quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n=seeding-telegraaf]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Misschien dat we daar een rubriek van moeten makenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoeveel rubrieken hebben we inmiddels?
Maakt ze wel uitermate geschikt om een ICT project bij de overheid te leiden als ministerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ja het ziet er altijd wel gaaf uit ofzo. Daarom is het natuurlijk ook zo populair geworden ooit.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het is smerig, maar het kan wel fotogeniek zijn vind ik. Beetje lastig uit te leggen.
Ja dat is waar, neem een Steve McQueen. Maar goed alles wat hij doet ziet er cool uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het is smerig, maar het kan wel fotogeniek zijn vind ik. Beetje lastig uit te leggen.
Hokjesdenken met rokers is wat lastig uit mijn ervaring.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind iedere roker gewoon een kermisklant hoor, ook Dua Lipa.
Oh.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hokjesdenken met rokers is wat lastig uit mijn ervaring.
Kom jij uit een kermisfamilie?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hokjesdenken met rokers is wat lastig uit mijn ervaring.
Stijn is een verstandige jongen, dus dat lijkt me niet.quote:
Nee, maar maar om rokers kermisklanten te noemen of dat rokers makkelijk in een hokje te stoppen zijn vind ik te makkelijk.quote:
Dat ben ik ook van mening, maar ik ageer tegen het idee dat er alleen een prototype roker is. Ik kan prima bij rokende mensen staan, maar zelf roken zit niet in mijn systeem.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Laat ik dan weer de verstandige van het topic zijn door te zeggen dat mensen lekker zelf moeten weten of ze roken of niet en dat het mij een rotzorg zal zijn.
Dan vind ik dat jij een prima mening hebt. Mijn longen zijn het niet, dus ik vind het allemaal goed. Het is ook wel brutaal als je als notoire alcoholist af gaat zitten geven op rokers. Dat zijn spiderman meme-waardige posts.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat ben ik ook van mening, maar ik ageer tegen het idee dat er alleen een prototype roker is. Ik kan prima bij rokende mensen staan, maar zelf roken zit niet in mijn systeem.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap ook niet wat mensen tegen rokers hebben, leven en laten leven. Denk ik dan, maar ja wie ben ik.
quote:
Is dat echt leuk?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Op dit moment ben ik de vloer aan het aanvegen met al met GeoGuessr-vijanden.
Wil je het graag met mij spelen?quote:
Mijn vriendin en ik spelen Battle Royale, dus als je dat speelt kom je me vanzelf tegen.quote:
Wegkapiteinquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal Hugo zijn, een sprinter of een klimmer?
Of Lars Boom.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hugo lijkt mij een type Danny van Poppel.
Hugo als iedereen gevaccineerd is.quote:
Je ziet wel dat alle groten van de aarde van wielrennen houden. Ik noem een Tijs van den Brink, een Johan Derksen, een Peter R de Vries en een Herman van de Zandt.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal Hugo zijn, een sprinter of een klimmer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:09 schreef Marcoss het volgende:
https://video.twimg.com/e(...)xrIjebLQ5.mp4?tag=10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |