Mooi.quote:
Wat heb je erop tegen?quote:
Insert dat gifje met die debielen die achter het hek op een koekenpan staan te hengsten.quote:
Puur en alleen daarom? Ik zou ze niet missen, ik zou het ook niet erg vinden als ze erin blijven.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Insert dat gifje met die debielen die achter het hek op een koekenpan staan te hengsten.
Nee, maar ik heb geen zin om daadwerkelijk argumenten aan te dragen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Puur en alleen daarom? Ik zou ze niet missen, ik zou het ook niet erg vinden als ze erin blijven.
Laat op het feestje maar ik ben onder de indruk van TLOU2.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Lachen, ik heb net Wroetoshaw verslagen in de finale op GeoGuessr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emmen is het grijze gebied.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen zin om daadwerkelijk argumenten aan te dragen.
Ik heb gewoon helemaal niks met Emmen.
Daarom.quote:
Mike Snoei denkt hier heel anders over.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
En straks krijgen we Almere of all places.
De supporters van De Graafschap denken niet dat de Snoei trainer gaat worden in de eredivisie.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mike Snoei denkt hier heel anders over.
Dat denk ik ook niet want we halen de Eredivisie niet eens hahahaha.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De supporters van De Graafschap denken niet dat de Snoei trainer gaat worden in de eredivisie.
Zie je al uit naar de nieuwe Henk de Jong act in de eredivisie?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet want we halen de Eredivisie niet eens hahahaha.
Nee.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zie je al uit naar de nieuwe Henk de Jong act in de eredivisie?
Of Jan Maat (als CV) en Vejinovic nou dé oplossing gaan zijn?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
0 winst na 15 wedstrijden is wel echt heel matig. Lijkt erop dat ADO toch weer een alles of niets poging doet om er in te blijven. Op dit moment zou ik Emmen en VVV zeggen als degradanten.
Mariano Diaz is een geweldig leuke rubriek. De rest van de aanval, op Benzema na, mag er ook zijn hoor.quote:
https://i.gyazo.com/c0702df382117027c7635f38161a9094.pngquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mariano Diaz is een geweldig leuke rubriek. De rest van de aanval, op Benzema na, mag er ook zijn hoor.
Het staat gewoon allemaal stil voor de bal. En zo'n Diaz komt erin en denkt dan vijf man op de vierkante meter voorbij te kunnen spelen ofzo. In de slotfase laat Benzema zich uit arren moede maar naar de zijkanten zakken om aan de bal te komen, waardoor er met moeite één of twee mannetjes voor de goal staan als er voor de vorm nog wat obligate voorzetjes vanuit stilstand ingebracht worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/c0702df382117027c7635f38161a9094.png
Kijk even naar dit lijstje goals+assists per 90 minuten qua individuele spelers. Benzema 2, Valverde 23, Asensio staat hierbuiten dan op 36. Dat kán toch niet? Atlético heeft vijf spelers in de top 11; Real Sociedad, Villarreal, Granada, Levante bouwen op meerdere aanvallers..
Als het druk is in de as zakt Benzema wel vaker uit om het spel te helpen, ja. Van Valverde kan je op zijn tijd nog wel eens wat activiteit verwachten, maar hij zou dat als b2b middenvelder niet verplicht moeten zijn. Nu tegen de lamme en de blinde van Elsje en Osasuna punten laten liggen, die er aanvallend geen kloooooooooot van kunnen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het staat gewoon allemaal stil voor de bal. En zo'n Diaz komt erin en denkt dan vijf man op de vierkante meter voorbij te kunnen spelen ofzo. In de slotfase laat Benzema zich uit arren moede maar naar de zijkanten zakken om aan de bal te komen, waardoor er met moeite één of twee mannetjes voor de goal staan als er voor de vorm nog wat obligate voorzetjes vanuit stilstand ingebracht worden.
Ja, dat is afwachten natuurlijk, maar gezien de dramatische staat van de onderste teams kan een kleine opleving al voldoende zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of Jan Maat (als CV) en Vejinovic nou dé oplossing gaan zijn?
Het is grotendeels op mn onderbuik gebaseerd,maar volgens mij neemt Emmen gigantische risico's met alle spelers die ze halen. Ik denk echt dat ze in grote problemen komen mochten ze degraderen,zou me verbazen als er geen lijken uit de kast komen als bij Twente.quote:
Ja, voor een club die grotendeels uit het niets is gepromoveerd en bij lange na niet de begroting had om dit vol te houden hebben ze erg dure spelers gehaald.quote:Op zondag 10 januari 2021 01:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is grotendeels op mn onderbuik gebaseerd,maar volgens mij neemt Emmen gigantische risico's met alle spelers die ze halen. Ik denk echt dat ze in grote problemen komen mochten ze degraderen,zou me verbazen als er geen kijken uit de kast komen als bij Twente.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Rellende_Rotscholier♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Dat worden weer een hoop nieuwe woorden in je blokkeerlijst.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 13:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat worden weer een hoop nieuwe woorden in je blokkeerlijst.
quote:Op zondag 10 januari 2021 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
Veel woorden voor een lap tekst die te omvatten is als ''derdewereldland''.Bananenrepubliek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:rellende_rotscholierHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:
Ken je de mop van de mummie?quote:Op zondag 10 januari 2021 19:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Kijken jullie ook al uit naar de nieuwe aflevering van Heel Holland Bakt?
Ik kijk naar dat programma over Chinees kolonialismequote:Op zondag 10 januari 2021 19:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Kijken jullie ook al uit naar de nieuwe aflevering van Heel Holland Bakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |