurige instellingen, waar ik me ook graag verre van houd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ik heb nog nooit gepost in klb en dat wil ik graag zo houden
We roddelen hier.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel verstandig, het is daar is toch een verzameling gedwongen opnames in willekeurige instellingen, waar ik me ook graag verre van houd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |