Over Elfstedentochten gesproken. Wat vinden jullie van de nieuwe Maarten van der Weijden?quote:
Dit zou ik dit jaar ook wel weer eens leuk vinden ja. Ik zie het namelijk al helemaal voor me. Er raast een storm door ons land heen die doet denken aan de ijstijd. Het ijs wordt dikker en dikker en de vraag wordt met de dag krachtiger. Gaat het eindelijk weer eens gebeuren? De rayonhoofden komen samen en roepen collectief victorie. It giet oan! Eindelijk weer eens een Elfstedentocht, denkt men. Waarna de overheid samenkomt en stelt dat het vanwege corona geen doorgang kan vinden.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over Elfstedentochten gesproken. Wat vinden jullie van de nieuwe Maarten van der Weijden?
[ twitter ]
Maarten is een beetje vermoeiend maar hij bedoelt het goed. En kanker hè, is heel erg.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over Elfstedentochten gesproken. Wat vinden jullie van de nieuwe Maarten van der Weijden?
[ twitter ]
Ze zijn wel op tijd zeg, daar in Silicon Valley. Zal vast geen opportunisme zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Trump mag niet meer twitteren.
Mooi, hebben wij er geen last meer vanquote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:06 schreef El-Stinho het volgende:
Fijn om geen drek meer op Twitter te hoeven lezen, maar de wappies gaan toch ergens anders heen en worden sowieso in hun gelijk bevestigd.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit zou ik dit jaar ook wel weer eens leuk vinden ja. Ik zie het namelijk al helemaal voor me. Er raast een storm door ons land heen die doet denken aan de ijstijd. Het ijs wordt dikker en dikker en de vraag wordt met de dag krachtiger. Gaat het eindelijk weer eens gebeuren? De rayonhoofden komen samen en roepen collectief victorie. It giet oan! Eindelijk weer eens een Elfstedentocht, denkt men. Waarna de overheid samenkomt en stelt dat het vanwege corona geen doorgang kan vinden.
Dat zou mijn leven echt compleet maken. Dan stop ik er gewoon mee. Beter dan dit wordt het nooit.
Ik vind dat gebral op Twitter van sommigen dat de block stom is wel heel fascinerend. Die man kan met een tweet een heel trollenleger opstuwen en het fucking capitool laten bestormenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mooi, hebben wij er geen last meer van
Dan wordt ie gewoon gereden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit zou ik dit jaar ook wel weer eens leuk vinden ja. Ik zie het namelijk al helemaal voor me. Er raast een storm door ons land heen die doet denken aan de ijstijd. Het ijs wordt dikker en dikker en de vraag wordt met de dag krachtiger. Gaat het eindelijk weer eens gebeuren? De rayonhoofden komen samen en roepen collectief victorie. It giet oan! Eindelijk weer eens een Elfstedentocht, denkt men. Waarna de overheid samenkomt en stelt dat het vanwege corona geen doorgang kan vinden.
Dat zou mijn leven echt compleet maken. Dan stop ik er gewoon mee. Beter dan dit wordt het nooit.
Roken is extreem onaantrekkelijk.quote:
Zolang ik het maar niet zie.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat ze rookt is toch geen nieuws onder de zon?
Jack gaat volgen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Trump mag niet meer twitteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |